Kurkku kipee ja olo on hämärä. Siis hämärämpi kuin normaalisti. Nyt ei ois vittu aikaa kipeeks tulemiselle, ei niinku yhtään.
Toi on sama ku mulla oli alkuviikosta. Meni onneks nopeasti ohi.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kurkku kipee ja olo on hämärä. Siis hämärämpi kuin normaalisti. Nyt ei ois vittu aikaa kipeeks tulemiselle, ei niinku yhtään.
Muijjjaaaaaaa... Miksi täytyy riidellä joka asiasta!?
Kaivat jääkaapistasi viskilekan ja kurlaat sen kuntoon. Siis sekä kurkkukivun, että hämärän olon![]()
Ihan mahtavaa lukee täältä näitä vitutus juttuja... Olo oikeesti helpottuu ku itelläniki ollut 2 kuukaut jo olkapää paskana ja masentaa.. En oo ainut ketä vituttaa)
Mä olen vähän sitä mieltä, että tässä taloustilanteessa on typerää alkaa lakkoilla vain sen takia että halutaan lisää palkkaa tai muuten parannuksia työoloihin (en tiedä minkä takia tällä hetkellä lakkoillaan). .
Eijjjjole mulla viskiä.. mutta auttaisko jekkubattery?
Ei nyt suoranaisesti vituta mut melkein kun jengillä on ihan ihme mentaliteetti päällä näitä lakkolaisia kohtaan. Aivan varmasti jos olis omat edut ja duunit kyseessä niin asiaa ei ajateltaisi noin vaan sistäisiin lakkorintamassa muiden mukana. Nyt kun ei luultavasti ole oma napa mukana muuten kuin sillä tavalla että jää kenties se oma erikoisrahka saamatta kauppareissulta niin ollaan teilaamassa silmittömän raivon vallassa omista vähäisistä eduista kiinnipitäviä työläisiä. Eikä Powerhousu ole ainoa, oli vaan viimeisin josta oli hyvä tekstiä lainata. Itekin omassa duunissa joudun tekemään tuplaa sen takia kun nuo tehtaat, tai tässä tapauksessa panimot seisoo,eikä tavaraa saa ostettua sisään, mutta ei se mulla henkilökohtaisesti saa verenpaineita nousemaan, tärkeän asian takiahan ne lakkoon ovat ryhtyneet.
Ei se oikeastaan vituta, että ollaan lakossa, mutta se vituttaa, kun nyt on kaikki vuoronperään lakossa. Tätä on kestänyt jo niin pitkään, että alkaa hermo mennä ihan tosissaan. Tulee käytyä Cittarissa ja K-supermarketissa ja molemmista on ollu tavarat jo pitkään loppu enemmän tai vähemmän. Onneksi se eilinen oli iloinen yllätys. Eikä ole kyse erikoisrahkoista, vaan ihan normaaleista ruoka-aineista, kuten jauhelihasta tai leivästä.Ei nyt suoranaisesti vituta mut melkein kun jengillä on ihan ihme mentaliteetti päällä näitä lakkolaisia kohtaan. Aivan varmasti jos olis omat edut ja duunit kyseessä niin asiaa ei ajateltaisi noin vaan sistäisiin lakkorintamassa muiden mukana. Nyt kun ei luultavasti ole oma napa mukana muuten kuin sillä tavalla että jää kenties se oma erikoisrahka saamatta kauppareissulta niin ollaan teilaamassa silmittömän raivon vallassa omista vähäisistä eduista kiinnipitäviä työläisiä. Eikä Powerhousu ole ainoa, oli vaan viimeisin josta oli hyvä tekstiä lainata. Itekin omassa duunissa joudun tekemään tuplaa sen takia kun nuo tehtaat, tai tässä tapauksessa panimot seisoo,eikä tavaraa saa ostettua sisään, mutta ei se mulla henkilökohtaisesti saa verenpaineita nousemaan, tärkeän asian takiahan ne lakkoon ovat ryhtyneet.