Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jos ei ole ylpeyttä tähän hommaan niin ei tule mitään. Mä oon treenannut 4-jakosilla nyt mä treenaan leuanveto ohjelmalla johon sisältyy 2 jalkarääkkiä per vk. Mun treenimusana toimii: Disturbed, Drowing Pool, Slipknot ja jne mutta tää video onkin kuvattu ihan treenini päätteksi jolloin olin kaput joten en viittinyt psyykata enään ja joo tiedän miten kyykytään huusi vaan hosiannaa alaselkä you know. Ja toi teline on todellakin jaska :D. Keep tuned!

No meijän salilla ei paljoa tapahdu ihmeellisempää. Tosin se pisti mieleen kun tuolla puntilla kävi näitä nuoria jannuja "ego-painojen" kanssa riehumassa, lähinnä penkissä. Aina ne sitten vahtas meitä tarkkaan kun ei tehdäkkään sitä penkkiä. Viikkoja kului, ja kappas samat pojat tekee samoja liikkeitä mitä minä + muut. Liekkö eksyneet tänne ja tulleet järkiinsä. :dance2:

Periaatteessa ihan jees päivä ollu, mutta silti jotenkin ihan paska. Mikään ei isosti vituta, mutta kaikenlaista pientä kyllä on.

Esimerkiksi MINKÄ HELVETIN takia Vesijärvenkadun liikennevalojen rytmi pitää muuttaa iltaisin?! Normaalisti vihreät menee Launeellekin päin ajaessa aallossa, mutta nyt illalla se aalto pysähtyy monta kertaa. Ei siinä mitään että se pysähtyy vaikka Trion kohdalle, mutta kun se pysähtyy heti seuraavinkin valoihin KESKELLE SAATANAN LIUKASTA MÄKEÄ!! :wall: Kyllähän siitä henkilöautolla pääsee, mutta ei käy raskaampaa liikennettä kateeksi ja viime viikolla siinä jumitti joku aina kun kohdalle sattui. Lauantaina kun kävelin ohi niin se Pitseria Petran mamu yritti lähteä siitä keikalle mutta eihän se ilman työntöapua mihinkään päässy. Alinopeutta ajavista ym. sokeista urpoista ei edes jaksa nyt tilittää..

Päätökseni olla käymättä muualla kuin ruokakaupassa joulukuussa ei pitänyt ja SITÄ SAI TAAS KIROTA! MITEN IHMEESSÄ IHMISET VOIVAT OLLA NIIN USKOMATTOMIA PUUSILMIÄ!!!!11 Ei se voi olla niin vaikeaa omata edes alkeellista pelisilmää kun tuolla kaupassa liikkuu!? :wall: Tai selvästikin voi.. Jäädään jumittamaan liukuportaiden yläpäähän ja ihmettelemään Mairen kanssa ihania punasia tohveleita. Jatketaan juoruamista myös siellä hyllyjen välissä tietysti vierekkäin ettei kahden metrin levyisen minkkiturkkivuoren ohi pääsisi vielä voimissaan oleva minkkikään. Ollaan ihmeissään kassalla kun ostokset joutuu maksamaan, mutta jaksetaan silti hienosti olla innoissaan kun voidaan antaa myyjälle ilo laskea 32462:n kahdenkymmennen sentin kolikon joukosta oikea summa. Ja tietysti kun kamat on jo laukussa ja Maire odottaa liukuportaiden luona niin pitäähän toki se kynttilänjalka vielä sittenkin pakata siihen saatanan sellofaaniin...

Vaikka oon vasta vajaat 1,5v käyny tuolla salilla niin on sitä jos jonkinmoista hiihtäjää nähty. Salilla käy muunmuassa yksi musta mies, joka treenaa aina paksu talvitakki päällä. Mitä hänen treenejään olen seuraillut, niin penkistä ja hauiksestahan ne tottakai koostuvat. Jännä sinänsä, sillä kyseinen herra on kuitenkin melko iso kaveri, ja varsin tuiman näköinenkin. Kerran olin penkkisarjojen välissä pukukopissa käymässä (juomassa kait), jonka aikana tuo mies oli vallannut penkin. Nooh, ilmoitin sitten asiasta hänelle. Yllätys oli kuitenkin suuri, kun tämä melkeenpä pelästyi :D Puhui erittäin huonoa suomea todella kimeällä äänellä jopa.

