Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Äsken monnarilla....

Perus kyykyt menossa, istun sarjan jälkeen penkillä. Jostain kirmaa n.5v poika ja hyppää tankoon vetämään leukoja? Vihainen isä tulee komentamaan poikaa pois siitä ja rupeaa heti perään lappamaan mun tangosta jalkaprässiin levypainoja! Jätkä katsoo mun ilmettä ja tajuaa kysyä että onko sulla tässä kesken? Vastaan "on" josta se ikäänkuin suuttuneena lähtee etsimään muualta painoja. Ei siinä, alan tekemään sarjaa kunnes kuuluu jäätävä leija viereisestä jalkaprässistä ja se haju!! Meinasin lentää perseelleni ja jäi sarjakin kesken. Otan väkisinkin etäisyyttä paikalta ja katselen touhua niin prässin toisella puolella joku tekee tempausta niin eikö tämä pikkujätkä päätä leikkisästi juosta ton tempausta tekevän jätkän ympäri! Ei oikeesti menny tanko kovinkaan kaukaa pennun päästä. Ei hyvää päivää.... en toivu tästä.

Ei saatana, jos joku ees päästää kakaroita salille pyörimään. Ei kyl kovin monille saleille varmaa kaivata.

Mut joo, kävi joku viikko pari takaperin, et oli joku wnb-keho jamppa treenaamassa. Päällä oli nimeltämainitsemattoman lisäravinnevalmistajan logolla varustettu paita ja jätkä puhalteli ilmaa sillee jännästi ihan ku ois sarjaan valmistautunu joku 10 sekunnin välein. Oli kyl suht iso kaveri, mut ego tais olla viel isompi. Muutenki esitti selkeesti jotai.

Siis toi lasten salille tuominen on joidenkin mielestä varmaan ihan ok :D Tossa viime viikolla justiin, yks muija :tuli pikkulikan kaa salille, otti venyttely maton ja laitto sen muksun vetään eväitä siihen keskelle salia :arvi:

Ostin kuukausi sitten Lidlistä sellaisen neopreeni selkätuen (semmoinen helvetin ohut) ja voisin sanoa että selkävaivaisella hakkaa 100-0 normaalin body/voimannostovyön. Kyykyssä, mavessa ja kulmasoudussa pistän vielä sen päälle voimannostovyön ja selkäkivut pysyy aika hyvin aisoissa :)

it001420v.jpg

Tuon tapaisen.

Paljonko maksoit tosta? Pitäis varmaan hommata ku tullu kipiäks taas toi kohta selästä missä on ollu välilevynpullistuma. Ei oikeen kestä lenkkeilyä.

Siis toi lasten salille tuominen on joidenkin mielestä varmaan ihan ok :D Tossa viime viikolla justiin, yks muija :tuli pikkulikan kaa salille, otti venyttely maton ja laitto sen muksun vetään eväitä siihen keskelle salia :arvi:

Tota muuten itsekkin ihmettelen, siis eikö oikeasti ihmiset saa toisen puoliskonsa kanssa sumplittua siten päiviä ettei niitä tenavia tarvitsisi ottaa sinne salille mukaan. Meidänkin salilla on ainakin pari tyyppiä jotka ottaa todella usein kakrut sinne temmeltämään. Ja hieman tiukempaa kuria ne saisivat niille pitää, olkoonkin lapsia mutta ei salilla voi mite nvaan vapaasti kirmata, aina siinä menee keskittyminen vähän pilalle kun huomaa silmäkulmassa että nassikka on lähettyvillä, täytyypi varoa ettei saa käsipainosta päähän.

Toinen mikä tässä eilen tulöi taas todettua on joidenkin ihmisten peseytymättömyys. Siis sellainen tuore perus jumppahiki ei haise oikeastaan miltään, mutta meidän salilla on muutama ulkomaalainen opiskelija ja pari valkonaamaakin jotka haisevat aivan karsealle, siis kun nämä kaverit kävelevät jostain kohdasta salilla niin se haju jää seisomaan sinne joksikin aikaa, hyi vittu. Kiva siinä puhisten painaa prässissä menemään kun yhtäkkiä nousee oksa kurkkuun kun kaveri kävelee ohitse.

