Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Komppaan, häviääkö sulla välillä osa peleistä? Mulla näkyy välillä vaan lotto tossa ja puuttuu kaikki vedot sun muut kokonaan?

Joo yritin uusia lotoissa kestoja, niin ei näkynyt mitään muuta ku joku vuosi sitten pelattu nettiarpa. Joku teksti tuolla oli, että ennen 5.9. pelatut kestot on eksynyt jonnekin tai jotain. Paskat sivut ovat siitä huolimatta vaikka olisivatkin näkyneet.

Mä en ymmärrä miks kaikki haukkuu niitä. Musta noi uudet on paljon paremmat ja selkeemmät kun entiset. Ehkä ne on tehty naisen logiikalla tai jtn.

No ilmeisesti, kun ovat niin hanurista. Ei millään pahalla.

Nyt vituttaa lähinnä Japi kun tätä threadia luin. Trollaava moderaattori.

trollface.png

:jahas:
Onko se nyt niin ihmeellistä jos näin nuorena vuodessakin ajatusmaailma muuttuu tosi paljon? Ja itseasiassa enemmän kuin vuodessa, sillä mä olin vuosi sitten jo tarpeeksi kypsä esim. käymään vakkaritöissä ja muuttamaan yksin ulkomaille, mitä erittäin harva täällä on edes ajatellut tekevänsä.
Aika turha IMO tarttua tohon teini-sanaan, se nyt oli vaan parhaiten kuvaava sana minkä keksin.

Fakta on kuitenkin, että mä olen ollut omillani 4 vuotta kauemmin kuin suurin osa täällä ja väittäisin, että 4 vuodessa oppii ja kasvaa aika paljon. En mäkään mikään täysin aikuinen todellakaan ole (enkä haluakaan olla), mutta satun vaan nykyisin tykkäämään vähän erilaisesta menosta.

Mää haluan tähänkin vielä laittaa hymiön. Sitte ei enää tarvi.

:)

...mä en kommentoi muuten kuin itsekeskeinen, keskenkasvuinen huumemyönteinen kakara.

Ja ihan ok meidän onkin olla vielä kakaroita :) Kyllä mä ainakin pidän itseäni ihan kakarana, vaikka mulla onkin kohta 5v. kakara, takana kuuden vuoden avoliitto ym. mitä ei monella ikäiselläni ole. En mä silti erotu joukosta mitenkään eikä tarvitse nostaa itseäni jalustalle "koska mä oon niin kokenut, niin te ette voi tajuu".

Mua vituttaa, kun mun pressopannun ritilä on vääntynyt, joten pannu on nyt käyttökelvoton. Päästää purut kahviin. Pöh. Meni aamukahvit pilalle!

Ja ihan ok meidän onkin olla vielä kakaroita :) Kyllä mä ainakin pidän itseäni ihan kakarana, vaikka mulla onkin kohta 5v. kakara, takana kuuden vuoden avoliitto ym. mitä ei monella ikäiselläni ole. En mä silti erotu joukosta mitenkään eikä tarvitse nostaa itseäni jalustalle "koska mä oon niin kokenut, niin te ette voi tajuu".

Mua vituttaa, kun mun pressopannun ritilä on vääntynyt, joten pannu on nyt käyttökelvoton. Päästää purut kahviin. Pöh. Meni aamukahvit pilalle!

Ei voi kovin kakara olla, jos on kakara ja 6 vuoden avoliitto. Siis kyllähän MINÄ olen miljoona kertaa kakarampi, likslukkoon ja ristit ja rastit ei auta!

Tajuan Alyssan pointin, koska myös Jenkeissä (missä itse opiskelin) monet yliopistoon tulevat ovat suoraan äireen tissistä vieroitettuja kakaroita. Pidän itseäni ihan kakarana, mutta kyllä ne oli ihan pentuja. Hirveää draamaa, viinaa ei osata ottaa muuten kuin kaksin käsin ja kaatamalla. Eikä siitä opita. Mutta jeh, kakara mikä kakara. Minä ja moni muu.

