Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Täytyy sanoa että tiedän täällä kehäkolmosen ulkopuolella muutamankin aika pätevän kaverin jotka eivät tällä hetkellä ole töitä saaneet. Ovat kyllä hakeneet kaikkea mahdollista mutta sallikaa mun nauraa jos väitätte jollain dippainssin papereilla pääsevän siivoojaksi. Ja metallissa ei todellakaan ole tällä hetkellä työpaikkoja koska lomautettuna ja irtisanottuna on kilometrikaupalla porukkaa jolla on ihan vuosien ammattikokemus. Ja rakennusmiehiä on työttömänä vaikka kuinka paljo, miks ottaa raksalle joku toisen alan koulutettu kun voit valita kahdestakymmenestä monta taloa rakentaneesta ammattimiehestä.

Ei kato ku ne ei oo vaan tarpeeksi aktiivisesti hakeneet töitä. Uusavuttomuus paistaa niin selkeesti läpi. Ja jos ei löydy töitä, niin ainahan voi perustaa menestyvän yrityksen tosta noin vaan ja rahaa tulee ku ovi- ja ikkunafirmassa.

Näiden juttujen perusteella suomessa on tällä hetkellä ihan vitusti laiskoja paskoja kotona makaamassa, ku niitä töitä saakin tosta senkun käy ottamassa jonkun :D On tää pakkotoisto melkoinen, näillä teeseillä täystyöllisyyteen ja suomi nousuun.

Ei kato ku ne ei oo vaan tarpeeksi aktiivisesti hakeneet töitä. Uusavuttomuus paistaa niin selkeesti läpi. Ja jos ei löydy töitä, niin ainahan voi perustaa menestyvän yrityksen tosta noin vaan ja rahaa tulee ku ovi- ja ikkunafirmassa.

Näiden juttujen perusteella suomessa on tällä hetkellä ihan vitusti laiskoja paskoja kotona makaamassa, ku niitä töitä saakin tosta senkun käy ottamassa jonkun :D On tää pakkotoisto melkoinen, näillä teeseillä täystyöllisyyteen ja suomi nousuun.

hyvä että täällä on joitakn järkeviäkin puhumassa :D no onneks kohta pääsee salille ja vitutuksesta eroon edes pariks tunniks :D

Vähän samaa aihetta sivuten mutta kuitenkin aika eri asia. Sain kenkää pari päivää sitten, täysin puun takaa tuli. Siihen asti firman YT neuvotteluissa oli puhuttu lomautuksista heikentyvän taloustilanteen takia. Iltapäivällä tuli sitten tieto että ylin johto oli päättänytkin irtisanoa porukkaa, nyt ei lomautuksetkaan riitä. Parin tunnin päästä pomo tuli käskee neukkariin missä isot johtajat odottivat ja siitä vaan hyvin lyhyesti ilmoittivat että minut on nyt irtisanottu ilman työvelvoitetta, kerää kamasi, luovuta firman tavarat ja lähde. Tunnin päästä olin jo ulkona. Lähti siitä muitakin ihan samalla tavalla. Ne YT 'neuvottelut' oli pari johdon tiedotustilaisuutta henkilöstön edustajille eikä irtisanottavien kanssa neuvoteltu sanaakaan vaan ainoastaan annettiin potkut yksitellen. On kyllä aivan helvetinmoinen shokki ja siihen vielä tuo tyly nopea toimintatapa niin aika pommi niskaan tuli etenkin kun on toistakymmentä vuotta ollut samassa firmassa. Tuttu elämä ja vanhat hyvät työkaverit lähti kerrasta. Lähimmän esimiehen kanssa oltiin oltu samoissa hommissa aiemminkin eri firmassa. Sano mulle ulkoovella että 15v vuotta samoissa hommissa ja näin tämä nyt sitten päättyy. Ei ollut helppoa silläkään, halasin sitä vielä lähtiessä. Duunia löytää uutta mutta vanhojen työkaverien menetys vituttaa aivan saatanasti, ei edes 6 kuukauden palkallinen irtisanomisaika lohduta yhtään nyt. Voi helvetti sentään tätä rakennusalan syvää lamaa, eikä tästä ajat ihan heti parane. Täytyy koittaa jaksaa edes tiskata nyt...huh huh. 'Vituttaa niin ankarasti' on aivan liian lievä ilmaisu nyt...siltikin kyllä se tästä vielä, kunhan koittaa jaksaa päivän kerrallaan eteenpäin :)

40 päiväsakkoa :evil:

Ja päivän naurut tarjosi counter.

