Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

-Viikon päästä 24 vuotta, oon jo ikäloppu perkele:itku:

-Edellisistä pilluhommista on kuukausia:(

-Juon aivan liikaa, enkä pysty säännölliseen elämäntapaan. Kavereilta ei saa paljoa tukea kun ne on samanlaisia syrjäytyneitä.

-Sakkoelinkautinen edessä:jahas:(otan katkon kannalta ja treenaan kesäkuntoon, vaikkei se lusiminen mitään taivasta ole)

-Sakkoelinkautinen edessä:jahas:(otan katkon kannalta ja treenaan kesäkuntoon, vaikkei se lusiminen mitään taivasta ole)

Eikö se tuossa syksyllä muuttunut niin että sakkoelinkautiisia ei enää sais? :rolleyes:

Itseä vitutttaa kun yks bimbo muija saa kortin. Siitä näkee jo päälle päin että sen on parempi pysyä vänkärin puolella, vaikka auto oiski kaukana. Jakso se vuoden verran olla onneksi ilman.

On mullakin vitutuksen aiheet :D

Olikin sitten eilen komedian täyteinen treeni. Lähettiin (avo)vaimon kanssa salille ja siihen alkuun täräytän sitten pääni takakontin kanteen kun laitan salikassin sinne. Silmissä sumenee ja tästä olis pitäny tajuta jäädä kotiin. Noh salille mentiin ja treeni meni loistavasti kunnes alettiin tekee hauberii kässäreillä. Siinä viimosta sarjaa väännän naama irvessä (joku 7 toisto menossa) kun vaimo lataa vierestä et HUORA! (viitaten jonkun toisen käyttämään psyykkaus termistöön) Tapahtuu täydellinen hajoaminen molempien osalta ja kässäri putoo kolinan saattelemana maahan. Nauretaan siinä hetki muiden katsoessa vähän vinoon. Jatketaan sitten treeniä ja tein kolmannen sarjan forkkuja loppuun ja vaimo sit kysyy et mites tos hauispenkis tehää(viitaten scott penkkiin) Alan hänelle sitten näyttämään kun ei hän ei koskaan ollut siinä tehnyt. Näytän yhen sarjan ja sitten vaimo istuu penkkiin ja sanoo mulle et laitatko 2,5kg kiekot päihin. Näin teen toisen laitan paikallee ja toinen ei sitten meinaa mennä mitenkään jää jotenki vaan jumiin. Sitä ähellän siihen paikalleen varmaan 5 min eikä se millään mene paikalleen kunnes vaimo sanoo et toi kölli äijä nauraa meille. :D katson kölliä silmiin ja huomaan saman. Sanon vaimolle vaan että noh voithan sä kokeilla vaan tolla tangolla ja vien kiekot nolona takasin telineeseen.

Sitten kun oltiin lähdössä niin vaimo tulee pukkarista hihitellen pois. Ja kertoo sitten minulle kun pukkarissa jotkut nuoret tytöt olivat käyneet seuvaavanlaisen keskustelu:
Tyttö1: Nää mun kädet näyttää hirveen isoilta. Kato nyt kauheen lihaksikkaat ihan ku jonkun miehen.
Tyttö2: No mutta eikös se tarkota vaan, että sulla on hyvä lihaskunto??
Tyttö1: No joo, mut en mä siitä niin välitä kun ei se oo tärkeetä. (lihaskunto siis)
Vähän tuo pisti hymyilyttämään. :D:hyvä:

Sitten kaiken kukkuraks kun päästiin kotiin ja pimeessä eteisessä laitoin ulko-ovea kiinni niin täräytin pääni suoraan sulkeutuvaan väli-oveen ja taas vintissä meinas pimetä. :D

Että sellasta eilen.
P.s sori jos on sekavaa tekstiä. :D

edit: Tajusin sitten vasta kotona että tein forkkuja vasurilla yhen sarjan ja oikeella kaks. -.-'

On muuten helkutin ahdistavaa odottaa klo 16 asti puhelimen ääressä tuleeko töitä vai jälleen kerran ei. Tänään pitäisi ratketa. Saakeli.

edit. Ja tietysti pahimmassa tapauksessa soittoa ei kuulu ja joutuu viikonlopun yli stressaamaan.

On muuten helkutin ahdistavaa odottaa klo 16 asti puhelimen ääressä tuleeko töitä vai jälleen kerran ei. Tänään pitäisi ratketa. Saakeli.

edit. Ja tietysti pahimmassa tapauksessa soittoa ei kuulu ja joutuu viikonlopun yli stressaamaan.

Jos soittoa ei kuulu niin se on sitten:

drinking-alcohol.jpg

? :)

Opiskelijapippalot. En enää ikinä mene moisiin. 50% porukasta on nirppanokkia, jotka pyörii vaan omassa porukassaan ja loput 50% on karvakouraisia espanjalaisia. Kenen mielestä muka suomalaiset käyttäytyy huonosti humalassa. Eilen oli bussissa kunnon lauma espanjalaisia ja ne vitun apinat huusi kuin tuomiopäivän kellot. En oo ikinä kuullut moista älämölöä.

