Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Hieno Mies ♥

Olin tuossa yksi kaunis talvipäivä salilla ja olin juuri alkamassa tekemään pystypunnerrusta käsäreillä taitettavassa penkissä, asettelin tuolin ja muut värmeet valmiiksi. Kävin välissä varmistamassa kaverin penkkiä, sillä välin siihen virittelemälleni penkille pamahti massiivisen riski ja muutenkin kuvankaunis fleece-maastopaitainen silmälasipäinen 30-40v mies. Sanoin sille "Mulla oli siinä sitten kesken" ja välittömästi tuli vastaus "No ei tässä sun nimees lukenu" ja siihen vastasin "no voit sä välissä tehdä". No en sitten viitsinyt ruveta vittuilemaan takaisin ettei miehen keskittyminen herpaannu kun sillä oli niin mahtavat malmit hauiskäännössä, elikkäs 8kg per hanska ja painonnostovyö vaativassa suorituksessa eliminoimassa alaselän vaurioiden mahdollisuuden :D. Mukavia sällejä nuo kun eivät kysy onko kesken ja rupeavat vittuilemaan. :D Ja tietenkään kyseinen karpaasi ei tehnyt yhtäkään liikettä treeninsä aikana missä olisi tarvinnut vyötä....

Olin tuossa yksi kaunis talvipäivä salilla ja olin juuri alkamassa tekemään pystypunnerrusta käsäreillä taitettavassa penkissä, asettelin tuolin ja muut värmeet valmiiksi. Kävin välissä varmistamassa kaverin penkkiä, sillä välin siihen virittelemälleni penkille pamahti massiivisen riski ja muutenkin kuvankaunis fleece-maastopaitainen silmälasipäinen 30-40v mies. .

Oma vikasi, mistä se olisi voinut tietää että se on varattu? Täällä käytetään vesipulloa laitteiden merkkaus välineenä. Sitä ei siis kastella, vaan ihan pullosta näkee että on joku siinä :D

Oon syönyt loman aikana niin vitun huonosti. Kaikkea paskaruokaa mennyt joka päivä. Se vituttaa myöskin se, että huomenna alkaa koulu ja unirytmi on päin persettä.

Oma vikasi, mistä se olisi voinut tietää että se on varattu? Täällä käytetään vesipulloa laitteiden merkkaus välineenä. Sitä ei siis kastella, vaan ihan pullosta näkee että on joku siinä :D

:D juu, pitääpä laittaa tästä lähtien se mun pinkki Puman juomapullo nimellä varustettuna aina käytössä olevan laitteen/penkin päälle :rock:

Mutta pointti taisi olla että se kyseinen sankari vastasi vittuillen kun toinen mainitsi asiallisesti tilanteesta. Käytöstavat omistava olisi varmaan pahoitellut erhettään ja palannut takaisin sitten kun paikka on vapaa.

Vituttaa jatkuva sairastelu, maanantaina alkava intti ja vieläkin tää sairastelu joka nyt pilas vikan viikonlopun ihan täysin ja kaiken muunkin vetäny ihan perseelleen. Jatkuvasti kipeenä ja joutuu perumaan kaikki menot. :( Todella kiva kun huomaa että alkaa tyttöystävääkin ottamaan päähän kun en lähde mihinkään sen kanssa ja seuraavan puol vuotta oon intissä niin helvetin hyvin menee myös parisuhderintamalla :(

Tsemppiä. Itsekin kävin intin vähän vanhempana, ja olihan siinä välillä kestämistä. Avoimin mielin vaan liikenteeseen.

Mutta pointti taisi olla että se kyseinen sankari vastasi vittuillen kun toinen mainitsi asiallisesti tilanteesta. Käytöstavat omistava olisi varmaan pahoitellut erhettään ja palannut takaisin sitten kun paikka on vapaa.

Juurikin näin, itselläni ei ainakaan tulisi mieleen alkaa vittuilemaan jos joku tulisi asiallisesti jostain asiasta ilmoittamaan.