Tänäänkin sattui itseasiassa jotain varsin hauskaa salilla. Jotkut n.15 vuotiaat olivat joukolla penkkiä tekemässä (kas kummaa), mutta eivätpähän vaivautuneet laittamaan painoja pois. Noh, meninpä sitten tukkimaan ainoan ulospääsytien (portaikko), ja sanoin "meilläpäin on tapana ottaa nuo painot pois ku lopettaa". Siinnä kattovat pojat hetken selvästi kyrpiintyneinä, kunnes joukon johtaja vihdoin ärähti taakse parille porukan pienimmälle kaverille. Painot meni takas telineisiin ja ainaki mulla oli hauskaa, vaikken sitä siinnä näyttänykkään :P

Kävin penskojen kanssa iltasella kaupungilla ja neekerit alkoi vituttaa taas.

edit: ja oikeastaan niihin liittyen lähestulkoon kaikki nykyaikainen paska ja moderni humanismi.

Vituttaa tää saatanan flunssa.. yöunet menee perseelleen, kun vähän väliä pitää herätä yskimään tai millon on molemmat sieraimet tukossa ja sit välillä on niin perkeleen kuivat nenäontelot, että nenän kautta ei pysty hengittämään.

PS. Mut eipä tuo yöunien menettäminen niin hirveesti haittaa, kun ei ole töitäkään nyt ollut ja reilun viikon päästä ne loppuu ihan tyystin, kun otan loparit. :D

Vituttaa tää saatanan flunssa.. yöunet menee perseelleen, kun vähän väliä pitää herätä yskimään tai millon on molemmat sieraimet tukossa ja sit välillä on niin perkeleen kuivat nenäontelot, että nenän kautta ei pysty hengittämään.

Sama täällä, flunssa vaivaa, 3vk kerkes olla terve ja taas, eikä tätä vitutusta voi sanoiksi pukea ees.

VITUN FINNAIR SAATANA.

Oli taas kyllä niin sähläystä koko lento... Osittain omaakin syytä, mutta suurin vitutus lähti Finnairista. Matkan vaiheet:

1. Hostellin netti ei toiminut, joten en saanut tsekattua varausnumeroa tai mitään tietoja.
2. Metrossa matkalla King's Crossilta Heathrow'lle tajusin, etten tiedä terminaalin numeroa. Tajusin myös lähteneeni liian myöhään ja olevani lentokentällä alle tunti ennen lentoa, jonka muistin lähtevän 18.20.
3. Jouduin vaihtamaan junaa kesken matkaa, koska olin vahingossa mennyt väärään. Tuhlasin n.10min.
4. Kentällä huomasin, että lento lähteekin 18.05 eikä 18.20. Kello oli tässä vaiheessa 17.30.
5. Juoksin ihan helvetinmoista kyytiä check inniin, mitä en voinut tehdä itsepalveluna, koska en tiennyt mitään lentoni tietoja. Palloilin hetken aikaa ympäriinsä, kunnes löysin itseni Finskin tiskiltä ja suureksi onnekseni sain laukun tsekattua sisään ja sain jatkaa matkaa portille, juosten taas minkä jaloistani pääsin tietysti.
6. Portilla olin ihan hyvään aikaan, ei tarvinnut odottaa koneeseen pääsyä :rolleyes: Koneessa olikin sit toinen juttu, venailtiin ainakin puoli tuntia ennen kuin päästiin matkaan.
7. Lontoo-Helsinki välin myöhästymisen takia Helsingissä jouduin taas pinkomaan, jotta ehdin Turun koneeseen. Matkaa oli tietysti ihan helvetisti, mulla paksut talvivaatteet ja painava läppärilaukku... Hauskaa.
8. Turkuun päästiin ihan kivasti, mutta mitä selvisikään siellä... NE VATIPÄÄT OVAT HUKANNEET MUN LAUKUN!!!!!!!!! Mun laukun, missä on tyyliin kaikki mitä omistan.
9. Maksoin taksista n.30e, koska myöhästyin vikasta bussista.

