Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
VR Z-Juna, ei saatana. Eikö niitä junia voi tulla edes kahta tunnin sisään? Kivahan se on tunti asemalla odottaa junaa, jos sattuu myöhästymään koulun takia.
Vituttaa ihan kohtalaisesti, kun on olkapäästä (siis lekurin väitteen mukaan) revenny nivelsiteet. Sano, että 4kk ois saigonia, kun en missään toimistolla ole hommissa. Mitä helvaattaa sitä keksis neljä kuukautta junnata?
Ei oo kaveri ikinä varmistamaan kysynny? :D

nostotekniikan voitte kuvitella itse![]()
Tässäpä ohimennen napattu foto tästä paljon puhutusta penkkikuninkaasta, joka oli kuvanottohetkellä parhaillaan latautumassa seuraavan "nostoon" - Tangossa 550kg ja seuraavaan sarjaan heppu lisäsi vielä 20 kg kolikot molemmin puolin noilla naruvirityksillä. Tarkkasilmäinen katsoja voi myös panna merkille varmistusraudat ja korkeuden johon ne on asetettu. Eli vaikka tanko liikahtaisikin telineistä, niin nostovaraa loppuojennuksessa olisi maksimissaan muutama sentti. Kommentoikaahan vapaasti..
Opiskele jotain.Vituttaa ihan kohtalaisesti, kun on olkapäästä (siis lekurin väitteen mukaan) revenny nivelsiteet. Sano, että 4kk ois saigonia, kun en missään toimistolla ole hommissa. Mitä helvaattaa sitä keksis neljä kuukautta junnata?
Vaikka kieliä tai jotain käsitöitä yms.Ei taida salilta sellaisia painoja löytyä joihin heppu katsoisi varmistajaa tarvitsevansa - Ylä- ja alataljaan ladataan myös täyden pakan verran malmia ja vielä ekstrakolikoita siihen roikkumaan.. nostotekniikan voitte kuvitella itse![]()
Vitun englannin yo-kuuntelu ja sen vitunpaskathomokullineekeri kuulokkeet. Mulla ei toiminu kymmenen ekan aikana kunnolla, tuloksena 5/10, ihan vitun hienosti. Sit sain ne kuntoon ja koko loppukuuntelusta laitoin 2 väärin. Hyvät pisteethän siitä tuli, mut toi panee jo vituttamaan, kun tietää, että olis oikeesti osannut vielä paremmin. Lisäks se, että nauhaa piti pyörittää ennen alotusta, no ei vaan meillä alko suoraan kuuntelusta. Ja sitten vielä opettajan loistava tarkastus kerta oli omakätisesti tarkastanu kaikki kuulokkeet.