Mua vituttaa tältä päivältä kaksi ihmistä. Ensinnäkin se luennoitsija, joka neljän tunnin luennon päätteeksi ajatteli ilmeisesti, ettei meitä haittaa olla siellä vähä ylimäärästä.. Toisekseen vituttaa se bussissa istunu ulkkisnainen, jolla oli järjettömät määrät jotain todella imelää hajustetta. Suihkaus tai kaksi on ok, mutta onko pakko kylpeä siinä lempihajussa??

En sitten tiedä mitä tarkoitat tuolla että se on "siellä" ennenkuulumatonta? Särähtää vaan korvaan tuollainen asenne et muut on kakaroita, kun puhut itsesi ikäisistä lapsista

Täällä, eli siis tässä maassa. En väitä, etteikö poikkeuksiakin olisi, mutta suurin osa tulee suoraan lukiosta ja kotoa yliopistoon.
Iällä ei mielestäni ole mitään tekemistä lapsellisen käytöksen kanssa. Kuten joku sanoikin jo, kakaraksi voi kutsua vaikka keski-ikäistä, mikäli käytös on kakaramaista. Olenhan mä tietysti itsekin lapsi, mutta saa kai mua silti vituttaa toisten käytös.

...mä en kommentoi muuten kuin itsekeskeinen, keskenkasvuinen huumemyönteinen kakara.

:lol2: Vaikka näin.

Tajuan Alyssan pointin, koska myös Jenkeissä (missä itse opiskelin) monet yliopistoon tulevat ovat suoraan äireen tissistä vieroitettuja kakaroita. Pidän itseäni ihan kakarana, mutta kyllä ne oli ihan pentuja. Hirveää draamaa, viinaa ei osata ottaa muuten kuin kaksin käsin ja kaatamalla. Eikä siitä opita. Mutta jeh, kakara mikä kakara. Minä ja moni muu.

Tätä mä nimenomaan ajoin takaa.

VITUN PERKELEEN MATKAHUOLTO!!!!!!
tilasin paketin, tuli viesti että voit hakea klo 7-19 ja mentiin paikan päälle ja oli mennyt kiinni klo 18... HAISTAKAA VITTU SIELLÄ TYÖSKENTELEVÄT PELLET!
seuraavat tilaukset teen loppuelämäni aikana postiennakolla.
On se hienoa lähtee täältä korvesta autolla ajamaan, ehditään kyllä ennen seittemää paikalle.....

No saavat kuulla pari asiaa huomenna...

Tällä hetkellä vituttaa ihmisten ainainen valittaminen. Jokapäiväisiä päänsärky-, niskakipu- ja nälkätiloja ei suinkaan tarvitse raportoida tunnin välein. Tälläista valitan.

No eikö nyt järkikin sano, että kirjaston kirjoihin ei mitään alleviivauksia tehdä? urpo
Huh, no onpas herkkää porukkaa!:) Kyllä mulla ainakin lukutaito säilyy vaikka joku sitä tekstiä oliskin alleviivannu. Mutta joo eihän toisten omaisuutta saa tietty sotkea, tai olis mun ainaki pitäny poistaa alleviivaukseni, mut tuli vaan pirun kiire. Että kai mä oon sitte sakkoni ansainnu kun näin kurja ihminen oon.... ja nainenkin vielä! :piis:

Flunssaa.. Just kun viime viikolla kerkese kehuun, että ei oo pariin vuoteen ollu kipeenä :D No onneks alkaa jo helpottaa.

38c kuume ja kurkussa varmaan kilo hiekkaa. Ei auta, pakko lähteä taistelemaan kohti Helsinkiä, huomenna fitness expo & helsingin yö :rock:

Vituttaa kun ei uni tule.
Tänä iltana heitän Tony Halme tyyppiset napit naamaan ja joko saadaan perkeleen hyvät unet tai herätään teholla.

Back
Ylös Bottom