Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Naapurin läski ketjupolttaja nainen(?) joka kuuntelee Madonnaa 0330 - 0600 eikä uskalla avata ovea jotta saisin vihjattua sen vitun musiikin olevan liian kovalla kun sen omaan aivoon ei se näemmä istu, että toiset käy töissä viikolla.

Mulla on vitutuskäyrä aivan totaalisen huipussaan ton mun duuni"kaverin" takia!!! Miten joku voikin ja kehtaa olla töissä noin mitään aikaan saamaton, laiska, hiljanen hiirulainen, löysä paska?! Miten jollain voikin olla noin SURKEA työmoraali!? Mimmi vaan kyhjöttää tuolla tietsikan ruudun takana omassa nurkassaan, on Facebookissa varmaan sen 7 tuntia koko päivän työajasta, päivittelee jatkuvasti statustaan ja profiiliaan, ihan ku jotain vois tippakaan kiinostaa mitä ton tylsimyksen päässä liikkuu ja minkälainen elämä sillä on! Vituttaa jos se yrittää sanoa joskus jotain niin joutuu koko ajan ite olee että mitä? mitä? MITÄ?! kun sillä on niin järkyttävän hiljanen äänikin. :curs:

Mulla olis niin paljo valitettavaa tosta muijasta, ja mä kyllä aion sen tehdäkin.. Kyselin jo pomolta että koskas ne kehityskeskustelut oikeen tulee ajanakohtasiks, niin meinaan sanoa "pari" hyvin valittua sanaa. Vituttaa jo ihan tän firman puolesta että ne maksaa työntekijästä, joka käy täällä vaan tsättailemassa, kirjottelemassa tekstareita ja haukottelemassa.

Nojoo kyllähän mä itekki täs duunin ohella aika usein plärään kaikennäkösiä nettisivuja, mut mä kyllä osaan, ja tajuan(!) suhteuttaa sen mun tekemäni työn määrään ja tehokkuuteeni.

Vituttaa ku pomokin on niin rento, ettei se saa mitään otetta ja ryhtiä tohon löysäilijään eikä halua varmaan edes ajatella mitään negatiivista siitä ettei tarttis pitää mitään vaivaannuttavia keskusteluja. Urpo.

Joo että näin..!!!!

Joku helvetin munaton idiootti vetäny mun autoa parkissa kylkeen. Ovi lommolla ja ihanat punaset skraadut siin. Eikä se helvetin hinttari edes jättäny yhteystietojaan.

No sano vittu muuta! Mulla on itelläkin koira ja mua ihmetyttää koko ajan enemmän, että miten ihmeessä se on niin perkeleen vaikeeta raahata se paskapussi mukana? Iljettäväääääääää se paskalillussa riehaaminen.

+1! olen jo muutaman kerran meinannu avautua samasta aiheesta. Täälläpäin on valehtelematta puolen metrin välein paskaa tien varressa. Itsellä kanssa koira, ja olenkin miettinyt olenko ainoa joka ne kerää?! Vaikka ekologisestihan se nyt on ihan tyhmää laittaa maatuva luonnontuote muovipussiin. Ja se vituttaa kanssa, kun kuulin, että ne "maatuvat" pussit ehdi mitään maatua tuossa jätteenkäsittelyprosessissa. Varsinkaan tavalliseen roskikseen tungettuna, mutta ei kuulemma edes biojätteessä. Roskakuskin kertomaa... Joku viisaampi vois ehkä tarkentaa?

Jalanpohjassa 3cm halkeema mitä särkee kun se ei edes koske maahan ja yhdes yös tullu.
Ja sillä pitää olla kaveri tos kantapääs mikä hieroo kenkään ja seki on 1cm pitkä muttei kirvele.....

Siis toinen se pidempi on ihan kantapääs jalanpohjas ja 2cm ylöspäin on toinen

vittu teipit jalanpohjiin ja teenaa!

