Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu yllätys.... Naapurit. Meen ihan just lahtaamaan ne! Mikä vittu siin on ettei osata pitää turpaansa ja musiikkia kiinni kello 2:00 yöllä. 3,5h aikaa nukkua, sit töihin. :curs::curs:

Tulevat pyhät. Pää hajoaa kun ei vaan oo mitään tekemistä, suuri osa paikoistakin kiinni. "Rentoudu, hiljenny viettämään aikaa" joo eli istu koko päivä sormi perseessä, huoh...

Haista vittu.

Mua vituttaa pääsiäinen, koska kaikilla on vapaata ja koko kaupunki on täynnä jotain saatanan vapaapäiviä viettäviä idiootteja, joiden viikonloppu (=sikailu) kestää 4 päivää. Itse olen (tietysti) töissä ja meillä on aivan helvetillinen kiire, koska kaikki maalaisjuntit ovat vapaalla ja päättäneet pääsiäisenä lähteä koko perheen voimin ulos syömään. Ruokatarjoilun jälkeen siirryn suoraan tiskin taakse kaatamaan bisseä kaikille vitun ääliöille, jotka naputtelevat pankkikortilla pöytää, napsuttelevat sormia ja huutelevat rivouksia :jahas: HAUSKAA.

Mä en vaan yksinkertaisesti jaksa tätä paskaa. Lähden parin viikon päästä, mutta pari viikkoa ei ole ikinä tuntunut näin pitkältä ajalta... Olen ihan varma, että missään ei voi olla näin paskaa kuin täällä.

Pääsiäinen minulla myös samantyyppinen, kuin Alyssalla, eli vähintään 12 tuntisia päiviä. Onneksi asiakkaat ovat pääsääntöisesti helvetin mukavia, eikä edellämainittua sikailua juurikaan esiinny. Mutta silti saa kyllä juosta, kuin jänis.

Tässä oon 9kg tiputtanut painoa ja naama kaventunut mukavasti. Eilen sitten idioottina päätin muitten ruokien päälle vetästä 4 makkaraa ja illemalla 300g sipsä ja 2 pussia dippikastiketta. Tänään kun heräsin ylös, katsoin pelistä itteäni ja naama on kuin jalkapallo!!! Posket pullottaa kuin milläkin buldogilla! Tänään piti vielä lähteä ihmisten ilmoille. Naama kun on muutenkin pyöreähkö ja sit tollanen kauhea nestepöhö päälle. Hyi :urjo: Pitää vissiin lähteä saunaan syömään ananasta!

Taas on edessä mitäänsanomattoman tyhjäntäyteiset suolesta huuhtoutuneet pyhäpäivät yksinään, jippiiii!

Vitun naamaihottuma. Puoli naamaa märkivässä ihottumassa, just kun edellinen parani viikko sitten ja antibioottikuuri loppui 2 päivää sitten. Mukavaa loma istua sisällä kun on niin törkeän ruman näköinen naama. Atooppinen iho <3

Vitun naamaihottuma. Puoli naamaa märkivässä ihottumassa, just kun edellinen parani viikko sitten ja antibioottikuuri loppui 2 päivää sitten. Mukavaa loma istua sisällä kun on niin törkeän ruman näköinen naama. Atooppinen iho <3

Mua vittuttaa tommoset pizzanaamat :curs:

Mua vittuttaa tommoset pizzanaamat :curs:

Hä?

Mua vituttaa kun ulkona on niin perkeleen hyvä ilma, mut kukaan ei jaksa tulla pihalle.. Oon liian laiska menemään yksin.

Back
Ylös Bottom