Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Bisnekset ei kulje?

No ei todellakaan, kun niitä ei tunnu olevan enää juuri ollenkaan :david:

Kaiken lisäksi salitreenit meni vielä niin päin vittua ku vaan voi mennä.
Ekassa liikkeessä 10kg vahingossa liikaa painoa, ja kaikenlisäks toisella kädellä oli vielä 5kg enemmän ku toisella.

Wittu kun nousi taas vuokra. Ei paljon jää opintotuesta elämiseen. Siitä kun ottaa pois vuokran, netin, sähkön ja matkakortin niin jäljelle jää 30 euroa kuukaudessa.

Wittu kun nousi taas vuokra. Ei paljon jää opintotuesta elämiseen. Siitä kun ottaa pois vuokran, netin, sähkön ja matkakortin niin jäljelle jää 30 euroa kuukaudessa.

Eikös tuota paskaa sietäessä olekkin ilahduttavaa ajatella että neekerit/mannet yms muu paskasakki käy hakemassa sossusta ilmasta rahaa tekemättä mitään sen asian eteen, ja palkitsevat suomen tästä rötöksillään/veronkierrolla yms. Hyvä suami! :thumbs:

Käytin juuri viimeiset rahani bensaan, joka riittää viikoksi jos vain välttämättömät ajelee, sekä ruokaan jota riittää 2 päiväksi.
Rahaa ei ole tulossa yhtään mistään. Eikai se auta ku sit viikonloppuna kauppaan ja ottaa jos meinaa jotain saada syödäkseen...

myy auto vekeen (tiedän, automiehelle kova pala) ja aja vaikka pyörällä?

En tajua miten jotkut viitsivät edes yrittää elää ilman opintolainaa jos töitä opintojen ohella ei ole. Sehän on puoli-ilmaista rahaa kun opinnot ajoissa suoritettuaan saa vielä verovähennyksiä.

Eikös tuota paskaa sietäessä olekkin ilahduttavaa ajatella että neekerit/mannet yms muu paskasakki käy hakemassa sossusta ilmasta rahaa tekemättä mitään sen asian eteen, ja palkitsevat suomen tästä rötöksillään/veronkierrolla yms. Hyvä suami! :thumbs:

Sitä on aina lohduttavaa ajatella.

En tajua miten jotkut viitsivät edes yrittää elää ilman opintolainaa jos töitä opintojen ohella ei ole. Sehän on puoli-ilmaista rahaa kun opinnot ajoissa suoritettuaan saa vielä verovähennyksiä.

Oon tehny kesäsin sen verran paljon töitä, että pystyy niiden avulla elämään ihan suht hyvin kun ei mitään turhuuksia tuhlaile. Voihan se olla, että jossain vaiheessa joutuu opintolainaankin turvautumaan, jos ei töitä löydy.

Sellainen 300-400€ arvoinen solmiopidike on hävinnyt. Pikkuisen harmittaa kun ei mitään havaintoa että missä se on. Tiedän että se on ollut kirjahyllyssä samassa hyllyllä kuin kellot,sormukset jne. Krakaa en ole käyttänyt pariin vuoteen ja viellä varmenpi olen että sitä en ole käyttänyt viimeiseen 5vuoteen. Olen kääntänyt kirjahyllyn ja kaikki mahdolliset paikat ja mistään ei löydy.
Imuriin se ei varmasti pysty menemään tai sen huomaisi jos menisi. Koirat ei varmasti sellaista syö tai kyllä sen huomaisi koiran voinissa.
Jäljelle jää enää mysteeri häviäminen tai epärehellinen vieras. Ja varsinkin tuo viimeinen mahdollisuus vituttaa varsin paljon että joku ihminen jonka luotan kotiini käymään ja muutenkin luotan olisi epärehellinen.
Tuon tyylinen mutta hieman paksumpi kuin kuvassa on hävinnyt: http://www.korulaari.fi/product_catalog.php?c=46

Vituttaa kun en tiedä mikä mua vituttaa. Järjetön mulkku ollut otsassa aamusta lähtien ja kaikki lähellä olevat ihmiset oikein korostavat vittumaisuuttaan. Vihaan kaikkia ihmisiä tänään, jokainen vastaantuleva on vituttanut suunnattomasti. Kaikki mennyt muutenkin vituilleen tänään niin ei kai kumma että vituttaa.

Ei helpottanut yhtään tännekkään kirjoittelu. Olen huolissani.

Toista viikkoa kestänyt flunssa, sinne menneee kuukausikortit taas! Sitten myös jalka hemmetin turvonnut ja kipeä, mahto haava tulehtua :jahas:

Vituttaa kun en tiedä mikä mua vituttaa. Järjetön mulkku ollut otsassa aamusta lähtien ja kaikki lähellä olevat ihmiset oikein korostavat vittumaisuuttaan. Vihaan kaikkia ihmisiä tänään, jokainen vastaantuleva on vituttanut suunnattomasti. Kaikki mennyt muutenkin vituilleen tänään niin ei kai kumma että vituttaa.

Ei helpottanut yhtään tännekkään kirjoittelu. Olen huolissani.

Siis tuohan onh juuri pahinta vitutusta kun ei tiedä mikä vituttaa, kaikki vituttaa eikä mikään kiinnosta, been there...

Ittellä on viä lisäks huules sellanen HALKEEMA ettei oo toista :(
Samanlainen kun jalanpohjiin tulee välillä kun on kylmiä ilmoja.

Vittu kun vituttaa. Vein auton korjaukseen rikki menneen jarruputken takia. No sitten tuli soitto ja kertoilivat että auto aivan finaalissa putkiston ja korin osalta, korjaus noin 1000-1500e (itse maksoin autosta 1250e). Leima loppui kaiken kukkuraks tänään. Nyt vaa pitäis keksii miten tosta sais muutamat sataset ees taiottua. Autohan siis liikkuu, mutta kohtalon hetki kuulemma aika käsillä. Saatanan perse helvetti.

Vituttaa nuo helevetin kurttunaamat ja muka-miehet. Vissiin se on niin, että ne kaikki kerääntyy tiettyihin harrastuksiin. :rolleyes: HV!

Ohan se hienoo kun kevät tulee, paitsi koiran omistajalle nää kurakelit :D

Kokeelin parkkipaikalla että minkähä takia tuo rekkari nuon täräjää, no rekkari jäi käteen ku vähä reunaan koskin. Sinänsä onnellista että auto meni eilen katsastuksesta lävitte ja moitteeta mutta silti. Saatanan muoviset pikkupaskapultit.

Back
Ylös Bottom