Jostain syystä nyt kyllä vituttaa aivan suunnattomasti ja ärtynyt olo. Se nyt tietenkään ei parantanut asiaa kun menin salille niin se oli niin täynnä ettei sekaan sopinu. Kohta pitää yrittää mennä uudestaan.. Väsyttääkin niin pirusti..

Mahtavaa, meikällä vasen korva taas tukossa vähän, kyllä siis kuulee periaateeessa normaalisti, esim. musiikin kuulokkeilla kuulee normaalisti, mutta ei saatana, puhe kuuluu aika isolla. Alkaa vituttaan, jos tää on taas välikorvantulehdus. Oli tossa pari kk sitten just, ja jos se nyt uusiutu niin vittu viekööt! Ei auta kun hommata antibioottia taas. :D Ei ole kyllä mitään muita oireita, eli ei ole: kipua, nuhaa ei juuri ole yhtään, ei yskää, kurkkukipua tms. Vaan vähän lukossa oleva korva. No ei voi mitään. Viimeksi, kun oli joulusta tammikuun loppuun tämä korvatulehdus, niin ei kyl kuullut täl samalla korvalla mitään. Silloin se oli aivan tukossa.

Kokeilin tuossa Remo-Waxia ja korva vesipumpulla putsata, muttei auttanut hirveästi. Toki se aina vähän auttaa. Mutta ei nyt kovin paljoa siis. Niin ja siis eilen illalla yhtäkkiä tuli vaan tää vähän lukkonen korva. Huomas vaan kun hengitys alko kuuluun tavallista enemmän.

Onko muilla tälläistä ongelmaa?

Naiset ja niiden suuntavaisto. Siis voi saatanan saatana. Toi yks on menossa tonne kymmenen kilometrin päähän, josta on suurin osa suoraa moottoritietä. Yritän tossa selittää, että tosta ja tosta ja helsiinkiin päin moottoritietä ja tossa jäät pois. Näytin kartalta ja google mapsista oikein kuvan kanssa miltä ne risteykset näyttää. Puolen tunnin päästä suurin kysymys oli: "Mistä mä meen sinne Helsinkiin päin?" Siis ei ffffffffff... Ämmä on asunut täällä vasta viisi vuotta, eikä vittu tiedä vieläkään missä päin on Tampere ja missä Helsinki. Autoa se ajaa oikein hyvin, mutta suuntavaisto on huonompi kuin aivovammaisella apinalla. Ei voisi paljoa enempää turhauttaa neuvoa tollaselle reittiä.

Eiliset habanerot --> ring of fire!!
emot-goatse.gif

VITUTTAA NIIN ANKARASTI kun saatanan valtio taas lakossa. EI PERKELE. Ei ollut koko vitun s marketin hyllyssä kun 3 vitun pakettia enää lihaa. ja lihahylly on varmasti 20m pitkä. JA LEIVISSÄ SAMA VITUN HOMMA. PERKELE VITUTUTTAA NIIN VITUN ÄNGSTI SAATANA PERSERAISKAUS. ESA LONKA:lle potkut se vitun pelle kusee aina kaikki.

JA TURUN JOKAVITUN VUOTINEN ONGELMA TAAS. VESI MAISTUU IHA TAKAPIHAN MUTANURMIKOLLE VOI JUMALAUTA.

^niin joillakin ei ole sitäkään. perkele. jos minä joskus pääsenn johonki asemaa missä voi mennä lakkoon ja mahd monta ihmistä nii se on varma se. mailma saa kohdata minun vihan

Vituttaa oma työ. Vituttaa tämä työpaikan epätasa-arvoisuus. Näen märkiäunia siitä, että pääsen irtisanoutumaan ja tämä hemmetin "huoraaminen" loppuu minun osaltani.