Olen aina ollut Finnairia vastaan erinäisistä syistä, mutta nyt alkaa pikku hiljaa jo riittää. Olen lentänyt ties millä halpisyhtiöillä, mutta ikinä ei ole ollut samanlaisia ongelmia kuin Finskillä tuntuu olevan vähän väliä. Matkalaukut katoavat, lennot ovat lähes poikkeuksetta myöhässä... Ainoa hyvä juttu Finnairissa on ilmainen ruoka, kokis ja suklaa.

Muutenkin vituttaa olla täällä. Tunnistin kentällä suomalaiset kilometrien päästä ja ei huh huh, mitä porukkaa. Taksikuskikaan ei osannut small talkia.

Fffffuuuuuuuuuuuuu.......tulevaan kämppään ei saa Welhon liittymää, koska sopimusta heidän kanssaan ei ole päätetty ottaa käyttöön :curs: Tällä hetkellä maksan 40 megasta vajaa 25 egee, Elisalla eikä Soneralla ole mtn vastaavaa tarjota hinta/laatusuhteeltaan. Kilpailuta siinä sitten stna. Vitun vitun vittu ja ääliöt taloyhtiöt prkl.

Parhaan ystävän isä kuoli syöpään. Jotenkin kaikki omat "murheet" on niin pieniä nyt ja valtava suru vaan päällä.

I feel you, tosin täällä se kuollut oli paras ystävä ja siitä onjo aikaa mutta se tosiaan vähän pysäyttää.

VITUN FINNAIR SAATANA.

Oli taas kyllä niin sähläystä koko lento... Osittain omaakin syytä, mutta suurin vitutus lähti Finnairista. Matkan vaiheet:

1. Hostellin netti ei toiminut, joten en saanut tsekattua varausnumeroa tai mitään tietoja.
2. Metrossa matkalla King's Crossilta Heathrow'lle tajusin, etten tiedä terminaalin numeroa. Tajusin myös lähteneeni liian myöhään ja olevani lentokentällä alle tunti ennen lentoa, jonka muistin lähtevän 18.20.
3. Jouduin vaihtamaan junaa kesken matkaa, koska olin vahingossa mennyt väärään. Tuhlasin n.10min.
4. Kentällä huomasin, että lento lähteekin 18.05 eikä 18.20. Kello oli tässä vaiheessa 17.30.
5. Juoksin ihan helvetinmoista kyytiä check inniin, mitä en voinut tehdä itsepalveluna, koska en tiennyt mitään lentoni tietoja. Palloilin hetken aikaa ympäriinsä, kunnes löysin itseni Finskin tiskiltä ja suureksi onnekseni sain laukun tsekattua sisään ja sain jatkaa matkaa portille, juosten taas minkä jaloistani pääsin tietysti.
6. Portilla olin ihan hyvään aikaan, ei tarvinnut odottaa koneeseen pääsyä :rolleyes: Koneessa olikin sit toinen juttu, venailtiin ainakin puoli tuntia ennen kuin päästiin matkaan.
7. Lontoo-Helsinki välin myöhästymisen takia Helsingissä jouduin taas pinkomaan, jotta ehdin Turun koneeseen. Matkaa oli tietysti ihan helvetisti, mulla paksut talvivaatteet ja painava läppärilaukku... Hauskaa.
8. Turkuun päästiin ihan kivasti, mutta mitä selvisikään siellä... NE VATIPÄÄT OVAT HUKANNEET MUN LAUKUN!!!!!!!!! Mun laukun, missä on tyyliin kaikki mitä omistan.
9. Maksoin taksista n.30e, koska myöhästyin vikasta bussista.

Olen aina ollut Finnairia vastaan erinäisistä syistä, mutta nyt alkaa pikku hiljaa jo riittää. Olen lentänyt ties millä halpisyhtiöillä, mutta ikinä ei ole ollut samanlaisia ongelmia kuin Finskillä tuntuu olevan vähän väliä. Matkalaukut katoavat, lennot ovat lähes poikkeuksetta myöhässä... Ainoa hyvä juttu Finnairissa on ilmainen ruoka, kokis ja suklaa.

