Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Selkä paskana. En oikein tiedä johtuiko selkätreenistä vai jalkatreenin kyykystä, kipu alkoi kyykkysarjojen jälkeen. Kipu tuntuu keskellä selkää, myös vähän oikealla puolella. Jos nyökkää tai tunkee leukaa rintaan niin sattuu selkään? wtf, mitäköhän meni rikki? saatanan saatana, taas tuli treenisaikkua...:curs::itku:

e. niin ja jos hengittää syvään niin sattuu kans

Eilinen päivä mulla oli alaselkä ihan saakelin kipee kun tein maastavetoo ilmeisesti vähän liikaa selällä 2 toistoo vähän raskaammas sarjas.
Inhottava tunne......

Mutta treeni jatkuu :evil::evil:

Jouduin pitämään 3,5 vuoden tauon salillakäynnistä pitkäaikaisen sairauden takia ja nyt vituttaa niin järjettömästi kun miettii missä kunnossa sitä nykyään voisi olla ilman tuota taukoa... Perkeleen perkeleen perkele kun turhauttaa......

Tänään salille ilmestyi herra x ja sitten 7 muuta kattomaan kun herra x teki penkkiä ja hauista maximipainoilla :D:D
Kyllä oli naurus pidättelemistä:
meneekö
ei mee
menee menee!!!
ei vittu kyllä se ennen meni

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

Tosta tulikin mieleeni, kun kerran salilla treenasi joku ulkomaalaistaustainen hemmo pitkähihainen paita päällä kunnes paikalle saapui kaksi aika kivannäköistä tyttöä. Päälipaita lähti samantien kun mies havaitsi nuoret punttimimmit ja tankoon laitettiin tietysti 10kg lisää rautaa :D Ja habaahan se teki.

Vakiosalillani käy Turkin poikia aika paljon ja tuollainen käytös on tullut aika tutuksi :rolleyes:. Eipä siinä, terveitä merkkejä nuoressa miehessä ja on se RHP-treenikin parempi kuin ei mitään. Itsehän olen niin zen ja HC, että en reagoi mitenkään, vaikka tyttö työntäisi perseensä naamaani kiinni flirttaillakseen :jahas:.

Jeejee, pääs takas treenin parii, niin vastapainona sai menettää levolliset yöunet -.- Jatkunu vast neljä yötä onneks. Vituttaa ku on vaikee nukahtaa ja sit heräilee varmaan toistakyt kertaa pitkin yötä. Aluslakanaki o aina aamulla lattialla ku pyörii vissii ko hyrrä..

ei mennyt, mitään rikki, viimeinen toisto oli kyseessä, ehdin vetää ehkä 10cm ja naks. onneks ei ollut painot ylä-asennossa, ois voinut rytistä rankasti :D

Mulla napsahti vähän aikaa sitte työpaikan salilla ylätaljan vaijeri nips naps suunnalleen puolesta välistä vetoa. Hirvittävä hämmästys hetken aikaa, että mitä tapahtu, miksi selkälihaksieni voimat kasvoivat epäinhimillisen suuriksi kesken kaiken ja taljan veto on kevyttä kuin rasvaton raejuusto.. Tempasin kahvan aika rivakasti rintakehää vasten, onneksi vedän taljaa eteen enkä niskan taakse. Vois tuntua suht mukavalle niskanikamissa samanlainen rytkäys...

Yks "kaveri" soittelee koko ajan että lähtisin hiihtämään sen kanssa. Laitoin puhelimen kiinni kun en jaksanut kuunella sen juttuja, niin sitten tää sankari tulee oven taakse koputtelemaan. kohta se on taas varmaan oven takana. Vitun vittu. On vielä sellainen että vaikka kuinka sille sanoisi etten lähde hiihtämään sen kanssa, niin se vaan jankkaa samaa asiaa. Vitun mulkku.:wall:

Yks "kaveri" soittelee koko ajan että lähtisin hiihtämään sen kanssa. Laitoin puhelimen kiinni kun en jaksanut kuunella sen juttuja, niin sitten tää sankari tulee oven taakse koputtelemaan. kohta se on taas varmaan oven takana. Vitun vittu. On vielä sellainen että vaikka kuinka sille sanoisi etten lähde hiihtämään sen kanssa, niin se vaan jankkaa samaa asiaa. Vitun mulkku.:wall:

Ei jumalauta! :lol2:
Pistä sukset päreiksi ja jätä ovesi taakse. Jos ei mene perille niin sitten sen kaverin sukset päreiksi :D

Nyt ketuttaa ja huolella, saatto mennä ens treeniviikkokin pilalle, oikeelta puolelta alaselän ja pakaran yläosan välinen kohta aivan vitun kipeä, ei pysty kallistaa kroppaa yhtää eteenpäin ilman irvistystä..:(

Mulla on täysin samat oireet! Mikäköhän siinä on?

Mä vähän omalla kohalla epäilen sitä kun tein eilen reidenkoukistuksia maaten tiukkoja sarjoja ja siinä mulla on ennenkin tuntunu et alaselkä yrittää kans kääntyä kun ei enää oo potkua takareisiä, niin ehkä oon siinä repiny ton kipeeks, kait siellä joku venähtäny vähä.. tuntuu nimittäi tossa pakaran yläosan sivullakin kyljenpuolella..

Mulla napsahti vähän aikaa sitte työpaikan salilla ylätaljan vaijeri nips naps suunnalleen puolesta välistä vetoa. Hirvittävä hämmästys hetken aikaa, että mitä tapahtu, miksi selkälihaksieni voimat kasvoivat epäinhimillisen suuriksi kesken kaiken ja taljan veto on kevyttä kuin rasvaton raejuusto.. Tempasin kahvan aika rivakasti rintakehää vasten, onneksi vedän taljaa eteen enkä niskan taakse. Vois tuntua suht mukavalle niskanikamissa samanlainen rytkäys...

Niskantaa vetäessä olisi osunut vielä erittäin todennäköisesti päähän/takaraivoon :D

Back
Ylös Bottom