Täällä käytetään vesipulloa laitteiden merkkaus välineenä. Sitä ei siis kastella, vaan ihan pullosta näkee että on joku siinä :D

Repesin.

Kerrotaan nyt yks oma kokemus. Olin aikoinaan koulun (hyvin pienellä) salilla ja vatsoja vääntäessä pääs kovaääninen purkautuminen. Tämä oli tietysti yksi niistä harvoista kerroista kun siellä oli joku muukin treenaamassa.

Salikomediaa:

Olin juuri tullut salille ja tarkoituksena oli vääntää penkkiä ohjelman mukaisesti. Penkki paikka on eräänlaisessa syvennyksessä joten siellä saa olla aika rauhassa katseilta. Tilaan saavuttuani näin kaksi maahanmuuttajaa (pizzan vääntäjiä) ahertamassa penkin tykönä. Suurena hämmästyksenä näin heidän käyttävän lankkupenkkiä penkataessa! Tosin heidän kohdallaan se tarkoitti sitä että selkä oli laitettu kaarelle ja tämä kakkosnelonen + lauta oli asetettu selän kaaren alle.... piti välittömästi lähteä alueelta huuta nauramaan muualle :D

Tää oli helvetin hyvä :D

Salikomediaa:

Olin juuri tullut salille ja tarkoituksena oli vääntää penkkiä ohjelman mukaisesti. Penkki paikka on eräänlaisessa syvennyksessä joten siellä saa olla aika rauhassa katseilta. Tilaan saavuttuani näin kaksi maahanmuuttajaa (pizzan vääntäjiä) ahertamassa penkin tykönä. Suurena hämmästyksenä näin heidän käyttävän lankkupenkkiä penkataessa! Tosin heidän kohdallaan se tarkoitti sitä että selkä oli laitettu kaarelle ja tämä kakkosnelonen + lauta oli asetettu selän kaaren alle.... piti välittömästi lähteä alueelta huuta nauramaan muualle :D

Mitenköhän ymmärtäisivät lankkupidon :D

Olin kerran tekemässä ojentajapunnerrusta ristitaljan toisella puoliskolla. Toinen puoli oli vapaana. Ensimmäistä sarjaa oli jo parin toiston verran kulunut, kun jostain tyhjästä paukahtaa viereen neiti juomapullonsa kanssa ja ilmoittaa, että "Mää kyllä aioin justiin rueta tekemään siinä". Neitiä ei sitä ennen näkynyt lähelläkään kyseistä suorituspaikkaa, joten mistään paikalle tunkemisesta ei osaltani voinut olla kyse. Hämmentävää oli kyllä se. Erityisesti siksi, että hän ei tarvinnut kuin toisen puolen käyttöönsä.

Vaikka neitonen merkillisen asiansa asiallisesti ilmoittikin, olisi tilanteessa joku törkimys voinut sanoa jotain jopa hieman vittuilevaankin sävyyn. Itsehän maltoin olla sanomatta mitään (lue: keksin nasevan lausahduksen vasta treenin jälkeen pukuhuoneessa kamppeita vaihtaessani).

Auto meinaa temppuilla. Ei puhalla lämmintä ilmaa, tyhjäkäynti heittelee ja lämmöt nousee. Johonki nesteet tuntuu vaan häviävän. Toivottavasti ei tuu kallis remontti :(

Auto meinaa temppuilla. Ei puhalla lämmintä ilmaa, tyhjäkäynti heittelee ja lämmöt nousee. Johonki nesteet tuntuu vaan häviävän. Toivottavasti ei tuu kallis remontti :(

Syyläri vuotaa.. merkistä riippuen 300-1000e pelkästään osa + työt päälle. Tsemppiä :)

