Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ai jumalauta, kohta kattkkee aivoverisuoni.. miks mandariinin kuoret pitää olla niin tiukasti kiinni, et sormesta lähtee ennemmin nahat ku mandariinista kuoret :itku:

Millä saa hiiren edes tän illan ajaks hiljaseks? Tuolla katonrajas juoksee... Kohta on tän pöydän jokanen kokispullo lentäny katon kautta sängylle ja katti ei suostu olee huonees.

Sormenpäät punasilla rakoilla ja kynsinauhat turvoksissa. Myös naamassa ja varpaissa on noita verisiä patteja. Saattaa myös tippua kynsiä wikipedian mukaan.
Vittumoinen tauti. Onneks tänään on sali

Eilen ujostelin baarissa ku kiva tyttö tuli hengaileen mun viereen. Jäädyin ihan totaalisesti, en osannu sanoo mitään. Sit se viel vähän aikaa siinä hengattuaan oli et tuu tanssiin mun kaa. No se ja tanssiminen vielä onnistu just just, mut sit se läks menee jonkin aikaa baunssattuaan ihan yhtäkkiä ja moikkas. Ihan sama mikä se syy oli ni ois pitäny mennä perään ja pyytää ees numero. Mut ei se vaan onnistunu. Tällästä nyt ei mulle muutenkaan satu kovin usein, ni hyvinpä meni. SAATANAN SAATANA!!!!!!

Ei perse, kuumetta vieläki yli 38C! Mitä helvettiä tässä pitäis tehdä, huomenna alkaa TET-viikko ja illalla kuume vaan nousee -.-"

Vituttaa ku on monta päivää ollut maha kipeänä. Ei voi edes treenata ja ruoka ei maistu, kilon päivävauhtia tässä kutistutaan. Vituttaa siis aivan äärettömästi.. Eikä lääkäristäkään ollut apua.

Lumi tuli. Yllätyksenä? Tosiaan, vasta pari viikkoa lumen tuloa lehdissä, televisiossa ja radiossa varoiteltu.
Nyt sitten tänä aamuna kaikki apinat yhtäaikaa ovella ja jokaisen on tietysti saatava renkaansa alle / ostettua ensin, ja ne ketä ei ehdi tänään palvella, ovat sitten kyrpä otsassa ja valittavat. Olisitte olleet pellet ajoissa.

Lumi tuli. Yllätyksenä? Tosiaan, vasta pari viikkoa lumen tuloa lehdissä, televisiossa ja radiossa varoiteltu.
Nyt sitten tänä aamuna kaikki apinat yhtäaikaa ovella ja jokaisen on tietysti saatava renkaansa alle / ostettua ensin, ja ne ketä ei ehdi tänään palvella, ovat sitten kyrpä otsassa ja valittavat. Olisitte olleet pellet ajoissa.

Joka vuosi talvi yllättää autoilijat. Ja jokainen heistä kiroaa, kun kaikki muut ovat niin idiootteja etteivät tajunneet vaihtaa renkaita ajoissa. He itse eivät tietenkään ole niin dorkia kuin kaikki muut siinä tiskillä jonossa. Mikä tärkeintä, meistä asiakaspalvelijoista se on tietenkin kiinni, että ei ehdi koko kaupunkia rengastaa klo 8-9 välillä tänä tiettynä aamuna.

Joo ne on noi rengassesongit hauskoja. Itse niistä kolme kokenut apupojan näkökulmasta :D Tekemistä riittää kyllä koko päiväksi..

Lähdin 2 tuntia aiemmin töistä, että kerkeän pimeäajoon. 11 päivä on merkattu mun kalenterissa ja se oli mun ehdottama päivä, joten joku muistikuva on että se oli kyllä tämä päivä. No, autokoulun toimistolle ja toimisto on kiinni, VITTU! Himassa tsiigaan lappua ja katon että 18. päivä, joka tietenkin sattuu duunissa oleen iltaviikko ja menee pahasti tuo aika sen päälle. Taas esimiehelle selitteleen, että sopiikos jos vaihdan hiukan työaikaa, no ei siinä mitään. Oma vikahan tuo, kun ei tullut aiemmin lappua katseltua.

Tuli nähtyä itsekin tuo Fressin penkkimaskotti viime lauantaina kyseisellä salilla. Kyllä oli helvetin hienon näköstä reeniä... Tanko ja jätkä pysy paikoillaan koko reeni ajan.. Mitä eqq, oliko se 3 tuntia siellä sitä penkkii tekee ja me kerettiin siinä ajas syödä subit, venailla tunti aulassa ja reenata puoltoisttuntii ja tää vaan jäi sinne duunaa. Tietysti voimanostovyö rinnan korkeudella. :D Käy sääliks oikeesti jengii joka käy tuolla salilla ja haluais tehdä siinä paikalla jotain vaan tää pulla siellä vaan kyhnää.

Joka vuosi talvi yllättää autoilijat. Ja jokainen heistä kiroaa, kun kaikki muut ovat niin idiootteja etteivät tajunneet vaihtaa renkaita ajoissa. He itse eivät tietenkään ole niin dorkia kuin kaikki muut siinä tiskillä jonossa. Mikä tärkeintä, meistä asiakaspalvelijoista se on tietenkin kiinni, että ei ehdi koko kaupunkia rengastaa klo 8-9 välillä tänä tiettynä aamuna.

Kyllä. Ja voi vittu että ottaa nuo urpot välillä päähän. "Soitin tänä aamuna niistä renkaista". ÄLÄ??? TOSIAAN??? Kukas niistä kahdestasadasta muusta sinä olitkaan?

Helvetinmoinen stressi opiskeluista vaikka ne ihan hyvin etenee. Ärsyttää vaan kaikki keskeneräset hyväksilukuasiat kun tuli vaihdettua koulua syksyllä.

Back
Ylös Bottom