Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:wtf:Joku ulkomaan vahvistus oli tullut pyörittämään hulavannetta salille.
Valehtelematta jätkä pyöritti sen 40minuuttia sitä vannetta millon missäki
^ ehditkö sinä itse junpata ollenkaan?
Ja minä kun luulin jo kuulleeni ne uskomattomimmat tarinat :DEsim. yksi vähänläntä laittoi ensin ylätaljan sokan alimpaan reikään ja kiipesi sitten istuimelle vaihtaakseen kahvan. Kuului kauhea älämölö ja peelo killui sormuksestaan vaijenrin silmukassa, varpaat lattiaa hipoen.
On kyllä pelleilyä:D Mutta minusta sana "Peelo" on vähän väärä tässä yhteydessä ;)
Henki on kyllä ihan oikeassa. Noi on yksiä ärsyttävimmistä asioista elämässä.
Poltin muuten tänään puolisen tuntia sitten sulakkeeni aika lahjakkaasti. Puoli viiden aikoihin näytti siltä, että tulee helppo viimeinen puoli tuntia, kun hommat on tehty ja silleen. Olisi varmaan pitänyt mennä katsomaan sitä työlistaa jo siinä vaiheessa, jotta olisi voinut henkisesti valmistautua, eikä olisi ihan niin paljoa alkanut vituttaa, kun joku vitun esa ajaa sen romunsa varttia vaille viisi nosturille vartin myöhässä. Sitä oli jo henkisesti valmistautunut kotiin lähtöön, niin sitten on taas vaihteeksi joku myöhässä. No, onneksi oli tässä vaiheessa päivää myöhässä. Keskellä päivää kiireisen sesongin aikana vartin myöhästyminen vetää kaiken sekaisin.
Ihmettelen muuten mikä siinä on, että ihmisistä tuntuu olevan ihan ok myöhästyä renkaanvaihdosta tuollaisen vartin verran. Sitä tapahtuu ihan jatkuvasti ja se ei tosiaan ole kovin hieno homma.
ot: peelo on jo siirtynyt ainakin täälläpäin intterwebilmiöstä ihan jokapäiväiseen käyttöön.
Varsin osuvia kuvauksia kyllä.. :D
Sattuipa Fressin penkkikeisari olemaan taas pelipaikoilla ja jos oikein näin, niin salin henkilökuntaan kuuluva mieshenkilö kävi taas jututtamassa heppua ja on ilmeisesti kieltänyt tätä virittelemästä narujaan tankoon ja pysyttelemään muutenkin edes jotenkin ymmärrettävissä painomäärissä(-250kg).. siinä ne jotain debattia kävivät, mutta kun en ihan lähistöllä ollut niin sen sisältö jäi mulle arvoitukseksi - Näyttäisi penkkiekspertti olevan jokatapauksessa tarkkailun alaisena salilla oleillessaan.
Ei en tarkoittanut, että tämä olisi nettikiusaamista vaan tarkoitin, että netissä on myös pahempaakin kuin tämän miehen penkki tekniikan ihmettely esim. nettikiusaaminen. Jos kerta rikkoo paikkoja niin miksi sitä täällä ihmettelette. Tehkää asialle jotain järkevää. Käykää ilmottamassa vaikka salin pitäjälle.
Olen lukenut, että tämä on sitä isometristä treeniä. Luin Kuntolehdestä. :dance:
Etkä lukenut, vaan mun viestistä reilu kuukausi sitten. Tunnusta.