Hieno Mies ♥

Olin tuossa yksi kaunis talvipäivä salilla ja olin juuri alkamassa tekemään pystypunnerrusta käsäreillä taitettavassa penkissä, asettelin tuolin ja muut värmeet valmiiksi. Kävin välissä varmistamassa kaverin penkkiä, sillä välin siihen virittelemälleni penkille pamahti massiivisen riski ja muutenkin kuvankaunis fleece-maastopaitainen silmälasipäinen 30-40v mies. Sanoin sille "Mulla oli siinä sitten kesken" ja välittömästi tuli vastaus "No ei tässä sun nimees lukenu" ja siihen vastasin "no voit sä välissä tehdä". No en sitten viitsinyt ruveta vittuilemaan takaisin ettei miehen keskittyminen herpaannu kun sillä oli niin mahtavat malmit hauiskäännössä, elikkäs 8kg per hanska ja painonnostovyö vaativassa suorituksessa eliminoimassa alaselän vaurioiden mahdollisuuden :D. Mukavia sällejä nuo kun eivät kysy onko kesken ja rupeavat vittuilemaan. :D Ja tietenkään kyseinen karpaasi ei tehnyt yhtäkään liikettä treeninsä aikana missä olisi tarvinnut vyötä....

Olin kerran tekemässä ojentajapunnerrusta ristitaljan toisella puoliskolla. Toinen puoli oli vapaana. Ensimmäistä sarjaa oli jo parin toiston verran kulunut, kun jostain tyhjästä paukahtaa viereen neiti juomapullonsa kanssa ja ilmoittaa, että "Mää kyllä aioin justiin rueta tekemään siinä". Neitiä ei sitä ennen näkynyt lähelläkään kyseistä suorituspaikkaa, joten mistään paikalle tunkemisesta ei osaltani voinut olla kyse. Hämmentävää oli kyllä se. Erityisesti siksi, että hän ei tarvinnut kuin toisen puolen käyttöönsä.

Vaikka neitonen merkillisen asiansa asiallisesti ilmoittikin, olisi tilanteessa joku törkimys voinut sanoa jotain jopa hieman vittuilevaankin sävyyn. Itsehän maltoin olla sanomatta mitään (lue: keksin nasevan lausahduksen vasta treenin jälkeen pukuhuoneessa kamppeita vaihtaessani).

huomaako kukaan muu yhteyttä näiden kahden tapauksen välillä?

Karibu, voisko nyt olla näin, että ko ukko yksinkertaisesti meni tyhjälle penkille tekemään omaa juttuaan, kunnes sinä jostain yhtäkkiä paukkaat siihen meuhaamaan kuinka olit suunnitellut juuri alkavasi touhuamaan penkillä. "ei tässä sun nimees lukenu" on mielestäni ihan fiksusti ja asiallisesti sanottu tuohon tilanteeseen. et voi olettaa että kaikki kanssa-jumppaajat seuraavat juuri sinun liikkeitäsi ja ovat huomioineet, että satuit hieman säätämään penkin kulmaa ja aiot siinä mahdollisesti jotain tehdäkkin.

toisin kuin Kobelco, tämä ensimmäisen tapauksen ukko keksi nasevan kommenttinsa välittömästi ja päästi sen myös ilmoille.

Tänää tehdessäni salilla kyykkyä, tarjosin ilmeisesti joillekin kahdelle arviolta noin 20-23 vuotiaille herroille salikomediaa. Peilin kautta näin kun nämä kyseiset herrat seurasivat kyykkysarjaani ja naureskelivat kun kyykkyni näyttää ehkä hieman omituiselta kun en polvieni takia pysty kovinkaan syvälle kyykkäämään. Toinen polvi menee helpohkosti sijoiltaan ja toisesta on ristisiteet ym. jotain muuta poikki. En tosiaan tästä tapauksesta itseeni pahemmin ottanut kun itse tiedän etten kyykkytekniikkaani kovin paljon paremmaksi voisi saada :D

Syyläri vuotaa.. merkistä riippuen 300-1000e pelkästään osa + työt päälle. Tsemppiä :)
Toivottavasti ei.. Tuntu siltä ettei nesteet kierrä, jospa olis vaan pillit jäässä tai termostaatti jumissa... Vituttaa ku näistä autoista ei mitään tajua, mopoja ja kevareita sentään osas ite korjata :D

Back
Ylös Bottom