Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

vittu. kieltävä vastaus kesätyöhakemukseen.

Tänne niitä on tullut jo pari. Mitähän helvettiä teen inttiin asti (2011 tammikuu), jos en saa opiskelupaikkaa (eli en pääse aloittamaan syksyllä, tarkoitus hakea jamkiin) enkä pääse mihinkään kesätöihin.

^ sanot fuck this ja käytät ajan bodaukseen. Voit ainakin sanoa että olet hetken aikaa ollut "ammatibodari" Niin minä ainakin teen ja eilen joku akka otti iha tosissaan -____________________-

Koulu, joka on mulle vaikeaa, ja vaikeampaa, kun olin matkalla, niin jäi siinä sitten jälkeen kivasti. Ei yhtään muutenkaan kiinnosta koko ala ja koulut ylipäätään, niin ei vittu viekööt. Mitenköhän tästä oravanpyörästä selviää ikinä... Toki eipä se ole se koulu-->työelämä ainut tapa ansaita rahaa, mutta silti. Olisi ne jotkut paperit hyvä olla, mutta kyllä tuntuu vaikealta tällä hetkellä. Puntti on paljon kiinnostavampaa.

Opiskele vaan vaikka kuinka vituttais. Vaimoa ei aikanaan opiskelut napannu ja sit tuli pari muksua vielä väliin. Kyllä sitä nyt vituttaa käydä 2x viikossa iltakoulua duunien lisäksi (oppisopimuskoulutus).

Moccamasterin mitta halkes ja tuli sit vähän keitettyä pahaa kahvia :D Tää on oikeesti ihan hirveetä. Kovat tärinät tulee tästä kofeiinin määrästä :D Toi mitta tässä vituttaa :(

Istun yksin kotona tietokoneen ääressä perjantai-iltana. Naapurissa ilmeisesti jotku pippalot alkamassa, saa vissiin tänää mennä taas valittaa...

saispa jostai oikeesti hyviä kavereita. ykski riittäis. mutku noita on useempi ja kaikki on sisimmissään itsekeskeisii mulkkui nii ei niiden kaa haluu olla. ehkä oon vaa nirso

mut oleellinen pointti oli että VITUTTAAAAA

Samuski missäs asut? eikölähetä baarii.

Mäki haluun, tuntuu iha samalle. Kävittekö buaris? :D

Salaiset numerot silloin kun ne soittaa minulle. Jos ei ole luontoa pitää numeroa esillä niin ei sitten tarvitse soitella ollenkaan, minähän en mihinkään hämäränumeroihin vastaile! Ihan voi pistää viestiä ensin ja ilmoittaa kuka on ja millä asialla sitä soitellaan jos jotain on sanottavana.

Kävin paikkauttaan ni nyt tuntuu iha wammaselta... Jotai ylimäärästä turvas!! tähän sit totutellaan seuraavat 10vuotta voi voi...

Ei siihen niin kauan mee, itellä on suunnilleen samanlainen paikka ja se pysyy kiinni noin 4-5 vuotta :D Ja kaiken hyvän lisäksi se ei värjäydy samalla tavalla kun hampaat eli jos hampaiden väri muuttuu niin se pala jää todennäköisesti vaalemmaksi..

Ei siihen niin kauan mee, itellä on suunnilleen samanlainen paikka ja se pysyy kiinni noin 4-5 vuotta :D Ja kaiken hyvän lisäksi se ei värjäydy samalla tavalla kun hampaat eli jos hampaiden väri muuttuu niin se pala jää todennäköisesti vaalemmaksi..

Miten se noin vähän aikaa pysyy? Mulla on ollu toisesta etuhampaasta puolet muovia jo kymmenen vuotta eikä vielä oo mihinkää irronnu. Onneks ei oo pahemmin väri muuttunu. Pieni sävy ero on, mutta ei sitä kyllä muut huomaa, jos ei tiedä.

Vituttaa uskomattoman paljon, kun AINA yo-kirjoitusten jälkeen ylen abitreenien keskustelufoorumi on ihan vitun tukossa. PERKELE. Just silloin, kun siellä ois hyvä vertailla vastauksia ja ehkä miettiä että mitä kokeissa meni väärin ja oikein. FFU

Salaiset numerot silloin kun ne soittaa minulle. Jos ei ole luontoa pitää numeroa esillä niin ei sitten tarvitse soitella ollenkaan, minähän en mihinkään hämäränumeroihin vastaile! Ihan voi pistää viestiä ensin ja ilmoittaa kuka on ja millä asialla sitä soitellaan jos jotain on sanottavana.

Jos tarkoitat "tuntemattomasta numerosta" soittavia, niin kannattaa muistaa, että moni viranomainen soittaa noin. Esimerkiksi poliisi ja lekurit.

Jos tarkoitat "tuntemattomasta numerosta" soittavia, niin kannattaa muistaa, että moni viranomainen soittaa noin. Esimerkiksi poliisi ja lekurit.

Oisin noista lääkäreistä eri mieltä.Ainakin itselleni tulleissa puheluissa numero näkösällä,mitä syytä heillä sitä salailla kun lääkärikeskusten tms.luureista soittelevat.

Jep, poliisilla on ainakin salaiset numerot mistä soittelevat.

Työn puolesta on välillä pitänyt pitää yhteyttä poliisipartioon, eikä niille voi soittaa suoraan. Piti aina soittaa ensin hätäkeskukseen ja sanoa että "Pertti täällä taas terve, yhdistättekö sille poliisipartiolle jolle jo äsken soittelin, se joka pyörii siellä peräkylällä" sitten ne yhdisti ja taas jonkin ajan kuluttua sama juttu uudelleen. Typerää hätäkeskuksen kuromittamista...

Hieman nakertaa tämä tukkoinen olo, ei kunnolla kipeenä eikä terveenä. Yöllä ei saa unta ku pitää väkisin hengittää ja päivisin ei pääse treenaamaan ku muuten ei tervehdy ikinä. Just vaihdoin ohjelmaa ja motivaatio huipussa, mutta pitäs istua kotona...

Oisin noista lääkäreistä eri mieltä.Ainakin itselleni tulleissa puheluissa numero näkösällä,mitä syytä heillä sitä salailla kun lääkärikeskusten tms.luureista soittelevat.

Riippuu varmaan lääkäristä, koska mulle on julkiselta puolelta tullut soitto aina tuntemattomasta numerosta, mutta eräältä yksityiseltä sekä että.

Back
Ylös Bottom