Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa, kun ei osaa tehä mitään.
Pitäis lähtee dokaan, mutta kun ei oo fiilistä.
Vituttaa, kun se on outoa ettei joka viikonloppu ryyppää.
Eikä jaksa pysty lähtee ees puntille tai ees lenkille... PERKELE!

Väsyttää niin maan perkeleesti, että oksat poies. Silmät vaan seisoo päässä ja pitäis klo 12 asti valvoo....

Piti lähteä kaverille ottamaan sivistyneesti keittoa kuudelta, no vedin tunnin pikatorkut neljältä ja heräsin vajaa 40 min sitten. Jäi sitten kyseiset kemut välistä.

Vituttaa kun ei osaa päättää. Lähtiskö kaupungille haahuilemaan vai jäiskö kotiin syömään ehrmannia.

Jää himaan. UV on kuitenkin joka vuosi, mut kotona saa harvemmin syödä ehrmannia...

Eiku...

(Mä jäisin silti kotiin!)

Vituttaa kun tekis mieli bailata kunnon musiikkia mut kaverille oon menossa ja sillä sielä tyyliin läppärin kaiutin ainoa musiikinlähde. DubmyStep homos.

Naurut tuolle tuhmat housuun meiningille :D . Tosiaan itteekin tympii jos salilla saattaa vahingossa vähän painot kolista, ja vilkaisee ympärille niin suurinosa kattoo vihasesti yms. Omituista.

Vitun uusi vuosi menee samaan saatanan kategoriaan joulun kanssa.
= Paskaa :kakka:
Ei se ainakaan kaverisuhteita edistä...
Abcilta hakemaan ruokaa ja sen jälkeen peiton alle itkemään.

Paukuttelin flunssassa kaikki raketit sitten yksin, vaikka piti pysytellä sisällä. Lääkehikihän siinä tuli ja uusi vuosi alkoi suihkussa käymisellä. Yksi raketeista vielä räjähti telineeseen, onneksi olin jo selin juoksemassa poispäin. Vielä kun olisi ollut viallinen (liian nopeasti palava) sytytyslanka niin olisi voinut mennä silmät. Helvetin kiinalaiset paskaraketit ja typerät suomiliput pakkauksessa. Ja ei ollut todellakaan minun ideani ostaa raketteja. Jos elän vielä vuoden kuluttua niin en astu jalallakaan ulos.

kyllä pistää niin vituttamaan aina nuo pokeritappiot ku lyöt toisen kans all-in, varsinki ku itellä AA ja toisella 3 8 ja tämähän saa suoran just tällä kasilla riverissä.

Et satu käymään Partolan GoGolla? Kuvailit juuri tilanteen, johon aamutreenillä törmäsin. Pöntössä järkyttävät jötikät ja Smithissä painoja enemmän kuin tarvitsisi.

En. Nämä painot oli jätetty kulmasoutu paikalle. Ja sehän tunnetusti on aika "perspörinä" ystävällinen liike.

Tuntuu, että kaikki on menny tän joulukuun aikana ihan päälaelleen mun ihmissuhteessa. Ennen meillä oli kivaa ja sit yhtäkkiä tää koko jannu ei enää katokaan muhun päin, saati että pystyis puhumaan. Jos sitä vielä heittäytyis älyttömän teiniks ja itkis ton perään vielä hetken aikaa, sitten koittais unohtaa. Epäilen projektini onnistumisprosenttia... No, itketään silti.

Enää et tuossa onnistu, mutta ihan vastaisuuden varalle: vipit voivat poistaa viestejään itsekin, tosin editointiajan puitteissa.

No kiitos tästä tiedosta. Hieman ennemmin kuultuna olis ollu hyvä neuvo. :D
+ itse sellanen puusilmä ettei tajuu tai huomaa mitään.

Olipahan taas niin vitun railakas uusi vuosi. Kaverin suunnalta viimeisen päälle reilukerho-toimintaa...

On se rakkaus jännä juttu. Ja se myös, miten sekaisin ihminen voi sen seurauksena mennä. Eilen minulla oli veli, tänään minulla ei enää ole.

On se rakkaus jännä juttu. Ja se myös, miten sekaisin ihminen voi sen seurauksena mennä. Eilen minulla oli veli, tänään minulla ei enää ole.
Otan osaa, voimia!

Itseä vituttaa se että 4 parasta "ystävää" lähtevät huomenna reissaamaan. Ollaan aina tehty yhdessä reissut, mutt yllätysyllätys minulle ei olla kerrottu tästä mitään, en ymmärrä. Vähän haikea olo, koska tästä ollaan puhuttu kesästä, nyt niillä on kaikki valmiina lähtöön huomenna. Ollaan tavattu jne. mutta ei näköjään enää seura kiinnosta. Haistakoot paska, sanon minä.

4. päivä flunssassa, mun vittuuntumisesta kertoo vaan sen että kun on ollu puoltoista vuotta niin että ei oo tarvinnu kahta päivää pidempää sairastella niin alkaa menee hermot jo tälläseen.

Back
Ylös Bottom