Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pari viikkoa sitten oli ihan savon sanomissa/keskisuomalaisessa juttua renkaiden vaihdosta ja siinäkin oli mainittu että on hyvä voidella pyöränpultit vaseliinilla. Ja olen jopa nähnyt erikseen myytävää pyöräpultti rasvaa.
Muuten saitko toimimaan sen lämpötolpan?
Mut eihän sitä nyt niin paljoa tarvi laittaa että joka paikasta pursuaa..Tässä jo pidemmän aikaa kun olen salilla kulkenut niin on ollut sellainen fiilis että salilta yksi jannu tuijottaa minua.
Emäntä on kulkenut salilla nyt myös mukana ja on havainnut saman asian että en edes kuvittele.
Sellainen poikakaksikko, toinen tukeva ja toinen pieni, niin tämä pienempi tuijottaa koko ajan kun treenaan.
Luulee olevansa ovela ja katselee peilien kautta.
Aika epämiellyttävää tehdä jalkatreenejä jos joku hintti vainoaa minua sillä kyse ei ole mistään normaalista uteliaan tuijotuksesta.
Kaiken lisäksi pojat treenaa penkkiä ja habaa koko ajan, 5min palautuksilla ja kaikkein ovelinta oli, kun alkasivat kiipeillä prässin päälle.
Piti saada prässiin lisää painoa mutta 50kg leka oli liikaa joten pikkupoika meni prässin päälle istumaan.
jannut kuitenkin jotain 18v kun autolla kulkevat.
^ Eikös sen tervan/rasvan tms. tarkoitus olekin pikemmin se, että se pultti lähtee myöhemmin paremmin poiskin? Ei jumitu niin kiinni. Tai ainakin siinä uskossa sitä ite laitan eikä oo kyllä jumittunukaan..![]()
No ei kyllä jumitu täälläkään, eikä ole mitään rasvoja käytössä. Kun eihän niitä pultteja nyt tarvi solmuun sinne vääntää, esim. ristikkoavaimella laittaessa hyvin on pysynyt kun lopuksi kiristää sen mitä kädet aivan avaimen juuressa ilman hikoilua ja kiroilua menee. Ja en nyt väitä että juuri sinä niitä punoisit voimalla viimeiseen asti, tuttavapiirissä vaan tuota näkee turhankin usein. Älyvapain tapaus vääntää niitä vinkunan säestämänä kiinni ja lopuksi vielä vähän jalalla avustaen. Ja sitten renkaita vaihtaessa kirotaan kun ei millään aukea :D
Saisin varmasti nuo irti täysin kuivillakin pulteilla, mutta jostain tuo "tapa" on vaan jäänyt eikä siitä haittaakaan ole ollut
Varmaan Opel Asconan ajoilta, joskin sillon oli muut pultit kuin pyörän pultit kyseessä...:DEi siitä kyllä mitään apua tunnu olevan. Ainoat paskat kierteet mitä oon nähnyt, on vanhoissa foordeissa ja ne nyt tuntuu menevän paskaksi, vaikka sinne laittaisi uudet mönjät joka päivä.Pari viikkoa sitten oli ihan savon sanomissa/keskisuomalaisessa juttua renkaiden vaihdosta ja siinäkin oli mainittu että on hyvä voidella pyöränpultit vaseliinilla. Ja olen jopa nähnyt erikseen myytävää pyöräpultti rasvaa.
Muuten saitko toimimaan sen lämpötolpan?
Miten ketään voi oikeasti kiinnostaa joidenkin vitun Ruotsin kuninkaallisten vierailu. Voi vittu että vituttaa katsella tuota hössötystä joka tuutista.
Varmuuden vuoksi tässä vielä Ruotsin kuninkaallisten tärkeimmät saavutukset ja yleinen relevanssi viime aikoina:
-
Tekeeköhän kääpä itse samanlaisia harjoitteita kun valmis vastaus tuli kuin apteekin hyllyltä? :D
Komppaan tätä.Lihavat naiset. Suuttukaa jos haluutte, mua ne vituttaa.