Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En tiedä onko tämä sitten komediaa, mutta tässä yksi päivä eräs kaveri teki kyykkyä häkissä tavalla jota en ole ennen nähnyt. Joka kyykyssä kolautti tangon hirveällä kolinalla turvarautoihin ja ponnisti siitä sitten takaisin ylös. Tätä toistui koko treenin ajan.

Vittu! Mihin jäi se eilinen auringon paiste.

En tiedä onko tämä sitten komediaa, mutta tässä yksi päivä eräs kaveri teki kyykkyä häkissä tavalla jota en ole ennen nähnyt. Joka kyykyssä kolautti tangon hirveällä kolinalla turvarautoihin ja ponnisti siitä sitten takaisin ylös. Tätä toistui koko treenin ajan.

No enpä tuota komediaksi äkkiseltään väittäisi. Eri asia jos kyseinen kaveri teki 1/4-kyykkyä pudottamalla itsensä alas joka toistolla. Mutta jos kyykkäsi syvältä hallituilla negatiivisilla, niin hyvää treeniähän se oli.

Siellä salilla missä käyn, on n.60 vuotias mies henkilö, se joka kerran jälkeen menee telineeseen missä voi tehdä dippiä ja ala vatsoja.No se menee aina siihen venyttelee peukaloita n5min, sen jälkeen se menee ovelle ja alkaa nostelee polvia korkeelle, sit kaamee spurtti siit polvet korkeella pukkarille?

salilla on käyny varmaa puolen vuoden ajan yks jätkä kenellä on ensinnäki vyö ihan niin joka liikkeessä missä vaan voi olla, se reenaa kaverinsa kanssa eikä kehtaa laittaa painoja alas niin sarjat on mitä on... ja reenitekniikoihin kuuluu mm. ykköset cheat curlis, siis ihan hauska jätkä jne mut ei se kyllä siis edistyny oo ollenkaan näiden kuukausien aikana..

ja sitte yks päivä oli tarkotus vetää maasta broidin kanssa ja salilta löytyy tasan 1-2 vyötä mitkä oikeesti sopii kapeavyötäröisillekki, ja joku tiukas futaripaidas pyörivä jätkä vissii oli ominu kyseisen vyön koko reenin ajaks ja NÄKI että me etittiin sitä.

siis vyötä käytettiin 70kilossa penkissä ja jalat oli ilmassa. ja myös kickbackissa ja haiuskäännössä jnejne.. helvetin urpot <.<

salilla on käyny varmaa puolen vuoden ajan yks jätkä kenellä on ensinnäki vyö ihan niin joka liikkeessä missä vaan voi olla, se reenaa kaverinsa kanssa eikä kehtaa laittaa painoja alas niin sarjat on mitä on... ja reenitekniikoihin kuuluu mm. ykköset cheat curlis, siis ihan hauska jätkä jne mut ei se kyllä siis edistyny oo ollenkaan näiden kuukausien aikana..

ja sitte yks päivä oli tarkotus vetää maasta broidin kanssa ja salilta löytyy tasan 1-2 vyötä mitkä oikeesti sopii kapeavyötäröisillekki, ja joku tiukas futaripaidas pyörivä jätkä vissii oli ominu kyseisen vyön koko reenin ajaks ja NÄKI että me etittiin sitä.

siis vyötä käytettiin 70kilossa penkissä ja jalat oli ilmassa. ja myös kickbackissa ja haiuskäännössä jnejne.. helvetin urpot <.<

Mitäs, jos olisit ihan kaverilta kysässyt, että voiko välissä lainata? ;) Itse ainakin toimin näin ja eipä vielä kukaan ole sanonut, että et voi.

Voi saatana että vituttaa kun pitää olla tällänen helvetin paskamaha. Muuten naru mut näyttää että olisin raskaana öhöhöhöhöh miks on pitäny olla niin helvetin tyhmä aikaisemmin että on maksanut vielä saatanasti siitä että on syöny ittensä tähän kuntoon???? Vitun vittu

Voi saatana että vituttaa kun pitää olla tällänen helvetin paskamaha. Muuten naru mut näyttää että olisin raskaana öhöhöhöhöh miks on pitäny olla niin helvetin tyhmä aikaisemmin että on maksanut vielä saatanasti siitä että on syöny ittensä tähän kuntoon???? Vitun vittu

Ei maha miestä pahenna, jos ei naistakaan. :)

Itsekin käytän melkein joka liikkessä vyötä kun on selkävaivoja, joten en näe tuossa mitään ihmeellistä. Moni prokin taitaa käyttävän melkein koko reenin.

Voi vitun vittu!!!

Millä vitulla mä selviän tästä ja ens kuukaudesta, kun mulla on rahaa (vuokran maksun jälkeen) ~100€/kk ruokaan ja laskuihin :curs:!?!?!?!!?

Oma vika, mitäs menin ostamaan kaikkea turhaa paskaa, voi VITTU sanon minä..
:curs:

Voi vitun vittu!!!

Millä vitulla mä selviän tästä ja ens kuukaudesta, kun mulla on rahaa (vuokran maksun jälkeen) ~100€/kk ruokaan ja laskuihin :curs:!?!?!?!!?

Oma vika, mitäs menin ostamaan kaikkea turhaa paskaa, voi VITTU sanon minä..
:curs:

Syö nakkikeittoa kuukausi. Se on halpaa.

Oisko heittää reseptii?

:lol2:

Pitäsköhän ottaa pikavippiä ja jättää maksamatta.... :rolleyes:

K-kaupasta nakkeja tarjouksesta 900g/2e (popsi-nakkeja). Sit sekaan lanttua, porkkanaa ja perunaa. Ja mausteita. Elät pitkään, niin mäkin oon tehny välillä:).

K-kaupasta nakkeja tarjouksesta 900g/2e (popsi-nakkeja). Sit sekaan lanttua, porkkanaa ja perunaa. Ja mausteita. Elät pitkään, niin mäkin oon tehny välillä:).

Pakkohan tota on kokeilla.

Noo kokemushan tämäkin on :rolleyes: :D

Nyt on kyllä erittäin itseaiheutettua tämä purnaus, mutta vituttaa silti kuin pientä pulua. Olen kahdessa paikassa töissä osa-aikaisena ja on tullut vähän liikaa hamuttua vuoroja itselle - tänäänkin oli ensin aamu seitsemästä yhdessä paikkaa ja nyt puoli kymmeneen asti täällä toisessa. Jaksamista auttaisi kovasti, jos eräs asukki lopettaisi kolmesta asti jatkuneen non-stop -huutosirkuksensa. Huomaa ihan käytännössä, ettei ihminen yksinkertaisesti toimi täysillä väsyneenä. Pinna on katkennut jo aikaa sitten josta huolimatta pitää vain skarpata ja olla asiallinen, vaikka tekisi mieli käskeä toista jumalauta soikoon pitämään turpansa kiinni.

Onneksi sentään on töitä.

Back
Ylös Bottom