Alataljassa meni vaijeri poikki :david:

Meni vielä vähän aikaa tajutessa että mitä vittua kun kahva jäi käteen. Rysäystä en edes kuullut kun mp3 soittimesta musaa kuuntelin.

Noille naureskelin itsekin :D Vähän eri toki hakea töitä järjesteyksenvalvojana kuin esim. prosessitekniikan DI:nä. Ja ei, ei ne ota respaan tai ns. duunarityöhön hillumaan DI:tä kun tietävät että se lähtee siitä heti kun kunnon paikka löytyy. Ja tiedä sitten mitä ideaa on lukea viisi vuotta korkeakoulututkintoa ja aktiivisesti rimaa laskemalla päätyä Siwan kassa -uralle.

Salilla oli tänään kaksi kundia, joilla oli ojentajapäivä. He väänsivät vuorotelleen ristitaljassa ojentajapunnerrusta. Ihan kiitettävät painot (koko pakka) ja ihan kiitettävän kokoiset hanskatkin niillä oli, mutta tyylissä ois mun makuuni parantamisen varaa. Oon nimittäin satavarma, että liike menisi paremmin perille vähemmälläkin riehumisella, pienemmillä painoilla ja sillä, että ne kattoisivat tekniikan paremmin :D En nyt itekään sano, että mulla ois välttämättä se oikein mahdollinen tekniikka, mutta ite saan liikkeen perille hitaammallakin ja rauhallisemmallakin tahdilla. Niiden kahden rymistellessä nimittäin koko hemmetin taljakehikko heilui niin maan perusteellisesti. Toinen rytkytti menemään ja toinen piti kehikosta kiinni :D

Entä jos ne sakot liittyykin just siihen koiraan.....? :pano: :evil:

Haha :D On se mun koira.. Noh, sanotaan et väärässä paikassa, väärään aikaan, väärien juttujen kanssa, väärässä seurassa. :) Viime vuonna 30k oli tulot, eli paljonkohan noi sit vois olla?

Alkaa kohta ottamaan päähän tää jatkuva sairastelu. Kaks viikkoa sitten oltiin intistä ampumaleirillä ja vilustuin aika pahasti, ja sen seurauksena ääni meni aivan totaalisesti ja oli painoksissa noin neljä päivää. Sen jälkeen pääsinkin sitten lomille, niin kotona pamahti päälle 37,5 asteen kuume ja viikonlopun olin sitten kuumeessa. Nuhassa menin sitten sunnuntaina inttiin takaisin ja yöllä pamahti päälle mahatauti. Ei ole yllätys, että mahatauti tarttui, koska sisko oli juuri kotona mahataudissa. Seuraava yö menikin sitten oksennellessa ja veksissä maatessa. Seuraavana päivänä veksissä kuume nousi taas 37,6:een ja päälle tuli nuha. Nyt kuume on laskenut johonkin 37 asteeseen, mutta silti on ihan vetämätön olo, palelee ja väsyttää koko ajan. Normaali ruumiinlämpö on mulla 36,6, ja tollanen lämmönnousu on mulla pientä kuumetta.

Näppärästi laskettuna oon nyt ollut kaks viikkoo kipeenä mitä erilaisimmissa taudeissa. Peruskunto on laskenut helvetisti, paino pudonnut ja maha on vieläkin vähän ripulilla mahataudin takia.

Jos sitä kohta parantuis.

Otin eilen kurkkumätä ja ab hepatiitti rokotuksen.Tänään kävin salilla ja kulki vähän tahmeasti ja nyt on sellanen olo että ei kyllä kule enää mikään.

Meni vielä vähän aikaa tajutessa että mitä vittua kun kahva jäi käteen. Rysäystä en edes kuullut kun mp3 soittimesta musaa kuuntelin.

Lentääkö siin mitenkää taaksepäin tai jotain (loukkaantuuko)? Ihan mielenkiinnosta kysyelen..:D

Onnittelut lienevät paikallaan! Jos itsekin saisi joskus jotain salin välineitä rikottua voimalla.

Ihmiset jotka sanovat "Musta ei kaikki tykkää sen takia kun oon niin suorapuheinen ja sanon kaiken päin naamaa" Ja näitä kaikki kuvittelevat olevansa, varsinkin naisten joukosta. Vitut olette.
Olette jumalauta ihan samanlaisia selän takana nillittäjiä ihan niinkuin muutkin, myöntäkää vaan se ja lopettaakaa tuo vitun esitys.

Kiitos ja anteeksi

ei mennyt, mitään rikki, viimeinen toisto oli kyseessä, ehdin vetää ehkä 10cm ja naks. onneks ei ollut painot ylä-asennossa, ois voinut rytistä rankasti :D

Back
Ylös Bottom