Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Huomenna takaisin Haminaan ja heti maanantaiaamuna leirille. Vituttaa aivan saatanasti, ei voi edes sanoin kuvailla. En voi suositella RUKkia (ainakaan sissirukkia) kenellekään, ois pitänyt olla ihan vaan puolen vuoden rivimies vitonen.

Vituttaa niin maan perkuleesti! Huomenna olisi ollut tarkoitus lähteä saliporukan kanssa laivalle, mutta mukava lääkäri määräsi antibioottikuurin ja alkoholin käyttökiellon <3 Voi tulla hiukan tylsänpuoleinen reissu selvinpäin, jos sinne edes viitsii lähteä :wall:

Vituttaa niin maan perkuleesti! Huomenna olisi ollut tarkoitus lähteä saliporukan kanssa laivalle, mutta mukava lääkäri määräsi antibioottikuurin ja alkoholin käyttökiellon <3 Voi tulla hiukan tylsänpuoleinen reissu selvinpäin, jos sinne edes viitsii lähteä :wall:

Itsellä on ollu kans antibioottikuurei ja olen juonut, ei ole haitannut yhtään ainakaan itellä. Ja ei en todellakaa suosittele silti juomaan, parempi hoitaa kunnial loppuun.

Alkoholin käyttökielto antibioottikuurin yhteydessä perustuu ainoastaan siihen, että:

1. Kännissä ei välttämättä muista ottaa antibioottia
2. Jos muistaakin, niin sen saattaa oksentaa ulos, jos sattuu muuten vain laatta lentään.
3. Olisko ollu joku antibiootti, jonka kanssa tulee vähän huono olo, jos ottaa alkoholia? Itselle ei kyllä ole ikinä tullut vastaan.

Jos näistä luulee selviävänsä, niin alkoholin nauttimiselle ei ole mitään estettä. Se ei vaikuta antibiootin tehoon.

Alkoholin käyttökielto antibioottikuurin yhteydessä perustuu ainoastaan siihen, että:

2. Jos muistaakin, niin sen saattaa oksentaa ulos, jos sattuu muuten vain laatta lentään.
3. Olisko ollu joku antibiootti, jonka kanssa tulee vähän huono olo, jos ottaa alkoholia? Itselle ei kyllä ole ikinä tullut vastaan.

Jos näistä luulee selviävänsä, niin alkoholin nauttimiselle ei ole mitään estettä. Se ei vaikuta antibiootin tehoon.

Ja yksi syy on myös se, että antibioottikuuri rasittaa maksaa alkoholin kanssa otettuna enemmän. Näin lääkäri ainakin mulle sanoi. Mulla myös 2kk antibioottikuuri päällä, mutta oon ottanu keittoa aika reippaanlaisesti kerran viikossa/kahdessa.

Vituttaa noi "tytöt vituttaa" + muut tollaset turhat kommentit.

vituttaa ne ketä vituttaa noi "tytöt vituttaa" + muut tollaset turhat kommentit.

Lisäks vituttaa: naapurit, lumi ja joku vitun paviaani, joka oli tukkinu koko saatanan parkkipaikan kinnerillään.

Ja yksi syy on myös se, että antibioottikuuri rasittaa maksaa alkoholin kanssa otettuna enemmän. Näin lääkäri ainakin mulle sanoi. Mulla myös 2kk antibioottikuuri päällä, mutta oon ottanu keittoa aika reippaanlaisesti kerran viikossa/kahdessa.
Voi olla, mutta se ei varmaan ketään kiinnosta, kun yhden illan ryyppäämisellä tuskin saa maksaansa tuhottua. Ja äkkiä se siitä kuitenkin palautuu.

E:
Jos maksan vointi jotakin hirveästi huolettaa, niin se jättää silloin varmaan ryyppäämisen muutenkin pois.

Kyl näi on joo.... Osa antibiooteista aiheuttaa alkoholin kanssa nautittuna ns. antabusreaktion. Eli ennen alkoholin+antibioottien nauttimista kannattaa ottaa selvää miten se antibiootti sitten vaikuttaa viinan kanssa.

Edessä bussimatka ensin Turkuun ja sen jälkeen sieltä siskon luo. Ilma on tietysti mitä on ja mulla on vielä n.20kg iso matkalaukku läppärilaukun ja normaalilaukun lisäksi. Niitä on hauska raahata hangessa! Enkä voi edes siirtää matkustuspäivää, koska lupasin olla huomenna aamulla Salossa auttamassa kaveria muutossa... Vituttaa nyt jo tuleva sähläys.

Myös viina nousee vähän paremmin ainakin joillakin antibioiteilla. Ainakin itse huomasin tämän, että vähemmällä hypittiin jo seinillä.

Back
Ylös Bottom