Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Avomies. Lähti itse pois kotoa muutamaksi päiväksi ja kun itse tulin seuraavana päivänä reissusta kotiin, oli mun tehtäväksi jätetty tiskata herran tiskit ja pyykätä 2x pyykkikorin kokoinen pyykkivuori. Kaiken lisäksi mulle ei oltu viitsitty jättää aamukahviin edes yhtä lusikallista puruja pakettiin. Ja viimeinen niitti oli se kun mies oli syönyt vihreät kuulat jotka lupasin kaverille, ja moneen kertaan painotin että vittu niihin et sitten koske vaan vien kaverille koska hänellä on synttärit. En saatana ole mikään äiti jolle voi jättää kaiken tehtäväksi, mua vaan vituttaa niin että olen vetänyt itkupotkuraivarit jo kolmesti alle vuorokauden sisään.

Avomies. Lähti itse pois kotoa muutamaksi päiväksi ja kun itse tulin reissusta kotiin, oli mun tehtäväksi jätetty tiskata herran tiskit ja pyykätä 2x pyykkikorin kokoinen pyykkivuori. Kaiken lisäksi mulle ei oltu viitsitty jättää aamukahviin edes yhtä lusikallista puruja pakettiin. Ja viimeinen niitti se kun oli syönyt vihreät kuulat jotka lupasin kaverille, ja moneen kertaan painotin että vittu niihin et sitten koske vaan vien kaverille koska hänellä on synttärit. En saatana ole mikään äiti jolle voi jättää kaiken tehtäväksi.

Mutta eikös tuossa ole menetelty herrasmiesten tavoin täysin oikein?

salikomediaa, taisin ite joutua uhriksi. joku nainen tuli salilla tänään kysymään että missä täällä on mankka ja neuvoin tietenkin missä se musiikkisoitin on, sittenkun näytin niin kohta se tulee kysymään niin missä se mankka on? sanoin että siinä se on ja aloin kertomaan siitä että näyttää aika vanhalta että saa nähä toimiiko kunnolla tjsm. ja nainen edelleen ihmetteli missä se mankka on, mutta olin lähteny jo pois. sitten kotimatkalla älysin että mankka = magnesium, ja nauroin itelleni :D sanokaa sitä MANKUKSI älkääkä MANKAKSI.

Avomies. Lähti itse pois kotoa muutamaksi päiväksi ja kun itse tulin seuraavana päivänä reissusta kotiin, oli mun tehtäväksi jätetty tiskata herran tiskit ja pyykätä 2x pyykkikorin kokoinen pyykkivuori. Kaiken lisäksi mulle ei oltu viitsitty jättää aamukahviin edes yhtä lusikallista puruja pakettiin. Ja viimeinen niitti oli se kun mies oli syönyt vihreät kuulat jotka lupasin kaverille, ja moneen kertaan painotin että vittu niihin et sitten koske vaan vien kaverille koska hänellä on synttärit. En saatana ole mikään äiti jolle voi jättää kaiken tehtäväksi, mua vaan vituttaa niin että olen vetänyt itkupotkuraivarit jo kolmesti alle vuorokauden sisään.

Jos avokkis on joku nuorempi jolppi, niin tuohan on ihan normaalia.

Varsinkin jos joku koltiainen muuttaa suoraan himasta jonkun pirkon kanssa yhteen, niin tässä tapauksessa useesti siitä pirkosta tulee uus äiti. Eli ollaan niin saatanan itsenäisiä, mutta nyt äidin hommia hoitaa tyttökaveri. :D

Vitun aftat. Tälläkin hetkellä kolme aftaa suussa. Mulla on vielä tommosen vampyyrimäiset kulmahampaat niin sattuu niin saatanasti joka kerta kun vähänkin liikuttaa huulia. Tossa söin justiinsa paahdettua ruisleipää, niin eikö joka saatanan kuiva/palanut reuna siitä leivästä raapinu noita helvetin näppylöitä.
Perkele.

Uskaltaakohan kukaan tulla puhumaan mulle viä?

Molemmat posket on ihan ihottumalla, kauhee iso ja punanen finni leuassa ja ihan leuan keskellä menee 2 sentin haava, kissa raapas.
+ tähän vielä helevetin tyhmän näköinen lärvi :lol2:

No, ei tua MANKUkaan sanois ainakaan mulle kyl yhtään mitään! :wtf: Joku magnis tai pitojauhe, jos jotain kikkanimee pitää käyttää :D

Itse en muuta sanaa mankulle tiedäkkään ku mankku. Siinä kaupan paperissa lukee jotain magnesiumista, mutta mitä vittua se mahtaa tarkoittaa.

Meidän salilla on ihan hauskoja (siis ei mitenkään pilkaten) maahanmuuttajia. He treenailevat yhdessä yleensä, se on minusta hieno asia.
No kuitenkin, eräs heistä teki kyykkyä. Kyykyt olivat ihan normaaleja 90 asteen kyykkyjä. No, mikä tuossa oli hauskaa? Aina kun kaveri kyykkäsi, niin hän sanoi "Zap!". Se oli jotenkin hauskan kuuloista, hyvässä mielessä. Ainakin asennetta oli :D

Harva Espoolainen sentään kyselee mankkaa salilla... varsinkaan jos sattuu olemaan Mankkaalta tai sen lähistöltä kotoisin - Mankkuna tai magnesiumina mäkin tuon kyseisen jauheen tunnen.

Varsinkin jos joku koltiainen muuttaa suoraan himasta jonkun pirkon kanssa yhteen, niin tässä tapauksessa useesti siitä pirkosta tulee uus äiti. Eli ollaan niin saatanan itsenäisiä, mutta nyt äidin hommia hoitaa tyttökaveri. :D
Osuit naulan kantaan :rolleyes: Joskus sitä miettii että voi kun olisi asustellut jonnin aikaa yksikseen..

Saatanan saatana,ensin vuosi sairauslomalla.Nyt kun pikkuhiljaa työkunnossa niin ilmoitetaan työpaikasta "työt vähissä,pidäppä kesäloma" :( .Raksalla olen joten voi arvata mitä seuraavaksi.Vielä julkisivupuolen töissä joten
tekisi mieli toivottaa toppahousut ja virolaiset sun muut hevon helvettiin mutta eipä se heidän vika ole!

Back
Ylös Bottom