Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kouluhan on ihan mukavaa, saa lämmintä ruokaa ja näkee kaverit.

Joo, muttako ne kouluruuatkin on, ainakin omassa lukiossa oli sillonku vielä kävin, niin pilattu kaiken maailman lisäaineilla ja einesvaihtoehdoilla. Kaiken lisäksi ne oli aivan paskan makusia. Kyllä peruskouluajan, kun asuin kotipaikkakunnallani, niin oli kouluruoka tosi hyvää, oli vielä omat keittiöt kouluissa, ei tarvinu mitää jauhomuusia vetää ja kalakeittoonkaan ei ollu tyhjennetty koko maustehyllyä. Onneksi ei nyt vähään aikaan tarvi syödä koulun paskaruokaa. Kyllähän niitä eineksiä ja huonompaa ruokaa tulee syötyä välissä, mutta että joka päivä, ei se oo terveellistä pitkällä aikavälillä.

Voi jestas mikä päivä. Piti käydä tänää joku neule ostamassa siltä varalta, että jos vaikka pääsisin työhaastatteluun, niin ei tarttis noita vanhoja retkuja vetää ylle. No, menin sitten Tampeelle keskustaan katselemaan vaatteita. Sovitin yhtä neuletta, joka oli hyvä, mutta sitten päätin vielä sovittaa yhtä toistakin, joka oli niin sanotusti ihan ok. Päätin kuitenkin ostaa sen ensimmäisen, mutta eikö sen viimeisen sopivan koon joku ollut jo sitä ennen vienyt. Jatkossa siis varaan kaupan kaikki sopivan kokoiset vaatteet itselleni ja sovittelen niitä itsekkäästi.

Lisäksi kävin yrittämässä uusien silmälasien ostoa, mutta huomasin, että kaikki vähänkään tyylikkäät kehykset on tehty lapsille. Mulla on siis moottoripyöräkypärissä kokoa M oleva "molopää", mutta kaikki tyylikkäät kehykset on liian pieniä eli taipuvat rumasti ohimoa vasten ja kiristävät. Mitenköhän ne ostaa lasit, jotka käyttää esim. sitä koon XL mp-kypärää? Kohta tilaan noi lasit jostain nettipuljusta jos ei kivijalkakaupoista löydy. Silmälasit on kuitenkin sellaiset, että ei viitsi kovin typerän näköisiä pitää, koska siinä luo itsestään hölmön maineen (vaikka ei mua minkään valtakunnan trendipelleksi voi kutsua).

Pesin eilen kaikki vaatteet yhteisessä pyykkituvassa ja jätin yön yli kuivamaan kuivaushuoneeseen. Tänä aamuna menin hakemaan kamoja ni ovi on lukossa (toimii ajastimella eikä oma avain käy). Pitäs olla lukittuna arkipyhinä ja sunnuntaisin, eikä nyt ole omasta mielestä kumpikaan. Pitää siis mennä samoilla kamoilla eilinen, tämä päivä ja huominen :jahas:

Vittu rupeaa vituttaan tuo ainainen vittuilu ja kommentointi,kun oon tällänen isompi nuori...joka helvetin päivä melkeen kuulee salilla ja jokapuolella vittuilua...no ehkä se antaa lisämotivaatiota dietillä... :(

Vittu rupeaa vituttaan tuo ainainen vittuilu ja kommentointi,kun oon tällänen isompi nuori...joka helvetin päivä melkeen kuulee salilla ja jokapuolella vittuilua...no ehkä se antaa lisämotivaatiota dietillä... :(

vittuile takasin, silmä silmästä.

Niin ku osaiski vittuilla..eikä kiinnosta heittää mitään perus "haista vittu"- tyylistä tekee vaan itsensä tyhmän oloiseksi.

^ Heh, meinasin sanoa samaa.

Onhan noita "ikuisesti" bulkkaavia jätkiä salit täynnä. Diettiä ei vaan ikinä tule näkymään.

Helpompi vain laihduttaa ylimääräset vege ja sit hiljalleen rakennella omannäköistä kroppaa, loppuu samalla se vittuiluki.

Dieettaat vaikka ihan vittuillakses rasvat pois. Vaikka vittuilu ja kuittailu ei loppuisikaan, niin ainakin oon päässyt näpäyttämään niitä.

Miten ne vittuilee ? :D Pitääks mun tulla vittuileen niille sinne? Täh? Oon aika kova vittuilussa.

Jos vittuillaan niin vittuillaan takasin, jos käydään käsiks ni otetaan niskasta kiinni ja pää edellä kaappejä päin. Näin ollu meilläpäin tapana. :D

Niin ku osaiski vittuilla..eikä kiinnosta heittää mitään perus "haista vittu"- tyylistä tekee vaan itsensä tyhmän oloiseksi.

Mitä jos löis heti? Ei tarvi keksiä vastavittuilua ku vetäsee kunnon hookin poskipäähän, joka kerta ku aletaan vittuileen. Veikkaan että loppuu vittuilu äkkiä (tai sit ne tulee joukolla päälle ja saat nenääs)

Mitä jos löis heti? Ei tarvi keksiä vastavittuilua ku vetäsee kunnon hookin poskipäähän, joka kerta ku aletaan vittuileen. Veikkaan että loppuu vittuilu äkkiä (tai sit ne tulee joukolla päälle ja saat nenääs)
Tää oli aika hyvä :D Lähinnä nyt itse kyrpii kaikkentasonen saamattomuus, niin koulun, salin ja yleisesti elämisen kannalta

Niin.. Tai otat ens kerralla ison leipäveitsen salille mukaan.. Vittuilu alkaa, otat leipäveitsen kassista ja sanot " Mun Psykiatrin mukaan, mun ei pitäs purkaa tätä vihaa muihin" :D Tai jotain vastaavaa.. Loppuu se vitun vittuilu!

Vituttaa jatkuva sairastelu, maanantaina alkava intti ja vieläkin tää sairastelu joka nyt pilas vikan viikonlopun ihan täysin ja kaiken muunkin vetäny ihan perseelleen. Jatkuvasti kipeenä ja joutuu perumaan kaikki menot. :( Todella kiva kun huomaa että alkaa tyttöystävääkin ottamaan päähän kun en lähde mihinkään sen kanssa ja seuraavan puol vuotta oon intissä niin helvetin hyvin menee myös parisuhderintamalla :(

1. Atooppinen iho
2. koulu alkaa maanantaina
3. pari kertaa päässyt käymään salilla ja ei ole ketään kuka kuskaisi seuraavan viikon salille
4. lihonut loman aikana perkeleesti

eiköhän siinä...

Back
Ylös Bottom