Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Joku mulkkuperse oli vaihtanu mun Pakkiksen tunnuksen salasanan :curs: vittuku tekis mieli leipoo sellasta.

Musta on ruvennu tuntuun täs viimeaikoina et tiedän aika paljon sellasii parikymppisii tyyppejä, joilla on vitusti rahaa vaikka ne o tyylii opiskelijoita tai työttömii yms.. Vituttaa ku sepillä o jotai 20k autoja ja omaa kämppää, rahaa matkustella yms.. samaan aikaan ku ite painaa töitä niska limassa ja rahat riittää just elämiseen.. :curs: Siispä, onks olemassa vaan vitusti näitä pappa betalar tyypejä vai millä järjellä em. tyypit vetää massii :wtf:

Musta on ruvennu tuntuun täs viimeaikoina et tiedän aika paljon sellasii parikymppisii tyyppejä, joilla on vitusti rahaa vaikka ne o tyylii opiskelijoita tai työttömii yms.. Vituttaa ku sepillä o jotai 20k autoja ja omaa kämppää, rahaa matkustella yms.. samaan aikaan ku ite painaa töitä niska limassa ja rahat riittää just elämiseen.. :curs: Siispä, onks olemassa vaan vitusti näitä pappa betalar tyypejä vai millä järjellä em. tyypit vetää massii :wtf:

Mistä sie minut tunnet? :D

Joko mie syön liian vähän tai mulla on varmaan joku vitutusta aiheuttava kasvain päässä. KOKO hiton ajan KAIKKI vituttaa. Imuri, tukka, kuumuus, nukkuminen, valvominen, eläminen, oleminen... Chill pills needed.

On varmasti pappa betalar tyyppejäkin, mutta:

Mulla on myös kaveripiirissä muutama sälli ketkä kuuluu tohon samaan kastiin, mutta kyllä ne tienaakin ja painaa niska limassa myös hommia. Ja tän ikäsenä ei kyllä kukaan osta velatonta autoa ja kämppää ja vielä matkustele päälle. Eli kyllä siellä velkaraha on kierroksessa, jos ei vanhemmat ole miljonäärejä.

Vituttaa, muijal synttärit vkl ja ei oikee mitää ideaa lahjasta ja nyt se sai viel jonku masennus/vitutus kohtauksen päälle ja veikkaan ettei se hevillä lähe :wall: :curs:

Viimeksi muokattu:

Sä olet varmaan niitä tyyppejä, joille "eläminen" tarkoittaa sitä, että pistetään baarireissuihin rahaa joku 500 euroa/kk. Ja sitten ollaan niin ihmeissään kun rahat ei riitä mihinkään. Ite olin reilun vuoden töissä, jossa peruspalkka oli 10e/h, rahaa jäi vitusti säästöön ja omistanpa tuollaisen n. 20k autonkin :) Nyt on oltu 9 kuukautta työttömänä ja edelleen maksan tuota samaa autoa 300e/kk. Noh, nyt taas työt jatkuu ja pääsee säästämään lisää ja tuhlaamaan enemmän.

Mutta noh, kaipa se ryyppääminen tuottaa joillekin niin paljon iloa, että siihen pitää pistää suurinpiirtein kaikki rahat. Mikäs minä olen arvostelemaan.

Sä olet varmaan niitä tyyppejä, joille "eläminen" tarkoittaa sitä, että pistetään baarireissuihin rahaa joku 500 euroa/kk. Ja sitten ollaan niin ihmeissään kun rahat ei riitä mihinkään. Ite olin reilun vuoden töissä, jossa peruspalkka oli 10e/h, rahaa jäi vitusti säästöön ja omistanpa tuollaisen n. 20k autonkin :) Nyt on oltu 9 kuukautta työttömänä ja edelleen maksan tuota samaa autoa 300e/kk. Noh, nyt taas työt jatkuu ja pääsee säästämään lisää ja tuhlaamaan enemmän.

