Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei vaan vittu onnistu. Oon niin käsi näköjään, etten osaa, kun nuo tulee ihan kummallisesti. Mieskin pelaa vaan Starcraftia niin siitä ei oo nyt mitään hyötyä. Vittu. Juon jotain ja lähden nukkumaan. Ärkele.

Katson jos löydän jostain torrenttina.

http://thepiratebay.org/torrent/4100011/Caesar_III siitä caesar 3

caesar 2 löysin torrenttina, mutta se toimii ainoastaan dosboxilla josta ei ota erkkikään selvää :D

Tiedätkös miten ladataan torrenttina?

Katson jos löydän jostain torrenttina.

http://thepiratebay.org/torrent/4100011/Caesar_III siitä caesar 3

caesar 2 löysin torrenttina, mutta se toimii ainoastaan dosboxilla josta ei ota erkkikään selvää :D

Tiedätkös miten ladataan torrenttina?

En oo ikinä torrenttina mitää ladannu, joten saatan tarvita jeesiä :D Yleensä käyttäny Limewiree ym. helppoja latausohjelmia, missä ei tartte kuin aivottomasti klik-klik ja Oi, se on jo koneella :D

Nokian ovi store. Yrittänyt nyt 5 eri sovellusta ladata ja jokaisen kohdalla sama juttu eli ei lähde lataamaan. Lukee vain, lataa ja 0% eikä liiku siitä mihinkään. Tai sitten muodostaa loputtomiin yhteyttä. Kännykän kun käynnistää uudelleen, saattaa ehkä ladata yhden jotenkin ja sitten taas jumahtaa.

En oo ikinä torrenttina mitää ladannu, joten saatan tarvita jeesiä :D Yleensä käyttäny Limewiree ym. helppoja latausohjelmia, missä ei tartte kuin aivottomasti klik-klik ja Oi, se on jo koneella :D

Eteneekö?

Äsken sain jo torrentin sitten lataukseen ja eikös välittömästi netti lagaa. Voi vittu! Oikeesti. Aattelin että nyt riitti ja nukkumaan. Vaan mitenpä nukut kun tuo yks pelaa verkon yli headsetillä jotain vitun vittupeliä, perkele! Hiotaan strategioita kaverin kanssa ja pohditaan, että "pelataanko vielä yks kierros, joojoo, totta kai pelataan." Noh, jospa tuo torrentti tuolta nyt tulis niin hermo lepäis.

Stnan delikat, voi jumalauta :curs: Tän kymmentuntisen yövuoron aikana ensimmäiset 5 tuntia on saanut painia vieroitusoireissa sekoilevien juoppojen kanssa. Hiki tulee, sydän hakkaa kahtasataa ja välistä kyllä pelottaakin nuo arvaamattomat mulkut. Duunikaveri (~50 v naishoitaja) kun joutui juuri lähtemään kesken työvuoron kotiin saikulle kun ihanainen, sanotaan vaikka Pena ehti tirpasta nyrkillä suoraan kasvoihin sillä seurauksella, että silmälasien linssi teki poskeen haavan, poski turposi ihan muodottomaksi ja silmä mustui. Siinä vääntäessä sen elukan kanssa mulla oikeasti hetkellisesti kävi mielessä tirpaista takasin kaverin puolesta. Sain just ja just hillittyä itseni. Mut kyllä mua vituttaa ihan helvetisti!!! Vihaan juoppoja!!

Stnan delikat, voi jumalauta :curs: Tän kymmentuntisen yövuoron aikana ensimmäiset 5 tuntia on saanut painia vieroitusoireissa sekoilevien juoppojen kanssa. Hiki tulee, sydän hakkaa kahtasataa ja välistä kyllä pelottaakin nuo arvaamattomat mulkut. Duunikaveri (~50 v naishoitaja) kun joutui juuri lähtemään kesken työvuoron kotiin saikulle kun ihanainen, sanotaan vaikka Pena ehti tirpasta nyrkillä suoraan kasvoihin sillä seurauksella, että silmälasien linssi teki poskeen haavan, poski turposi ihan muodottomaksi ja silmä mustui. Siinä vääntäessä sen elukan kanssa mulla oikeasti hetkellisesti kävi mielessä tirpaista takasin kaverin puolesta. Sain just ja just hillittyä itseni. Mut kyllä mua vituttaa ihan helvetisti!!! Vihaan juoppoja!!
Kohtuu tuttu fiilis, mut uskoa tai älä niin tohonkin kaikkeen turtuu.

Kohtuu tuttu fiilis, mut uskoa tai älä niin tohonkin kaikkeen turtuu.

Puoltoista vuotta tässä (vasta) on tätä samaa rumbaa menty ja kyllä meikäläisen vitutuskäyrä kohoaa ihan lineaarisesti...en sit tiiä tuleeko mulla joku toleranssi tähän paskaan jossain vaiheessa vai vaihtuuko ala ennen sitä. Nähtäväksi jää.

Puoltoista vuotta tässä (vasta) on tätä samaa rumbaa menty ja kyllä meikäläisen vitutuskäyrä kohoaa ihan lineaarisesti...en sit tiiä tuleeko mulla joku toleranssi tähän paskaan jossain vaiheessa vai vaihtuuko ala ennen sitä. Nähtäväksi jää.

Tuohon voisi hyvin esittää kysymyksen että pitäisikö tulla toleranssi, ettehän te siellä ole sitä varten että tappelisitte juoppojen kanssa.

Tuohon voisi hyvin esittää kysymyksen että pitäisikö tulla toleranssi, ettehän te siellä ole sitä varten että tappelisitte juoppojen kanssa.

No ei olla ei, mutta minkäs teet. Näillä resursseilla varsinkin. Joku voisi hyvinkin kysyä, että mitä vittua ne juopot siellä tekee mutta totuushan on, että ne saa parasta hoitoa Suomessa. Poimitaan tuolta katuojistakin ne tänne, jotta voidaan parantaa niiden miljoona itse hankittua sairautta vaan saadaksemme ne himaan ja samassa kunnossa kuukauden päästä takaisin. Ja sekasinhan ne menee kun promillet verestä häipyy. Mun ratkaisu tähän ongelmaan olisi työntää joka helvetin sairaalaan päätyneelle alkkikselle kossupullo kouraan ja taksikortilla matkaan, suunnan saavat itse päättää. Tulisi yhteiskunnallekkin halvemmaksi. Miettikää siis kaksi kertaa ennen kuin tilaatte sen miljoonan euron taksin (ambulanssin) sille bussipysäkillä "kouristavalle" elämäntapajuopolle. Tämä ei sitten ole kyynisyyttä, tämä on realismia.

- Uni ei maistu kun ovihommat muuttaa unirytmiä siten, että allekirjoittanut kukkuu hereillä vielä 06 aikaan. Edellispäivänä meni 08 asti.

- Pakkotoisto ei toimi Google Chromella

- Youtube on hidas Google Chromella

Back
Ylös Bottom