Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu älytön väsymys kakspäivästen kisojen jälkeen (plus olkapää helevetin kipee kun otti kaks päivää iskuja vastaan) ja nyt pitäis sit vääntää portfolio. Joo. Vituttaa.

Ehkä nyt ei niin ankarasti vituta, mutta Atrian naturelli broiler fileet 450 grammaa painoi paistamisen jälkeen 240gr. Mitä vittua?
Mä olen huomannut, että 300 g maustamaton on paiston jälkeen ~200 g nestepoistuman seurauksena. Tosin ei siinä paketissa edes lue nettopaino tuon 300 g kohdallakaan. :/

Mopo varastettiin omasta pihasta eilen. Mopossa ei ollut kiinni avaimia, mutta yhden sokerinpalan nyppäämällä saa sen kyllä käyntiin. Moposta hajotettiin jarrut ja uusi jarrilevy ja mäntä pyöreästi 170e.
Ilkivaltavakuutuksen omavastuu 168e. Ei vituta ei.
Edit: Poliisi siis ilmoitti löytäneensä mopon olinpaikan ennenkuin kerkesin huomaamaankaan että se oli kadonnut.
Tekijästä on itsellä hyvä arvaus, mutta kun ei ole ollenkaan todennäköistä saada korvauksia. Tekis mieli lyödä kyseistä kaveria turpaan, mutta taitaa olla parempi jättää tekemättä.

Oma laiskuus koulun suhteen, ja tehtävien tekemättömyys vaikka aikaa on ollu ja runsaasti. Vielä pitäs raahautuu kouluun kaheksi päiväksi, joka tuntuu turhalta kun kurssin tentti on jo tehty, mutta ei auta muu kuin alottaa vielä yksi iso tehtävä ja tehdä se. Hienoa siis. Voisin muuten vaihtaa ihoa jos se olis mahollista, kutittaa käsiin ja naamaan ihan sairaasti, vaikka kuinka rasvais yms.

Voi vitunvittu pitää lähtee kouluun :(
Ei yhtään kiinnosta, ei ainakaan 5 tunnin yöunilla!

Olkapää edelleen paskana. Miksi sanotaan tyyppiä, jolla on jalat treenattu, mutta pieni ylävartalo? :curs:

Vituttaa. Huomasin tuossa aamulla että pyörä oli viety pihalta. Oli tuplalukittu ja kaikkea, mutta miksipä ei hyväkuntoinen suht uus pyörä kelpais näille rajakylän sankareille. Perkele. No, poliisille ilmotus ja tapiolaan kyselemään saisko korvauksia..

vituttaa kun olen työharjoittelussa paikassa missä on mun ikäsiä aika monia ja niillä on kauhee asenne vamma työntekoon ei pysty tekee töitä edes viittä minuuttia putkeen. No onpahan paremmat mahdollisuudet päästä ihan töihin sinne :D

Videotykin hankinta venyy prkl koko ajan kun ei oo rahaa/jos on niin menee laskuihin tms, nytkin ois ollu mutta piti ostaa pari kesärengasta ja viel laittaa vanteille ja renkaitten kulmien säätö eli rahaa palaa...taitaa mennä kesää asti ennenku saa tykin hommattua.

No voihan....

Mutsi kävi kylässä ja lähtiessää laittoi oven kiinni sellaisella vauhdilla, että :

1. eteisen taulu tipahti lattialle
2. olohuoneen hylly tipahti lattialle ja lattiaan kolhuja sekä kaikki tavarat säpäleiksi
3. telkkarin vieressä ollut pyykinkuivausteline romahti ja terävä kulma suoraan sonyn 40 tuumaseen taulutelkkariin ja naarmu ruudussa.

VOI VITTU. :D

No voihan....

Mutsi kävi kylässä ja lähtiessää laittoi oven kiinni sellaisella vauhdilla, että :

2. olohuoneen hylly tipahti lattialle ja lattiaan kolhuja sekä kaikki tavarat säpäleiksi
3. telkkarin vieressä ollut pyykinkuivausteline romahti ja terävä kulma suoraan sonyn 40 tuumaseen taulutelkkariin ja naarmu ruudussa.

3x:wtf:

No voihan....

Harvinaisen paska säkä kyll. :/
Piti lukea pariin kertaan ja mietin että onko sulla oikeasti pyykinkuivauskone olohuoneessa vai onko televisio suihkutiloissa, sit tajusin. :D

Ei ollut mitään riitaa. Oli näköjään sen verran vetoa tms kämpässä kun ovet auki myös parvekkeelle.

Tuo pyykinkuivausteline nyt oli hieman rikki jo entuudestaan, mutta vituttaa nyt lievästi että se tietty levähti telkkarin ruutuun suoraan.

Vituttaa:

Edelleen mun naapuri/naapurit. Vituttaa kun en tiedä mistä kämpästä tämä tupakanhaju tarkalleen tulee. Jonkun on pakko polttaa sisätiloissa sillä mulla on nyt esim. parvekkeen ovi ja kaikki ikkunat kiinni, mutta kun käyn saunassa laittelee pyykkejä, niin siellä haisee tupakka? Eikö saunassa olevat tuuletushormit tms tule samasta kuin keittiönkin? Tai jos se tulee suoraan talon katolta(keittiössä ei ole liesituuletinta, vain kupu), niin eihän parvekkeella tupakoinnin pitäisi tulla näin rajusti mun saunaan asti? Ja jos se tulee katolta noin rajuna, eikö ole laissa määritelty ettei asuntoon saa tulla terveydelle haitallisia hajuja?

En pienestä valita, mutta oikeasti vituttaa kun jatkuvasti joko ruoan tai tupakan lemu kämpässä vaikka itse pitää puhtaana asuntoaan. Ja kun en tiedä mistä kämpästä se tulee, en voi isännöitsijällekkään varmaan valittaa. Saatana menee jo hermot. Pari vuotta katellut tätä touhua jo.

Päivä olisi ollut täydellinen, mutta vitun kynsitikku. Varvas taas tulehtunut.

Back
Ylös Bottom