Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Taas uusi flunssan oire, silmätulehdus. Oikea silmä rähmi koko päivän, nyt tuntuu vähän rauhoittuneen tahti. Nukahdin tunniksi pariksi päivällä niin silmä oli rähminyt jo umpeen. Jos ylipäätään selviän tästä niin aion tehdä jotain, jota olen suunnitellut jo jonkin aikaa. Aion hankkia custom-kitaran. Hitot hinnasta.

Nyt se Tarkemo tempun teki, olin ihan kännissä baarin koneella eilen, ja "pikkasen" pistin velipojalle, velipojan vaimoa matalaksi, kun se aukoo päätä ja kun auon takaisin, niin veljeni ottaa rahoittelevan roolin.
Nyt en ole ottanut vielä yhtään kaljaan, baarissa siis taas istutaan - viis tuoppia, niin kehtaan katsoa mitä se on vastannut, jos se soittaa, en etes uskalla vastata.
Kyllä kännissä tulee loistavia ideoita.

Noniiiiiiin... Joulu meni sikainfluenssassa 39.5 asteen kuumeessa, vihdoin kun kuume laskee maanantaina, niin TOTTAKAI ääni lähtee kokonaan pois. Nyt siis maanantaista asti puhumatta sanaakaan. Hyvät uuveet ja joulut. Ei onneks vituta :<

Nyt on molemmat silmät tulehtuneet. "Positiivinen" juttu ehkä, että muut flunssan oireet alkaa varmaan hellittämään. Hassua vaan, että minulla ei ole koskaan aiemmin ollut silmätulehdusta. Melkoisen ärhäkkä flunssa.

Väsyttää hulluna hyvin nukutuista yöunista huolimatta, ja huomenna herätys viideltä että ehtii salille ennen duuniin menoa. Pitäis viitsiä käydä kaupassa vielä... ja päätäkin rupes kivasti särkemään. Ei mitään elämää suurempaa angstia, mut pieniä veemäisiä asioita. Kaupassa käynti vituttaa eniten.

Mies on muuttaessaan vieny talosta kaikki usb-johdot jolla sais kamerasta koneelle kuvat... Perkele. Ihan sama vaikka vie omat johtonsa, MIKS MINUNKI ON PITÄNY VIEDÄ!!???

Tänää flunssan oireita (kurkkukipu, yskä ym...). Vittu jos sairastuu. Huomen olis duunipäivä ja menee fyrkat sivuun jos ei sinne pääse. Perkele. :wall:

Salikomediaa:

Olin juuri tullut salille ja tarkoituksena oli vääntää penkkiä ohjelman mukaisesti. Penkki paikka on eräänlaisessa syvennyksessä joten siellä saa olla aika rauhassa katseilta. Tilaan saavuttuani näin kaksi maahanmuuttajaa (pizzan vääntäjiä) ahertamassa penkin tykönä. Suurena hämmästyksenä näin heidän käyttävän lankkupenkkiä penkataessa! Tosin heidän kohdallaan se tarkoitti sitä että selkä oli laitettu kaarelle ja tämä kakkosnelonen + lauta oli asetettu selän kaaren alle.... piti välittömästi lähteä alueelta huuta nauramaan muualle :D

Itse aiheutin komediaa.
Laitan penkissä aina turvaraudat ettei tarvine varmistajaa, noh nyt pitkään aikaan ei ollut painoja jäänyt rinnalle niin elopainon kohotessa olikin käynyt niin että kun tanko jäi rinnalle ei enään luikauttukkaan tangon ja penkin välistä pois. Siellä hetken ähilästettyäni kanssa treenaaja tuli sen verran kevittään tangon toista päätä että mahduin veke. Hävetti.

Kävin äsken kattomassa kurssisuorituksiani ja tajusin että tässähän tulee kiire jos meinaan ylioppilaaksi päästä. 75 kurssia pitäis olla käytynä ja mulla on vasta 64,5 :S Itsenäisesti varmaan pitää ruveta opiskelemaan jotaki.

Kaiken lisäksi tuli eilen illalla kiertäjäkalvosin niin kipeäksi että meinas olla vaikea nukkua eikä oo helpottanu vieläkään. Flunssaaki meinaa vaihteeksi pukata, perkele.

^ itekki kävin alkosta 104eurolla boolivehkeitä akan valmistujaisiin. kuulemma menee boolia ku hänen kaks tätiä, äiti ja kaveri meinaa vetää perseet. voi vittu mitä hommaa, jokainen joi keskimäärin yhen mukillisen tuota boolia! no ompahan mulla omiin istujaisiin valmiina boolivehkeet. eniten tässä kuitenki vitutti se ku aina uhotaan että nyt vedetään perseet, silti lähtevät selvinpäin kuppilaan. viiminen kerta ku meikä raottaa kukkaroa tolle porukalle, vituttaa tommonen tissuttelu!

Vittu mikä esseen aihe taas. Annettiin käteen fiktiivinen oikeusjuttu, fiktiivistä lainsäädäntöä ja fiktiivisiä ennakkotapauksia. Näiden perusteella pitää kirjoittaa puolustus syytetylle. Sinänsä ihan helppoa ja mukavaa, mutta ohjeissa lukee vielä, että fiktiivisen materiaalin lisäksi pitää käyttää oikeaa materiaalia (lainsäädäntö, ennakkotapaukset)! Siis mitä helvettiä?? En tykkää yhtään ajatuksesta, että pitää sekoittaa oikeaa ja fiktiivistä lakia... Menee vaan pää sekaisin ja kaiken lisäksi tästä aiheesta on ihan helvetin vaikea löytää yhtään mitään.

Vituttaa ihan huolella alkaa kirjoittaa tota paskaa. Olen tässä lomalla kirjoittanut jo n.5000 sanaa ja nyt pitäisi vielä 1500 repiä jostain. Hieno "loma" :jahas:

Vittu mikä esseen aihe taas. Annettiin käteen fiktiivinen oikeusjuttu, fiktiivistä lainsäädäntöä ja fiktiivisiä ennakkotapauksia. Näiden perusteella pitää kirjoittaa puolustus syytetylle. Sinänsä ihan helppoa ja mukavaa, mutta ohjeissa lukee vielä, että fiktiivisen materiaalin lisäksi pitää käyttää oikeaa materiaalia (lainsäädäntö, ennakkotapaukset)! Siis mitä helvettiä?? En tykkää yhtään ajatuksesta, että pitää sekoittaa oikeaa ja fiktiivistä lakia... Menee vaan pää sekaisin ja kaiken lisäksi tästä aiheesta on ihan helvetin vaikea löytää yhtään mitään.

Vituttaa ihan huolella alkaa kirjoittaa tota paskaa. Olen tässä lomalla kirjoittanut jo n.5000 sanaa ja nyt pitäisi vielä 1500 repiä jostain. Hieno "loma" :jahas:

Mikään ei oo niin ihanaa ku kouluesseiden väsääminen -.- Itekin kerran väsäsin n. 8000 sanaa viimisenä iltana, siinä oli jtn 3 tehtävää kait. Onneksi ei enää ikinä(?, en tiedä) / vähään aikaan ainakaan tarvi luonnostelle nuita, niin että viimisen päälle on teksti ja rakenne jne. Mut koitahan saada valmiiks. =)

Back
Ylös Bottom