Paljonko maksoit tosta? Pitäis varmaan hommata ku tullu kipiäks taas toi kohta selästä missä on ollu välilevynpullistuma. Ei oikeen kestä lenkkeilyä.

Ostin Lidlistä 8,90€.. kai ne urheiluliikkeistä alle 20€ lähtee :) Lidlissä siis noita ei enää ole, oli joku kausituote.

Miksi suuri osa ydinvoiman vastustajista on niin saatanan tyhmiä... Kokemuksesta pitäis kyllä tietää ettei kannata edes yrittää mitään keskustelua faktapohjalta mut...:wall:

Piti alottaa työt vasta 3. toukokuuta ja työnantajana toimii mutsin miesystävä (tai ne on eroamassa oikeestaan). Nyt ku se sai selville et mul loppu koulu täl viikol nii kuulemma tarvis ens viikoks töihin jo ku on niin kiireistä (joku jamppa lomal ja toinen yksin). Ja meikä kun ajatteli lomailla ja sanoin sen sille nii ai vittu mikä mulkku se on:curs: "eiks sun pitäny alottaa heti työt ku koulu loppuu", "no voi hitto ku sil on nii vitusti hommaa siel".... joo onko vittu mun vika et pidätte vajaata miehistöä töissä:curs: ja nyt se saatana tais mynnähtää mulle vielä. ei voi käsittää.

e: hyvin se onnistu kyl mulle saamaa iha mulkun olon. voi vittu. nyt tuntuu ku ois mun syytä et se jäbä painaa siel niska limas yksin töitä -.-

Piti alottaa työt vasta 3. toukokuuta ja työnantajana toimii mutsin miesystävä (tai ne on eroamassa oikeestaan). Nyt ku se sai selville et mul loppu koulu täl viikol nii kuulemma tarvis ens viikoks töihin jo ku on niin kiireistä (joku jamppa lomal ja toinen yksin). Ja meikä kun ajatteli lomailla ja sanoin sen sille nii ai vittu mikä mulkku se on:curs: "eiks sun pitäny alottaa heti työt ku koulu loppuu", "no voi hitto ku sil on nii vitusti hommaa siel".... joo onko vittu mun vika et pidätte vajaata miehistöä töissä:curs: ja nyt se saatana tais mynnähtää mulle vielä. ei voi käsittää.

e: hyvin se onnistu kyl mulle saamaa iha mulkun olon. voi vittu. nyt tuntuu ku ois mun syytä et se jäbä painaa siel niska limas yksin töitä -.-
En halua moralisoida, mutta itse ainakin olisin aivan helvetin tyytyväinen, jos saisin jotain kesätöitä kesäks. Duunissa on niin erilaista kuin koulussa, että ei ne hommat ainakaan itseäni rassaa. Tietenkin joskus on kiva lomailla, mutta sillon kannattaa takoa, kun rauta on kuumaa.:whip:

Samuski itellä on ensimmäinen kunnon loma tänä kesänä. Aiemmat vuodet meni aina koko kesä töissä ja sitten osa-aika töissä ympäri vuoden koulun ohella. Moni olis varmaan erittäin tyytyväinen, kun pääsis alottelemaan hommat heti, kun koulu loppuu.

Mulla on sellainen fiilis, että muutaman vuoden kuluttua olet asiasta toista mieltä ;) Itse minä painoin opiskeluaikana kesät töitä niska limassa ilman mitään ajatusta lomailusta. Tämä siksi, että pitkän talven aikana on kivaa, kun on vähän rahaa jemmassa. Eipähän ainakaan tarvi ottaa opintolainaa, pummata vanhemmilta rahaa tai miettiä, että minkälaiseen safkaan rahat riittää. Plus lisäksi tietty se fakta, että eipä tarvi koulun aikana miettiä tarviiko mennä sivutöihin ekstrarahan takia.

Tämä kertoo hyvin tämän päivän nuorten asenteen työntekoon. Valitettavasti törmään tähän omassa firmassa viikoittain...

Edit: pakko jatkaa Lomaxin linjalla. Minä en saanut vanhemmiltani rahallista tukea elämääni sen jälkeen kun täytin 17 -vuotta ja oli pakko lähteä töihin. Kesäisin painettiin niin pirusti raksalla hommia, jottei kauheasti tarvinnut ottaa opintolainaa talvisin. Jumalauta piikattiin, kannettiin tavaraa, siivottiin ym. 35 markan tuntipalkalla. Ja otettiin urakoita, kun niistä tienasi paremmin. Vittu...

