Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Ei jumatsuigga äske piti salille lähtee, mut ei bussia huvittanu saapua paikalle, joten jäi lähtemättä sitte. Et semmosta tänää perkele.

Osta auto, ei tarvi olla riippuvainen busseista. Kysele vaikka Kossulta se vois varmaan myydä...

Vittu kun vituttaa. Vein auton korjaukseen rikki menneen jarruputken takia. No sitten tuli soitto ja kertoilivat että auto aivan finaalissa putkiston ja korin osalta, korjaus noin 1000-1500e (itse maksoin autosta 1250e). Leima loppui kaiken kukkuraks tänään. Nyt vaa pitäis keksii miten tosta sais muutamat sataset ees taiottua. Autohan siis liikkuu, mutta kohtalon hetki kuulemma aika käsillä. Saatanan perse helvetti.

Jo toisen kerran tällä viikolla murustelin chiliä ja hieroin haaroväliä sen jälkeen :itku:.

Onks esari liekeis :D

Todistin tänään ekaa kertaa elämässäni oikein kunnon runkkupenkkiä. Sain purra kieleeni etten alkanut nauramaan. Tätä palstaa ja tätä ketjua paljon lukeneena huvitukseni oli suuri! Ehkä syy tämän neitsyyden menemiseen on siinä, että tänään kävin salilla vasta kahdeksatta kertaa ja toista kertaa sekasalilla. :D Itse olen aloittelija, ja koittanut pitää maltin painoissa ja tehdä liikkeet pienillä painoilla puhtaasti!

Noh, en tiedä onko tämä salikomediaa vai mitä. Mutta tänään kysyin eräältä herralta jos pääsisin scott-penkkiin, hän kun istui siinä vain lepäämässä välissä kun teki ihan muuta itse. Laski toki ystävällisesti. Laitoin mutkatankoon sitten aluksi säälittävästi 2x 1,25 kiekot ja lämmittelin. Varsinaiseen sarjaan vaihdoin kiekot sitten 2x2,5 kiloisiin. Keskityin sarjaani ja se mies poistui siitä vierestä. Tokaisi (ilmeisesti minulle, kun ei siinä muita ollut), että hauikset kuntoon. Tuli niin puun takaa etten edes tajunnut reagoida. Tiedä sitten oliko vittuilua vai small talkia. :D

Kaveri kutsui baariin, olisi tarjonnut illan.Kkieltäydyin kohteliaasti, sanoin että baarit eivät ole minua varten, ja siitäkös alkoi tämä vanha tissiposki tms. paskanjauhanta.:wall:

Ei helvetti yks muija tuli ehdottelee kaikenlaista baarissa, nyt vituttaa kun rupesin miettii sitä.

Huuli auki kun se vähän parani niin kaverin kans ollut painikohtaus sai sen taas auki :D

Luen pääsykokeisiin kirjaston "hiljaisen työskentelyn tilassa" ja siellä on yleensä kaks jtn pellee, jotka vaan juttelee ja nauraa toisilleen siinä samalla ku ite yrittää keskittyä kirjoihin. Se vituttaa, menisivät muualle jauhamaan paskaa. Pitää seuraavan kerran sanoo ja ihan asiasta. :wall:

Todistin tänään ekaa kertaa elämässäni oikein kunnon runkkupenkkiä. Sain purra kieleeni etten alkanut nauramaan. Tätä palstaa ja tätä ketjua paljon lukeneena huvitukseni oli suuri!

Ei kannata lukea tätä ketjua ja palstaa liikaa tai jäät itsekin ikuisiksi ajoiksi nysväämään lahnana nykyisiä painojasi sillä oppikirjatekniikalla©, jota nämä kaikesta komediaa vääntävät 15-kesäiset kai suosivat.

koittanut pitää maltin painoissa ja tehdä liikkeet pienillä painoilla puhtaasti!

Eikö tarkoitus ole saada niitä painoja kunnolla ylös eikä "pitää maltillisena"? Vähän vapaammalla tyylillä tehden itsestään saa puristettua paljon enemmän irti ja se on ihan satavarma homma, että jos runkkupenkkitulos nousee niin merkkipenkkitulos nousee likimain samaa tahtia. Jos tyyli menee ihan tällaiseksi niin se on homma erikseen, mutta eipä tuollaisia oikeasti hirveitä penkkejä kovin usein näe.