Mutta noh, kaipa se ryyppääminen tuottaa joillekin niin paljon iloa, että siihen pitää pistää suurinpiirtein kaikki rahat. Mikäs minä olen arvostelemaan.
Naulan kantaan. Näitä tyyppejä löytyy paljon joilla menee paljon rahaa tupakkaan ja alkoholiin. Ystäväpiirissä on kaveri joka on 17vuotias ja polttaa 5 askia viikossa ja keskimäärin 24 kaljaa/vknloppu.
->> Kaikki rahat alkoholiin ja tupakkaan mitä vaan löytyy.
Edit: Eli pyöreesti 2000e/vuos näillä näkymin ihan turhaan. Ja kun tulojakaan ei ole niin se on jo paljon :D

Joo omassa kaveriporukassakin on tollasia ketjupolttajia ja viikonloppukännääjiä. Sitten samat tyypit valittaa, että mulla on varaa iPhoneen, kevariin ja merkkivaatteisiin. Rahat riittää hyvin ku ei polta eikä juo ku satunnaisesti.

Ja sitte vitutus: ei pääse kesäduunipaikan järjestämään ilmaseen järkkärikoulutukseen ku on just lomareissulla silloin :( (olis varmaan aika uskottava tällanen 17v kaveri baarin ovella :D)

Joo omassa kaveriporukassakin on tollasia ketjupolttajia ja viikonloppukännääjiä. Sitten samat tyypit valittaa, että mulla on varaa iPhoneen, kevariin ja merkkivaatteisiin. Rahat riittää hyvin ku ei polta eikä juo ku satunnaisesti.

Ja sitte vitutus: ei pääse kesäduunipaikan järjestämään ilmaseen järkkärikoulutukseen ku on just lomareissulla silloin :( (olis varmaan aika uskottava tällanen 17v kaveri baarin ovella :D)

Etpä sä kyllä 17-vuotiaana siinä ovella sais töröttääkään :D

(olis varmaan aika uskottava tällanen 17v kaveri baarin ovella :D)
Et siellä ovella saa seisoa ennen kuin olet täyttänyt 18v, koska sen kokeen voi suorittaa vasta täysi-ikäisenä. Kurssille voit päästä jo ala-ikäisenä.

EDIT: HV XairaX

Minä taas en näkisi oikein Kuningas Alkoholia selityksenä tähän ilmiöön. Kyllä noilla 20v ja kaikki vimosen päälle tyypeillä yleensä on keskimääräistä rikkaampi suku takana, ei se sitten tarvitse kuin sen lahjakämpän vaikka porukoilta ja mummo ja pappa vähän makselee mussukalle jotain "kuukausirahaa" tyyliin 400-600€/kk niin se helpottaa jo olemista kummasti ;) Eikä niiden mitään miljonäärejä tarvitse olla, ihan ylempää keskiluokkaa vain.

Omasta mielestäni se on aika sama jos töissä käyvä ihminen heittää sen muutaman huntin viihteeseen kuukaudessa tai ei, ei sillä selitetä mitään omistuskämppiä tuon ikäisenä tai edes 20k autoa (itsekin maksat edelleen eli et siis oikeastaan omista autoasi). Itsehän tienaan ikäisekseni ihan mukavasti (n. 3000/kk) enkä käy kuin kerran pari kuussa baarissa, mutta turha on silti kuvitella mistään 20k autoista ja kämpästä ilman velan ottamista vaikka säästäisin ikenet veressä eli on siinä muutakin. Veikkaisin kuitenkin juuri tuota velkarahaa ja hyvin toimeen tulevia porukoita useimmissa tapauksissa.

