Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu, webasto käynyt 3 kertaa huollossa eikä toimi vieläkään. Yli 400e jo mennyt tuon korjaukseen ja lisää tulee menemään. Lisäksi ilman lämmitintä joutunut pärjäämään näissä saatanan pakkasissa.
Mikä siinä on ongelmana? Eli mitä se tekee/ei tee..?
- LANDE. Reilu viikko takana. Enää 2-3 päivää edessä... Tää paikka on omiaan tappamaan ihmisiä henkisesti.
Pakko vielä sanoa sen verran, että musta on aika jännä miten jengiä vituttaa kaikenlainen turha älypuhelimista
Ostin joku aika sitten Samsung N210 Plus -läppärin ja hiukan teknisenä ihmisenä aavistelin, että 1Gt ja Windows 7 voipi olla vähän tahmea yhdistelmä. Olihan se. Kaiken lisäksi Samsungista oli hieno idea tuupata kone täyteen valmiiksi asennettua roskaa. Kaikkein eniten nauratti FailSafe, joka on käytännössä virus eli sitä ei löydy asennetuista ohjelmista, mutta se tuuppaa popup-ikkunaansa ja kehottaa rekisteröimään. Vihdoin löysin FailSafen sivuilta jonkun hikisen removerin, jonka FailSafen ukot oli tehneet itse, varmaan vittuuntuneina jatkuviin yhteydenottoihin. Sillä se varmaan nyt lähti helvettiin ja tervemenoa vaan. Nyt olen sitten poistellut muita ohjelmia minkä olen ehtinyt. Sitten pitää vielä rukata servicesejä, että muistiin ei lataudu jotain turhaa moskaa kun 1Gt ei jumankekka riitä Windows 7 Starterille. Ohjelmointia harrastavana henkilönä ei voi kuin hämmästellä miten ihmeessä on mahdollista tunaroida niin pahasti, että käyttöjärjestelmä ei meinaa mahtua toimimaan 1Gt:n muistiin. Täysin pakosti Windows 7 toimii niin, että saadaan myytyä uudempaa tietokonetta ja/tai lisämuistia.
Ensin ei lähtenyt pyörittämään ja kävi tutkittavana, tuomiona kiertovesipumppu sökö. No osa tilaukseen ja lentolakkojen takia toimituksella kesti pari viikkoa. No sitten osa kiinni eikä pelitä edelleenkään (osan laitto tapahtui korjaamolla joka ei pystynyt nollaamaan webaston lukitusta jossa arveltiin olevan seuraavaksi vika). No toiselle korjaamolle nollaamaan koodeja jonka jälkeen ei toimi edelleenkään, tuomiona että myös webaston polttoainepumppu paskana. Sen toimitusta odotellaan nyt sitten seuraavana.
Pistin pari tuntia sitten tulille ihan uuden full hd telkun. Olin ostanut 3 xbox 360 peliäkin uutta telkkua varten ja mitä!?!? Laitan Modern Warfare 2 koneeseen, käyn makaamaan sohvalle, mitään ei tapahdu, katson boksia ja vihreä rinkula on muuttunut punaiseksi. Eli red ring of death kyseessä.:jahas::curs::wall::itku::joulu3:
Voi vitun vittu ja perkele hyvää joulua saatana!!!
Red ring of death?