Itselle kävi pari viikkoa sitten melkein samalla tavalla, paitsi rikoin ylätaljan tehdessä ojentajia
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
...sanotaan et väärässä paikassa, väärään...
Oi miksi en lähtenyt juopottelemaan?
Haha :D On se mun koira.. Noh, sanotaan et väärässä paikassa, väärään aikaan, väärien juttujen kanssa, väärässä seurassa.Viime vuonna 30k oli tulot, eli paljonkohan noi sit vois olla?
Tosta tulikin mieleeni, kun kerran salilla treenasi joku ulkomaalaistaustainen hemmo pitkähihainen paita päällä kunnes paikalle saapui kaksi aika kivannäköistä tyttöä. Päälipaita lähti samantien kun mies havaitsi nuoret punttimimmit ja tankoon laitettiin tietysti 10kg lisää rautaa :D Ja habaahan se teki.
. Eipä siinä, terveitä merkkejä nuoressa miehessä ja on se RHP-treenikin parempi kuin ei mitään. Itsehän olen niin zen ja HC, että en reagoi mitenkään, vaikka tyttö työntäisi perseensä naamaani kiinni flirttaillakseen :jahas:.ei mennyt, mitään rikki, viimeinen toisto oli kyseessä, ehdin vetää ehkä 10cm ja naks. onneks ei ollut painot ylä-asennossa, ois voinut rytistä rankasti :D
Yks "kaveri" soittelee koko ajan että lähtisin hiihtämään sen kanssa. Laitoin puhelimen kiinni kun en jaksanut kuunella sen juttuja, niin sitten tää sankari tulee oven taakse koputtelemaan. kohta se on taas varmaan oven takana. Vitun vittu. On vielä sellainen että vaikka kuinka sille sanoisi etten lähde hiihtämään sen kanssa, niin se vaan jankkaa samaa asiaa. Vitun mulkku.:wall:
Nyt ketuttaa ja huolella, saatto mennä ens treeniviikkokin pilalle, oikeelta puolelta alaselän ja pakaran yläosan välinen kohta aivan vitun kipeä, ei pysty kallistaa kroppaa yhtää eteenpäin ilman irvistystä..:(
Mulla on täysin samat oireet! Mikäköhän siinä on?
Mulla napsahti vähän aikaa sitte työpaikan salilla ylätaljan vaijeri nips naps suunnalleen puolesta välistä vetoa. Hirvittävä hämmästys hetken aikaa, että mitä tapahtu, miksi selkälihaksieni voimat kasvoivat epäinhimillisen suuriksi kesken kaiken ja taljan veto on kevyttä kuin rasvaton raejuusto.. Tempasin kahvan aika rivakasti rintakehää vasten, onneksi vedän taljaa eteen enkä niskan taakse. Vois tuntua suht mukavalle niskanikamissa samanlainen rytkäys...