PS. Tämä ei sitten ollut mikään katkera kateellisen tilitys, olen silti ihan tyytyväinen omaankiin tilanteeseeni :D

Naulan kantaan. Näitä tyyppejä löytyy paljon joilla menee paljon rahaa tupakkaan ja alkoholiin. Ystäväpiirissä on kaveri joka on 17vuotias ja polttaa 5 askia viikossa ja keskimäärin 24 kaljaa/vknloppu.
->> Kaikki rahat alkoholiin ja tupakkaan mitä vaan löytyy.
Edit: Eli pyöreesti 2000e/vuos näillä näkymin ihan turhaan. Ja kun tulojakaan ei ole niin se on jo paljon :D

Niinno, itsehän en tosin polta tai nuuskaa ja alkoholiin minulla menee n,100e kuukaudessa, vaikka käynkin sen 2-3 krt baarissa, mutta kun laskee alotteluihin sen 10e (12päck) ja paarissa joku 2-3 juomaa 10-15 e niin ei se kauheesti tee.
Itseäni vaan vituttaa se, että toisilla tosiaan tuntuu olevan sitä rahaa niin paljon enemmän kuin meitsillä vaikka vaan venyttävät soiroa päivät pitkät kotona maaten. Esim pari kaverii tivas tossa jokunen aika sitten et; "mikset sää ny lähe meiän kaa ulkomaille?" Niin tuntu olevan kovin vaikeeta saada niiden päähän mahtuun se et sori vaan , ei ole rahaa just nyt enkä saa lomaa töistä :curs:
Tää vitutus johtaa juurensa jo mopoiästä kun kaveripiiristä lähes kaikille ostettiin uudet mopot ja kevarit ja mulle ei porukat ostanu mitään:(
Ite saan nettona joku 1800e ja tuntuu kyl et on siitä aika paha vuokran ja muiden pakollisten kulujen jälkeen maksella viä jotai 300 autolainoja sun muita...

Edit; Bruttona siis ton 1800.
Edit 2, Ei mua siis ne tyypit vituta jotka oikeesti omalla työllään ostaa asioita, vaikka sitten velaksi. Tuntuu vaan et tiedän poikkeuksellisen paljon sellasia tyyppei ketkä ei käy töissä ja silti elämä on jostain syystä aika leveetä. Sainpahan avautua :D

Ite saan nettona joku 1800e ja tuntuu kyl et on siitä aika paha vuokran ja muiden pakollisten kulujen jälkeen maksella viä jotai 300 autolainoja sun muita...

Millanen vuokra sulla oikeen on?! Kyllähän tollasesta summasta luulis jäävän käteen vielä ihan kivasti...

Millanen vuokra sulla oikeen on?! Kyllähän tollasesta summasta luulis jäävän käteen vielä ihan kivasti...

No hän osti sen mopon ja makselee sitä pois. :)

Riippuu ja roikkuu. Palkat nousee koko ajan joten tietysti nykyään on yhä enemmän rikkaiden perheiden muksuja kaduilla tai normaalituloisten jos käyttävät kaikki rahansa lapsiinsa(useimmiten yksikössä).
Pyrin olemaan katkeroitumatta näissä asioissa, mutta kyllähän se välillä jurppii nähdä 20v kundi merkkivaatteet päällä mersun ratissa. Mulle on aina opetettu, että pitäisi itse tienata rahansa.

Itsekkin painan duunia päivittäin, en polta enkä juo ja ei mitään mahdollisuutta saada omaa asuntoa vielä pitkään aikaan. Jos haluan ottaa asuntolainan, voin yksinasuvana saada korkeintaan ~80te, millä asunnon saa korkeintaan peräseinäjoelta. Nykysuunnitelmien mukaan tuokin voi olla kohta mahdotonta, kun vaaditaan sitä 10% alkupääomaa.

Ja tuotakaan lainaa en saa ilman takausta/takaajaa. Eli jos vanhemmat eivät takaa(ei), niin mistä saat lainan? Et mistään. Jossain määrin naurattaa muutamat tutut jotka väittävät aina ostaneensa itse asuntonsa, vaikkakin velalla. Niin, kukakohan sen velan takaa eli toisin sanoen vanhemmat ovat auttaneet melkoisesti.

Vaikka nyt vituttaakin, olen iloinen tulevaisuudessa hankkineeni itse kaiken omaisuuteni.

Back
Ylös Bottom