Opiskelijapippalot. En enää ikinä mene moisiin. 50% porukasta on nirppanokkia, jotka pyörii vaan omassa porukassaan ja loput 50% on karvakouraisia espanjalaisia. Kenen mielestä muka suomalaiset käyttäytyy huonosti humalassa. Eilen oli bussissa kunnon lauma espanjalaisia ja ne vitun apinat huusi kuin tuomiopäivän kellot. En oo ikinä kuullut moista älämölöä.

Kelläs nyt näin huonot kinkerit on? Humanisteilla?

Itseä vituttaa taas kerran oma saamattomuus tietyissa asioissa. Kämppä hujan hajan ja kouluhommat seisoo, kun ei vaan jaksa kiinnostaa. Kivampi katsella sarjoja ja käydä salilla.

Ne ulkkarit on kyllä ihan elukoita. Onko niiden oikeasti pakko älistä ihan joka helvetin reiässä mihin ne itsensä tunkevatkin? Onko se sitten sitä hienoa ja kylddyrelliä puhe-vitun-kulttuuria että ollaan pää auki huutamassa ja räkättämässä kuin apinalauma? Sanotaan että matemaatikot, fyysikot jne. on nörttejä, mutta niiden laitoksella saa sentään syödä soppansa rauhassa ilman että kukaan huutaa naapuripöydässä kuin hinaaja.

Ja jotkut humanistit sotkee. Liimailevat tarroja ja kirjoittelevat seiniin kuin ei olisi mitään kotona opetettu julkisten tilojen sotkemisesta. On myös aivan uskomatonta että humanistisen laitoksen vessat löyhkäävät kuukauden muhineelta persehieltä, mutta vakisalini vessa on aina raikas vaikka siellä hikisiä sonneja jatkuvasti tarpeitaan toimittaakin. Pitääkö ne pirulaiset henkilökohtaista hygieniaakin rakenteellisena naisten alistamisena?

Anteeks. Oli pakko keventää mieltä.

Jos ei mitään kuulu, niin itse ainakin soittaisin iltapäivällä ja kysyisin tilannetta, enkä odottaisi maanantaihin.

Ottaa päähän kun jimin ja etenkin nelosen ohjelmat tuntuu poikkeuksetta alkavan 5min myöhässä. Kiva siinä sitte katella nauhotettuja sarjoja kun jää viimiset 5min puuttumaan, eilisestä Salistakin jäi sit viiminen matsi kesken :jahas:

Jos ei mitään kuulu, niin itse ainakin soittaisin iltapäivällä ja kysyisin tilannetta, enkä odottaisi maanantaihin.

Sitähän tässä itsekkin ajattelin, mutta kun en ole aivan 100% varma lupasivatko he ilmoittaa päätöksen tänään vai oliko niin, että päätös pyritään tekemään tämän viikon aikana(jolloin se voi hyvinkin tapahtua vasta ensi viikon alussa).

Viikko tuli täyteen vatsataudissa ja kuumeessa. Paino tippunut lähes takaisin niihin lukemiin kuin mitä se oli ennen salitreenin alottamista. No, 2kk treeniä hukkaan nyt ei ole musertavaa ja onpahan tekniikka ainakin eri tasolla kun pääsee taas treenaamaan. Siitä puheenollen, kun tästä parannutaan niin alkaa armoton treenibulkkikausi, eikä meikäläistä taideta biitsillä pahemmin nähdä. Toivottavasti vuodessa pääsisi sellaiseen kuntoon että vähän voisi 2011 kesäksi kiristellä. :rolleyes: Vittu kun tekisi mieli tehdä leukoja ja lähteä salille, mutta terveyden ehdoillahan se on mentävä.

Ottaa päähän kun jimin ja etenkin nelosen ohjelmat tuntuu poikkeuksetta alkavan 5min myöhässä. Kiva siinä sitte katella nauhotettuja sarjoja kun jää viimiset 5min puuttumaan, eilisestä Salistakin jäi sit viiminen matsi kesken :jahas:

mulla kävi ihan sama juttu :D

Ei kai ole niin vaikeaa laittaa nauhoitukseen 5 minuuttia lisää aikaa? Ei lopu enää nauhoitus kesken. Mulla toi on ollu vakiotoimenpide ihan lapsesta asti. Ja omassa wboxissa saa määritettyä automaattiseksi ylimääräisen ajan ohjelman perään. Ei tarvitse siitäkään enää huolehtia. Se nauhoittaa ihan itse 5 minuuttia ylimääräistä.

Ei kai ole niin vaikeaa laittaa nauhoitukseen 5 minuuttia lisää aikaa? Ei lopu enää nauhoitus kesken. Mulla toi on ollu vakiotoimenpide ihan lapsesta asti. Ja omassa wboxissa saa määritettyä automaattiseksi ylimääräisen ajan ohjelman perään. Ei tarvitse siitäkään enää huolehtia. Se nauhoittaa ihan itse 5 minuuttia ylimääräistä.

Ei se varmaan ole, pitää tota vehjettä vähän tutkailla. Mutta näin periaatteessa ohjelmien kyllä pitäis mun mielestä alkaa oikeaan aikaan, muutenkin puolen tunnin ohjelmassa on kohta vartin verran mainoksia, niin yrittäisivät edes alottaa ne ajallaan.

Back
Ylös Bottom