Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eiköhän tuo oo niitä Kelan työharjoittelujuttuja. Onko piraatilla se karenssiaika päällä ettet sais mitään tukia josset kävis tuossa harjoittelussa?

En kyllä olis töis edes veljelläni tai sukulaisellani tai vaikka tyttöystäväni isän firmalla jos olis tollanen tuntipalkka :D

Perkele, tänää piti yhen tyypin laittaa mulle obtiikka postiin, kun ei aikasemmin kerennyt kun on jossain työmatkalla. Kysyin sit äsken että joko linssi viety postiin, niin sano että reissu venyy ja on tienpäällä vielä ens viikonki. Perkele! Olisin halunnu päästä kuvaileen ja ku itekki lähen reissuun, nii olishan se kiva sielläki kuvailla.

Nyt kyllä vähä vituttaa. Dietti menossa ja saatiin pakkaseen mansikoita ja aattelin tehä rahkasta ja niistä mansikoista ja maidosta tollasen pirtelön iltapalaks, normi seiti/vihreäpapu iltapalan sijasta, ni vittu jälkeenpäin vasta kertovat että mansikoihin oli lisätty sokeria..perkele-.

Nyt kyllä vähä vituttaa. Dietti menossa ja saatiin pakkaseen mansikoita ja aattelin tehä rahkasta ja niistä mansikoista ja maidosta tollasen pirtelön iltapalaks, normi seiti/vihreäpapu iltapalan sijasta, ni vittu jälkeenpäin vasta kertovat että mansikoihin oli lisätty sokeria..perkele-.

Ainahan pakastemansikoihin heitetään sokeria sekaan? Tuskinpa tuo pieni määrä sokeria sun diettiäs pilaa

Siis pakkohan sitä nyt on hieman sokeria olla just esim mansikoissa. Pakkasessa tapahtuu soluhengitysta, joka kuluttaa mansikoiden omaa sokeria ja jos haluat ettei mansikat maistu happamilta niin sokeri on must.

TRANSPOINT!!! Osaa kusea niin helpot tilaukset ja toimitukset että raivostuttaa. :wall: Ei osaa ottaa tilauksia oikein vastaan vaan hyväksyvät muina miehinä (ja naisina) ilman toimitusosoitetta "juu tällä selvä. - anteeksi etkö halua tätä toimitusosoitetta lainkaan..?"

:curs: :curs: Vähän maalaisjärkeä käyttöön ihmiset!

Mua rupes vituttamaan tuo teksti. Olen kyllä jo valmiiksi vittuuntunut omaan työhöni tällä hetkellä :D Kyllä ihmiset osaa!!!

Joo, Transpointista, joskus kun se saatanan puhelin soi 200 000 000 kertaa päivässä, ja toiset linjat huutaa alla, niin jopa osoite voi jäädä kysymättä, se on vain ajatuskatko! Kyllä se virkailija sen olisi tajunnut heti puhelun jälkeen, ja soittanut takas. Olen ollut töissä Transpointilla juurikin noissa hommissa, ja voin sanoa, että jengi on niin ylityöllistettyä, että mokia sattuu erittäin todnäk. Luojan kiitos sinne ei tarvi enää mennä. Tottakai sinulla, asiakas, on mielessäsi vain se oma asiasi, mutta työntekijällä toisessa päässä on noin sata asiaa päällä.

Nyt joku tulee taas vinkumaan, että mitäs olet asiakaspalvelussa...noh, paikoissa joissa ei ole epäinhimillisen ylityöllistetty, ei yleensä käy juuri mitään mokia. Mutta loppumaton kiire aiheuttaa väkisin tuollaisia virheitä, että jää joku, oleellinenkin,asia kysymättä. Epäystävällisyyttä en siedä asiakaspalvelussa, en itseltäni enkä muilta, mutta tuollaiset virheet on kyllä mun mielestä tasoa ruohonjuuri.

Ja vittu kun vituttaa kaiken maailman vinkujat, jotka ei puhetta usko.

Tää olis sopinu "Ai niin vitun pienet, mutta ärsyttävät asiat elämässä" osioon.

Voi perse tää kurko playa maistuu ihan porkkanalle FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Voi perse eukko on flunssassa ja itse koitan kaikin mahdollisin tavoin välttää sairastumista. Jos olen huomenna kipeä, niin FFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

No, onneksi en helposti sairastu, mutta aina on se pieni jos...

Back
Ylös Bottom