Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu koko aamupäivän pesin ikkunoita ja siivoilin muutenkin kämppää hyväksi, grilliherkut, kalja ja jääkiekko silmissä vilkkuen. Ajelin vielä pyörällä pitemmän kautta kylälle kun ei satanut ja oli muutenkin ok ilma.Vitun hihhulit ja uskonnot ja helluntai. En oliskaan halunnu mennä kauppaan tänään ku vihdoinki olis mahdollisuus käydä ihan rauhassa ja auton kanssa. No huomenna sitte dösässä roudataan sapuskaa viis miljuunaa ruokakassillista.
Vituttaa sellaset "kaverit", jotka on tosi hyviä kavereita sillon ku ne tapaa kännissä esim. baarissa. Sillon ollaan niin parhaita kavereita ja muistellaan menneita (ollaan tunnettu jostain 5v asti). Nää ei kuitenkaan koskaan pidä millään tavalla yhteyttä, eivät soita tai tuu käymään. Ainut millon ne soittaa on sillon ku ne ite tarvii jotain....Vittu nyttenki...Kaveri soittaa ja hetken siinä kyselee mitä teen tänää jne.
Sitten ku kerroin, että en aatellu tänää mitään ihmeempiä tehdä, ni tää kaveri sanoo: "No sittenhä sä voit lähtee mulle kuskiks".
Lähes joka viikonloppu sama homma. Pyytämässä mua ainoastaan sille kuskiks. Kehtaa vielä pyytää vaikka olen viimeiset 5 kertaa kieltäytynyt...
Mulle ei yleensä soitella, mut baarissa autolla käydessä törmää samaan ilmiöön. Puolitutut/puoliunohdetut "kaverit" tulee pummimaan kyytiä kun saavat kuulla, että oon autolla. Oon yleensä sanonu heittäväni tyypit himaan jos annetaan bensarahaa ja bensarahatkin pitää älytä pyytää etukäteen, ettei käteen lyödä 15km ajelun päätteeksi 2€ kolikkoa ja taputella olalle, että "kiitos vitusti kyydistä, oot hei tosi reilu jätkä".Tää on kyllä mukavaa, heti kun omistat auton niin puhelua ihmisiltä ketä et ole nähnyt pitkään aikaan. "Hei lähekkö kuskiks, ei olla nähty 5 vuotee mut sou not"
Vituttaa kun kämppis jättää aina paskaraidat pönttöön. Saatana. Oon monta kertaa sanonu sille että kato sinne vitun pönttöön kun vedät sen kun kerta syöt niitä vitun papuja ja pyttipannujas ja putsaa ne jäljet. Joka vitun kerta jäätävät paskaraidat. Millä vitulla.
Vituttaa kun kämppis jättää aina paskaraidat pönttöön. Saatana. Oon monta kertaa sanonu sille että kato sinne vitun pönttöön kun vedät sen kun kerta syöt niitä vitun papuja ja pyttipannujas ja putsaa ne jäljet. Joka vitun kerta jäätävät paskaraidat. Millä vitulla.
Soita kämppiksen äidille ja pyydä opettamaan pojallensa vessan putsausta tyyliin "vaikka sä miehes ja lapsies paskat pöntöstä siivoat niin ois kohtuullista kertoa jälkikasvulle että maailmalla se ei ole tapana." Veikkaan että kämpiksesi tuleva morsion arvostaa myös suuresti sinua tästä teosta.
Naputa se oikeinPerkele! Vitun Windows Visva päätti sitten jostain saatanan syystä yhtäkkiä poistaa kaikki langattomat yhteyteni, jotka oon tallentanu verkko-ja jakamiskeskukseen. Noh, siellä meni siis tämä ihan omakin langaton hukkaan. Ja vaikka mä olen nyt sen seittemän kertaa naputtanu tän suojausavaimen siihen vitun ruutuun niin ei vittu muka ole oikein! Saatana! Naapurin netillä mennään sinne asti, mutta voi vittu että vituttaa!! Perkele.

Naputa se oikein
toinen vaihtoehto on yhdistää piuhalla modeemi kiinni koneeseen. Naputella nettiselaimen riville: 192.168.0.1 (jos ei toimi, niin kokeili vikoiksi numeroiksi myös 2,3)
Katsoa modeemin ohjekirjasta käyttäjätunnus ja salasana modeemiin, jonka jälkeen pystyt katsomaan mikäs se salasana olikaan.
Modeemin käyttäjätunnus ja salasana on luultavasti Admin ja Password.
Sieltä sitten otat tiedot talteen copy&pastella.
Eiiii toimi. Ei hajuakaan mihin oon nakannu sen ohjelappulippusen (perrrrhana) ja vaikka pääsinkin modeemin sisäänkirjautumiseen niin mikään salasana ei toimi. Ei edes se, joka on vittu painettu tohon modeemin kylkeen. On se perkele.
Samalla salilla käy eräs ulkomaalaistaustainen nuori herra. Aina sarjojen jälkeen menee ihan peileihin kiinni ihastelemaan itseänsä jos on vaan mahdollista. Ikinä en oo myös nähnyt kyseisen sankarin treenaavan jalkoja, mutta sehän johtuu siitä että ollaan osuttu vaan eri aikaan aina salille ;)