Tämä kertoo hyvin tämän päivän nuorten asenteen työntekoon. Valitettavasti törmään tähän omassa firmassa viikoittain...

Edit: pakko jatkaa. Minä en saanut vanhemmiltani rahallista tukea elämääni sen jälkeen kun täytin 17 -vuotta ja oli pakko lähteä töihin. Kesäisin painettiin niin pirusti raksalla hommia, jottei kauheasti tarvinnut ottaa opintolainaa talvisin. Jumalauta piikattiin, kannettiin tavaraa, siivottiin ym. 35 markan tuntipalkalla. Ja otettiin urakoita, kun niistä tienasi paremmin. Vittu...

Näinpä. Mitä on itse noiden "junioreiden" kanssa jutellut ja työmaillakin nähnyt niin ihme asenteella ollaan liikkeellä. Joka tilanteessa lusmuillaan ja lähes täysikäiset ihmiset pitää ehdottomana että kesän aikana pitää saada myös piiiiiiiiitkä loma..

Mulla on sellainen fiilis, että muutaman vuoden kuluttua olet asiasta toista mieltä ;) Itse minä painoin opiskeluaikana kesät töitä niska limassa ilman mitään ajatusta lomailusta. Tämä siksi, että pitkän talven aikana on kivaa, kun on vähän rahaa jemmassa. Eipähän ainakaan tarvi ottaa opintolainaa, pummata vanhemmilta rahaa tai miettiä, että minkälaiseen safkaan rahat riittää. Plus lisäksi tietty se fakta, että eipä tarvi koulun aikana miettiä tarviiko mennä sivutöihin ekstrarahan takia.

Komppaan tätä. Koitin tehdä duunia kaikki mahdolliset vapaat ja lomat, ettei sit tarvinnu olla koko ajan naimisissa Kelan tukien kanssa. Sillä erotuksella, että tein duunia vielä koulun ohellakin.

Nyt vituttaa.
Eilen koira jouduttiin lopettamaan, yöllä kuoli kummitäti ja tänään päällikkö ilmoitti että työsopimusta ei jatketa.

Eräällä kesätöihin tulijalla(opiskelija) oli vaatimuksena että heinääkuun ekaviikko lomaa sekä olikohan neljä muuta 4-5 päivän vaatimusta kun silloin on aina jotain festareita tai jotain menoja. Eipä päässyt töihin...

Näinpä. Tärkeämpää on vain saada lomailla kunhan ne rahat tulevat sinne taskunpohjalle jostain, ettei vain itse tarvitse tehdä mitään.

Itse olen keväästä lähtien ollut n. 20h koulun ohella duunissa ja koko kesäloman tulen olemaan 40h/vko. Ja sitten suoraan kouluun ja töihin syksyllä. Ei ole lomaa, mutta saan työkokemusta omalta alalta ja rahaa. En ole koskaan hyväksynyt oikein muilta rahan kinuamista.

Vitutukseen....vituttaa tämä oma asuintalo. Tai lähinnä täällä asuvat eräät naapurit. Yksi pariskunta riitelee ja kiljuu joka helvetin aamu, pvä ja ilta. Tai siis nainen kiljuu ja mies on hiljaa. Kun vain tietäisi mistä kämpästä se möly tulee tarkalleen niin häätö olisi tulossa varmasti. Toinen naapuri polttaa sikariaan/tupakkaa parvekkeella joka 30 min välein. Aina kun aamulla, päivällä tai illalla..tai jopa keskellä yötä avaan ikkunat tuulettaakseni, kamala lemu tulee sisään. Ja viimeiseksi eräs naapuri leikkii kokkikolmosta päivittäin ja kärventää jotain helvetin pahan hajuista ruokaa, niin että koko talo haisee rappukäytävää myöden. Ei varmaankaan tajua pitää eteisen väliovea edes kiinni, eikä ikkunoita auki.

Epäilen vahvasti, että nämä kolme naapuria ovat yksi ja sama naapuri.

Vituttaa kun oma kämppä haisee jatkuvasti muiden takia ja ei saa olla rauhassa.

Back
Ylös Bottom