Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

.........

Mulla taas menee toisinpäin. Multa kysytään apua koneiden kanssa, mutta mä en edes tiedä niistä mitään. Sitten kun autan jotain jossakin 'suuressa' ongelmassa, niin heti ollaan tyrkyttämässä rahaa, vaikka ihan auttamisen ilosta olen auttanut. Vielä kun nämä suuret ongelmat ovat jotain tasoa "tietokoneen sammutus", "sähköpostin katsominen" ja "internetin käyttäminen".

Ei saakeli mikä yö ja mikä selkä! Olin eilen rakentamassa grillikatosta iltapäivän ja illan, joten tietenkin siinä helteessä tuli mieleen loistava idea olla ilman paitaa. Katselin aina välillä, että ei tässä onneks mitään punoittamista vielä näy, joten voi olla hyvin ilman paitaa. Illalla sit kun tulin kotiin, niin kylppärin peilistä näkyi ihan punainen selkä ja muutaman tunnin päästä se alkoi kirvelemään pirusti. Yöllä sain nukuttua ehkä 2h ja senkin mahallani nukkuen, koska selkä oli pirun arka. Oon rasvaillu selkää minkä ehtiny ja koittanu parannella sitä parhaani mukaan, mutta ei se tietenkään hetkessä parane. Mikä ihme siinä on, että joka kesä pitää palaa? Viimeks paloin toukokuussa käsistä kun oli ne hyvät helteet, ja itse tietenkin sirkkelöin puita t-paita päällä. Helppoahan se olis ehkä rannalla miettiä, palaako vai ei, mutta töitä tehdessä tulee niin helposti oltua auringossa muutama tunti ilman, että edes muistaa koko asiaa.
Sama. Palan ihan joka kesä. Piti taas leikata nurmikkoa ilman paitaa ja senhän tiesi, miten siinä taas kävi. Jeesus, vaan oli eilen penkin tekeminen tuskaa.

Joku lehtikauppias soitteli. Kauppasi Kotipuutarha-lehteä:jahas:

Sanoin sille että tuo koko piha pitäis asfaltoida ensi tilassa.

Pesin pyykkiä. Sinne meni mukaan vessapaperirulla. Jos ootte joskus unohtanut nenäliinan taskuun, niin tämä ei kyllä ole mitään sinne päinkään. Naurattaa ja vituttaa.

Pesin pyykkiä. Sinne meni mukaan vessapaperirulla. Jos ootte joskus unohtanut nenäliinan taskuun, niin tämä ei kyllä ole mitään sinne päinkään. Naurattaa ja vituttaa.

Kerran kävi näin ja piti roskiin pistää vaatteet, eihän niitä saanu enää puhtaaksi :curs:

kokemusta on parista palasta ja sitähän on sitte ihan kaikki taskut täynnä sun muut :D

Sama. Palan ihan joka kesä. Piti taas leikata nurmikkoa ilman paitaa ja senhän tiesi, miten siinä taas kävi. Jeesus, vaan oli eilen penkin tekeminen tuskaa.

Onko sulla nyt erityisen vaaleat piirteet, jumalattoman iso piha vai miten siinä ajassa ehtii jo palaa? Siis olettaen että tähän mennessä kesää on sitä aurinkoa jo ehditty saadakin jonkin verran, eikä päiviä ole vietetty jossain kellarissa..

Onko sulla nyt erityisen vaaleat piirteet, jumalattoman iso piha vai miten siinä ajassa ehtii jo palaa? Siis olettaen että tähän mennessä kesää on sitä aurinkoa jo ehditty saadakin jonkin verran, eikä päiviä ole vietetty jossain kellarissa..

Mulla on sellainen iho että kun näen auringon niin palan suurinpiirtein, Hyvä esimerkki viime kesältä, käytiin vaimon kanssa lappeenrannassa, oltiin torilla puolituntia, en ollut laittanut mitään rasvaa olkapäihin tms, niin illalla saunassa käynti oli mahdottomuus, hartiat ja niska paloivat aivan poroksi puolen tunnin takia, sitten sitä rasvaa lotrattiinkin pari viikkoa :P eikä ollut eka kerta ulkona sinä kesänä, mulla on vaan ihan mahdoton iho ton auringon suhteen. Jos en muista sitä rasvaa laittaa etukäteen niin se 30 minsaa on liikaa.

Katsoin eilen läppärillä South Parkkia ja söin Ehrmannia samalla. Kallistin purkkia vahingossa sen verran, että pinnassa olleet litkut, eli noin teelusikallinen nestettä tipahti näppäimistölle. 2 sekunnin jälkeen kone pimahti-> oikosulku...perse. Onneks sentää oli vanha IBM eikä mikään tykkikone.

Mulla on sellainen iho että kun näen auringon niin palan suurinpiirtein, Hyvä esimerkki viime kesältä, käytiin vaimon kanssa lappeenrannassa, oltiin torilla puolituntia, en ollut laittanut mitään rasvaa olkapäihin tms, niin illalla saunassa käynti oli mahdottomuus, hartiat ja niska paloivat aivan poroksi puolen tunnin takia, sitten sitä rasvaa lotrattiinkin pari viikkoa :P eikä ollut eka kerta ulkona sinä kesänä, mulla on vaan ihan mahdoton iho ton auringon suhteen. Jos en muista sitä rasvaa laittaa etukäteen niin se 30 minsaa on liikaa.

No en itsekään mikään täysin palamaton tapaus ole, mutta sen 30min kestää kyllä vaikka maata auringossa heti alkukesästä ilman pohjiakin, siinä oikeastaan meneekin kipuraja. Jos liikkeessä on niin tähän aikaan kesästä varmaan parisen tuntia pystyy olemaan auringossa ilman palamisia. Ehkä D-vitamiinista on ollut myös apua tähän kun koko talvi tuli napsittua sen 125µg päivässä.

Niin ja oma vitutuksen aihe, naapurin teiniapinoilla on taas niinq ihqudaa bileet.. Ei viitsi mennä valittamaan, kun ennemmin haaveilen että jos tässä vielä kesällä itse juhlia pitää. niin vieraina voi olla pari vähän sitkeämpää juhlijaa. Pojat lopetti nimittäin juhannuksen vieton eilen :D

kyllä osaa vituttaa rasvan kertyminen ja ennen kaikkea mihin se kertyy! uskomatonta, että se kertyy perseeseen ja reisiin kaikki, siis kaikki! onko muita vastaavia miespuolisia? kait se on sitten dieetti edessä. voi vittu niinku olis kaks 5 koon jalkapalloa pakaroiden kohdalla, saatana!

kyllä osaa vituttaa rasvan kertyminen ja ennen kaikkea mihin se kertyy! uskomatonta, että se kertyy perseeseen ja reisiin kaikki, siis kaikki! onko muita vastaavia miespuolisia? kait se on sitten dieetti edessä. voi vittu niinku olis kaks 5 koon jalkapalloa pakaroiden kohdalla, saatana!

Meitsi. Mutta onpahan sitte kunnon kyykkypakaroita, joita esitellä. Toi on varmaan se suurin syy miksen tykkää olla bulkilla, kun perse on iso ja housut ei sovi yhtään.

lämmittää mieltä että edes joku kohtalontoveri löyty :D bulkilla tosiaan perse kasvaa ja uudet housut joutuu ostamaan. pitääpä tästä pikku hiljaa lähteä kauppaan hakemaanki niitä uusia housuja..

Back
Ylös Bottom