2vuotta on kaikki mennyt vituiksi, jos jotain kivaa tuleekin tulee takaisku heti perään. Nyt heitti taas työttömyyden ja suhteen poikkimenon samaan aikaan ja kumpaankaan ei voinut itse vaikuttaa mitenkään. Vituttaa illalla, vituttaa aamulla, vituttaa päivällä ja jos ja kun yöllä ei saa unta niin vituttaa. Vituttaa kotona, vituttaa salilla, vituttaa työhaastattelussa ja vituttaa baarissa. Voi vittu kun vittu vituttaakin, silmissä sumenee, voi vitun vitun vitun vittu. Vituttaa mennyt ja vituttaa tuleva, miksi vitussa pitää olla niin paska tuuri, miksi vitussa kaikki menee vituiksi vaikka mitä tekisi.

NYT KUN EDELLISESTÄ VITUTUKSESTA LAANNUTTIIN NIIN. H "Isompi tuotevaje voi syntyä 21. huhtikuuta, jolloin on luvassa uusi kolmipäiväinen lakko. Kun nyt pysähdyksissä on 12 tehdasta, toisen lakon piirissä on jo 57 tuotantoyksikköä." ANTAKAA nyt joku saatana turpaan niillä eivät lakkoile sit.

Eiliset habanerot --> ring of fire!!
emot-goatse.gif

:D Alko heti soimaa Johnny Cashin Ring of fire päässä.

Alieni: Mites sie silmät tuollalailla? En saanu tuota toista kuvaa näkymään.

On kyllä ihan helvetin pelottavan näköset silmät:wtf:
Voisko olla joku tulehdus? ihan mielenkiinnosta.

sori offtopic, vaikka kyllähän itteäki vituttaa moniki asia.

:D Alko heti soimaa Johnny Cashin Ring of fire päässä.

Alieni: Mites sie silmät tuollalailla? En saanu tuota toista kuvaa näkymään.

No nyt pitäis näkyy sekin.

Oon siis Thaimaassa ja yks yö vaan tunsin jonkun silmässä, vähän niinkun roska olis menny. Eihän sitä siinä vaiheessa mitään tajunnu, olisko sitten joku ötökkä pistäny? En tiedä, voihan se jostain muustakin olla tullu. Sit vaan alko eka vähä rähmi toi oikee silmä ja pari päivän jälkeen hain tippoja apteekista, sit heräsin taas parin pvän päästä (laatta lens yöllä, en tiedä miks) niin oli koko silmä punanen ja ympäriltä sininen. Eilen kävin sitten lekurilla ja tyyppi vaan sano: "wow". Sit se anto paria eri tippoja ja nyt on käytännössä eka kokonainen pvä kun otan niitä. Jossei parin pvän päästä ala helpottaa noilla niin haetaan lisää droppia.

Toivottavasti en koskaan sairastu mihinkään tautiin mikä vie hengen mukanaan, koska sillon lähtee kyllä meikäpoika tästä maailmasta. Pienempänä ollu aivan sairas vesirokko ja isompana sairas enterorokko. Ja nyt tämä.

Ei täs siis mitään ihmeellist ongelmaa muute o, vähä vaa heikko olla ihmisten ilmoil ja lisäks kutittelee kokoaja ja valuu nestettä. Muuten näkee iha hyvi jne. :)

Vittusaatana. Polvet tuli tänään kyykkäillessä helvetin kipeeksi. Vituttaa kun en osaa tekniikkaa kaikesta yrityksestä huolimatta kun kaiken maailman opetusvideoista yrittäny mallia ottaaja vaihella jalkojen asentoja ja vittu blaah.. tuloksena nyt sitten on että joka kerralla eri asento eikä polville edullista asentoa tunnu löytyvän. Jätin korkeudenkin suosiolla n. 90 asteen kulmaan jos ois parempi mut ei. Emmä taida uskaltaa enää kyykätä ollenkaan ettei polvet mee kunnolla paskaks. Ei tuol salilla oo ketään kuka vois opettakkaan. Tai sit mun kierot paskat(myös jaloiksi kutsuttu) ei vaan sovellu kyykkäämiseen. Vitunvittu!

Back
Ylös Bottom