En tiedä enää itkeäkkö vai nauraa. Kohdat 1-5 täysin sun omia mokiasi, samoin kohdat 7 ja 9. Ainoa mitä Finnair mokasi, oli se sun laukkusi. Jos koko homma kaatuu lennon myöhästymiseen 30 minuutilla, ehkä pitäisi katsoa peiliin? 30 min myöhästelyt Euroopan lentoliikenteessä on todellakin aivan normaalia, varsinkin tähän aikaan vuodesta. Mistä edes tiedät Finnairin olleen syyllinen myöhästymiseen?

vituttaa olla täällä. Tunnistin kentällä suomalaiset kilometrien päästä ja ei huh huh, mitä porukkaa. Taksikuskikaan ei osannut small talkia.

......:jahas:

Mene takasin sinne Englantiin missä kaikki on paremmin. Ai niin, mutta siellähän on taas Mr. PhD jota et kestä.

Alyssa sanoi:
Muutenkin vituttaa olla täällä. Tunnistin kentällä suomalaiset kilometrien päästä ja ei huh huh, mitä porukkaa. Taksikuskikaan ei osannut small talkia.

Täällä osataan vaan BIG TALKIA!

Heh, toi Alyssan vinetys on kylla aivan kasittamatonta. Satojen lentojen kokemusten perusteella sanoisin, etta homma meni aika nappiin. Ihan jo pelkastaan pienella vastatuulella saadaan aikaiseksi sama myohastyminen vaikka kone olisi noussut ajoissa ilmaan. Mita suomalaisiin tulee, niin kylla itsekin tunnistan suomalaisen aika helposti esim. New Yorkissa, koska nayttavat usein tietylla tavalla junteilta. Taman tyylisia suomalaisia siis nakee vaikka Century 21:ssa. Toisaalta olen huomannut monen muun maalaisen sanovan taysin samaa omasta maastaan...

Mua taas vituttaa enemman nama Alyssan kaltaiset, jotka pienen ulkomailla asumisen jalkeen pitavat itseaan niin paljon parempina, kokeneempina, avarakatseisimpina jne. Kylla se ulkomailla asuminen nopeasti menettaa myos sita hohtoa. Odotahan kun esim. kotipuolessa kuolee tuttuja ja vuosien poissolon jalkeen tajuaa miten on liian myohaista tavata kaikkia niita, joita ei ole ehka kerennyt nakemaan niin paljoa kuin haluaisi.

EDIT: Suomalaisita taksikuskeista voisi lisata, etta he harvemmin puhuvat kovaa puhelimeen kesken ajon. USA:ssa taksikuskia ei asiakas kiinnosta hevon vittuakaan joitain poikkeuksia lukuunottamatta.

Vituttaa lievästi tenttiviikko, kun täytyy viiteen tenttiin jaksaa painaa aivan täysillä. Eilen kävin tekemässä kolme tenttiä eli yhteensä 9h tuhersin niiden parissa. Lisäksi vituttaa se, että matikan tenttiin oli luennoitsija sitten tehnyt lähtöarvoihin virheen, joten vituttaa jo valmiiksi, miten se päättää arvostella sen. Tehtävästä tuli mahdoton yhtälö lähtöarvoilla, mutta koska virhe oli löydettävissä suht helposti, niin laskin tehtävän vielä lisäksi oikeilla lähtöarvoilla, joten tuskin siitä pisteitä lähtee. Tietenkään tehtävänantoa ei saisi muuttaa, mutta on mulla siinä paperissa se mahdoton yhtälö niillä lähtöarvoillakin. Kai tuollainen virhe tehtävässä pitäisi opiskelijan edun mukaan arvostella.

Toi kasi kohta voi hyvinkin johtua kohdasta viisi - varsinkin Heatrowlla, siellä ei koskaan laukut siirry nopeasti.
Heathrow taitaa olla maailman huonoin lentokenttä matkatavaroiden oikein lähettämisen suhteen (ainakin oli viellä 2008 http://www.heraldscotland.com/heath...triangle-for-luggage-statistics-show-1.875042).

small talk on yliarvostettua, joskus se vaan vituttaa huolella

Back
Ylös Bottom