Ettei ihan OT:ksi menisi, niin viime viikolla näin ehkä ennätyksen siinä miten vajaita kyykkyjä ihminen pystyy tekemään ja vielä opastamaan kaveria samaan aikaan. Varttikyykkyjen tekemiselle mä en ole vielä pystynyt yhtään järkevää syytä keksimään, mutta mitä se toisaalta mulle kuuluu miten muut treenaavat ja kaipa se vajaampikin liikerata tulosta tuo, jos painot vain nousevat ajan myötä.

vituttaa se syy miksen pääse töihin. syy tulee tässä mulla ei ole tarpeeksi työkokemusta minua ei voida ottaa sen takia töihin..... aijaaah ihanko tosi se on vähän vittu vaikeeta saada työkokemusta kun tommoset runkkarit ei anna mahdollisuutta näyttää taitoja.......!!!!!!! VITTTTTUUUUU seuraava joka tollai sanoo niin revin pään siltä irti selkarangoineen päivineeeeeee

Hirveesti hommaa, pitkiä päiviä, syömiset jää liian vähiin, katabolia iskee, krooninen univelka ja siltikin unen saaminen on vittu niin vaikeeta! Vittu!!

Ei kannata lukea tätä ketjua ja palstaa liikaa tai jäät itsekin ikuisiksi ajoiksi nysväämään lahnana nykyisiä painojasi sillä oppikirjatekniikalla©, jota nämä kaikesta komediaa vääntävät 15-kesäiset kai suosivat.

Eikö tarkoitus ole saada niitä painoja kunnolla ylös eikä "pitää maltillisena"? Vähän vapaammalla tyylillä tehden itsestään saa puristettua paljon enemmän irti ja se on ihan satavarma homma, että jos runkkupenkkitulos nousee niin merkkipenkkitulos nousee likimain samaa tahtia. Jos tyyli menee ihan tällaiseksi niin se on homma erikseen, mutta eipä tuollaisia oikeasti hirveitä penkkejä kovin usein näe.

Näistähän tietysti saa vääntää vaikka maailman tappiin asti, mutta senkin uhalla: Kyllä sitä kannattaa keskittyä ennemmin sen lihaksen treenaamiseen kuin liikkeen treenaamiseen. Scott Abelia lainatakseni "train the muscle, not the movement". Ite en näe mitään väärää siinä, että tehdään välillä esimerkiksi heijarihauiskääntöä, mutta penkin kaltaisissa isoissa pääliikkeissä loukkaantumisriski kasvaa melko suureksi kun lähdetään sille egojumppailulinjalla.

Ja saahan sillä runkkupenkillä totta kai kehitystä aikaiseksi. Aika usein vaan näkee sitä, että ensin treenataan muutama vuosi runkkupenkkiä ("kun eihän tää nyt mitään loukkaantumisia oo koskaan ennenkään aiheuttanu"). Sitten kun kuuluu jonain päivänä rinnasta/olkapäistä "poks"; ja käydään kalliit leikkaukset ja kuntoutusjaksot läpi. Tämän jälkeen joko lopetetaan harrastus kokonaan "koska ei mun paikat kestä treeniä" tai sitten ollaan sen verran fiksuja, että tajutaan vaihtaa hieman suoritustekniikkaa.

Aika usein vaan näkee sitä, että ensin treenataan muutama vuosi runkkupenkkiä ("kun eihän tää nyt mitään loukkaantumisia oo koskaan ennenkään aiheuttanu"). Sitten kun kuuluu jonain päivänä rinnasta/olkapäistä "poks"; ja käydään kalliit leikkaukset ja kuntoutusjaksot läpi. .

Tai sitten rikotaan ne olkapäät penkkaamalla lahnana ja olkapäät auki, kun pelkkä kaaren tekeminen ja lapojen kunnollinen asettelu on "runkkupenkkaamista". En minäkään mitään perse puoli metriä ilmassa ja pompulla rinnasta-penkkiä harrasta tai kenellekään suosittele, mutta kun katsoo millaisiin suorituksiin vaikka treenivideoketjuissa tulee "runkkupenkki"-kommentteja, niin välillä voi vain pyöritellä hämmästyneenä päätään.

Back
Ylös Bottom