Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Jalat on niin kipeät että tuntuu ettei pysty kävelemään.. Paskoin varpaanki kivasti, en edes tiedä missä mutta kynsi ja varpaan pää aivan mustana. Lisäks pohkeet on niin jumissa että tuntuu ettei voi edes seistä suorassa.. Saapa nähä mitä huomisesta treenistä tulee.

Huomenna saksankoe... EI SIINÄ MITÄÄN KIVA AINE, mutta ylihuomenna ruottin koe perkele!

Vituttaa kun ei kasva. Treeniä ei saa oikein sykliin ja muutenkin kurinalaisuus kusee.

Vittuuu saatana. Tippu kamera (yhteystietoinee) taksiin ja jäi sitte varmaa neljän päivän Ibizan bilekuvat sille tiellee. Ja kaikenlisäks alle vuos sitte ostettu kameramalli on jo poistunu myynnistä eikä uudessa vastaavassa oo laajakulmaa. Kai se pitää mennä nukkumaa ja toivoo et tää ****tus laantuu vähäse...

Vittuuu saatana. Tippu kamera (yhteystietoinee) taksiin ja jäi sitte varmaa neljän päivän Ibizan bilekuvat sille tiellee. Ja kaikenlisäks alle vuos sitte ostettu kameramalli on jo poistunu myynnistä eikä uudessa vastaavassa oo laajakulmaa. Kai se pitää mennä nukkumaa ja toivoo et tää ****tus laantuu vähäse...

Kaveri ajaa taksia ja kertoi joskus, että niillä on joku tietty aika minkä ne joutuu säilyttämään niitä kamoja, jos löytävät autoista. Koita soitella perään ja kysellä.

Se, että on niin vitun kuuma, että "nukkuminen" menee tulikuumissa lakanoissa pyörimiseks.

Jep, jostain syystä kun aamulla herää niin lakana on lähtenyt liikkumaan ja on puoliksi pois patjan ympäriltä. Illalla kun yrittää viilentää kämppää ja pitää ovea auki, niin heti on mehiläinen jos toinenkin yrittämässä sisään.

Vituttaa kun ei keksi mitä tekisi rahoillaan.
Olen vakavissani, olisi n.25k euroa ns. ylimääräistä rahaa jonka nyt voisi periaatteessa vaikka polttaa ilman, että sillä olisi normaaliin elämääni mitään vaikutusta.
Ja ei vittu tule mieleen mitään mitä niillä voisi tehdä...

Olen vakavissani, olisi n.25k euroa ns. ylimääräistä rahaa jonka nyt voisi periaatteessa vaikka polttaa ilman, että sillä olisi normaaliin elämääni mitään vaikutusta.

Keksin heti yhden tarkoituksen, heitänkö tilinumeroni..?

Sijoita ja mieti asiaa joskus myöhemmin. Kyllä tulevaisuudessa aina rahalle käyttöä on. Ja antaa hyvän rauhan, kun on pesämunaa säästössä.

Sun täytyy hommata itelles emäntä niin jo rupee löytyy rahalle käyttöä.

Miten vitussa täällä kämpässä voi olla vielä illallakin 28 astetta lämmintä?!
Kyllä oli taas hienoa mennä nukkumaan jo valmiiksi hiestä märkänä.

Varmaan tosi hirvee tilanne päällä. Koita nyt selvitä.

Back
Ylös Bottom