Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Alkoholin käyttökielto antibioottikuurin yhteydessä perustuu ainoastaan siihen, että:

1. Kännissä ei välttämättä muista ottaa antibioottia
2. Jos muistaakin, niin sen saattaa oksentaa ulos, jos sattuu muuten vain laatta lentään.
3. Olisko ollu joku antibiootti, jonka kanssa tulee vähän huono olo, jos ottaa alkoholia? Itselle ei kyllä ole ikinä tullut vastaan.

Jos näistä luulee selviävänsä, niin alkoholin nauttimiselle ei ole mitään estettä. Se ei vaikuta antibiootin tehoon.

Tämähän vähensi vitutusta huomattavasti! Eli ei muutakun kunnon koomat. Tosin kyllä edelleen vituttaa tämä tukkoisuus ja sairastelu. Jos sitä ens vuonna reenailtas taas..

Täällä mökillä yhteensä seittemän henkee, joista viis on kauheessa köhässä ja vähintää 38 asteen kuumeessa....vittu, jos mää tuun kipeeks kans.

Sisko punkkaa mun kämpässä kun mä oon maalla. Huomasin äsken sen statuspäivityksen Facebookista: "hey sis, cheers for the beer and vodka i found in your fridge :):):)"

Amen to that, toivottavasti oli ees hyvä bisse...

LUMI!

Ensin kolailin päivällä pihatien ja autotallin edustan lumesta. Kauhea hiki tuli ja olin yskiä keuhkoni pihalle, flunssassa kun olen.

Sitten tuli ilta ja töihin lähdön aika. Ajelin yhdeksän aikaan töihin yövuoroon. Viimesen puoli kilometriä aika pitkälti umpihangessa. Jos auto olis jostain syystä pysähtynyt, siihen olis jäänyt. Kun pääsin pihaan ja sain auton parkkiin, kokeilin mielenkiinnosta lähteä uudestaan liikkeelle, ei liikahtanut mihinkään... Toivotaan että paikat on aamuun mennessä aurattu, muuten saattaa jäädä kotiinlähtö väliin...

Ens talveksi ostan vittu maasturin... tai muutan etelään!

Joo. Talvi riittäis kyllä hyvin jo tähän. Vittu tota valkosta paskaa onkin riittänyt taas.

Niin ja sekin vituttaa ihan törkeesti että kaikilla muilla tuntuu olevan jonkin sortin lomaa ja vitunristeilyjäjamuutakivaa mut ite huomen vaan varastomonniks koko helvetin päiväks. Ei saatana. KOKO HELVETIN VIIKOKS!

Nimenomaan. Kunnon loskapaskakelit niin ne sulaa sit nopeesti pois kun kevät tulee ja kesä ja moottoripyörä ja hevosvoimat ja ylinopeus ja liikenteenvaarantaminen.

Joo mut muistakaa sit ku muutatte etelään että siellä pitää asua sit joka talvi, ite oon asunut kolme talvea ulkomailla ja nyt on toinen talvi putkeen täällä takas suomessa ja yhtä helvettiä, talvi tuntuu paljon pahemmalta sen jälkeen ku on asunut lämpimässä maassa. Ite oon laskeskellut että vielä noin 3-5 vuotta pitää "lusia" täällä suomessa ja sit en näe lunta enää ku televisiossa.

Heh :D Varmaan. Mäkin haluan tosta lumesta vaan sellasen virtuaalisen etäisen kuvan tietokoneen näytöllä tms. Tai joskus jouluna kattelee joulukorteista kun se pukki sielä menee hangessa rekensä kanssa.. Mut en mä tätä tarviis.

Missä on ne vanhat kunnon loskatalvet? Kuka kaipaa pakkasta tai lunta? En minä ainakaan!

Jep. Muistan kun jengi valitti että ei ole lunta ja pakkasta, meikäläinen oli ihan fiiliksissä kun joulukuussakin oli plussakelit ja ei tarvinnut palella. Nyt sen sijaan, eipä paljoa ulkona tule hengailtua...

No, kohta viikoksi-pariksi johonkin lämpimään. Sitten kevättä kohti!

Arki lähti käyntiin päin vittua. Helvetisti lunta ja lisää vaan tuli, auto ei lähtenyt käyntiin, akku tyhjentynyt. Bussi mennyt, ei kun taksia soittamaan. Taksikuski oli epäsiisti pitkäletti, haisi hielle ja paskalle. Jouluaattona sekosi oma puhelin, oli varapuhelin, ja nyt varapuhelinkin alkoi vittuilemaan. Töistä sain äsken valita uuden varapuhelimen, kosketusnäytölliset ei toimi mun pitkien kynsien kanssa, ja nyt N95 käytössä, jolla on vaikea kirjoittaa koska näppäimistössä korkeat reunat (taas kynnet tiellä).

VITTU!

Täällä mökillä yhteensä seittemän henkee, joista viis on kauheessa köhässä ja vähintää 38 asteen kuumeessa....vittu, jos mää tuun kipeeks kans.

Ja tällä hetkellä oon ainoo terve, vielä. Seuraksemme olemme saaneet myös oksetusta ja ripulii :dance: ja kellään ei ole kuume laskenu vuorokaudessa yhtään, vaikka unta suurin osa tunneista. Kivaa.

Vittu että on maanantai alkanu hienosti! Ensin saa huomata, että joku kusiaivo on joulun aikaan vieny lätkäkamoja häkkivarastosta. Tiedoksi sulle saatanan apina, että tulen oikein mielelläni hakemaan ne takaisin jos saan selville kuka oot. Mieltä lämmitti entisestään äsken kaupungilla virkaintoinen parkkipirkko, joka jaksoi ylpeänä länkyttää ja luennoida miksi autoni on väärin pysäköity. Kadun varressa on (kesällä on) kadun suuntaiset parkkiruudut, mutta kohdalla olevan lumikasan takia kaksi autoa oli jo jättänyt loivasti viistoon ja itse olin ajanut riviin kolmanneksi. Ja vielä niin ettei ollu viereisen invapaikan päällä milliäkään. Mutta ei.. Tää lahja ihmiskunnalle saarnaa miten lumikasat eivät vaikuta siihen miten parkkeerataan..jos ei saa asianmukaisesti parkkiin niin sitten siihen ei ajeta ollenkaan. Vitun vittu kun noi kolme autoa ei haitannut liikennettä MITENKÄÄN!! Saatanan saatana..toivottavasti kastu housut tosta hienosta suorituksesta. Olisko EDES JONKINLAINEN PELISILMÄ tossakin hommassa mitenkään mahdollista?!! Trion parkkihalliin ei sopinut enää yhtään autoa, ja lumikasat blokkaa osan paikoista niin onhan se nyt saatana johonkin auto laitettava

Back
Ylös Bottom