Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Minua huvittaa porukka joka treenaa lätsä/pipo päässä. Kerrankin salille tallusti parikymppinen kaveri hieno lippis päässä (tuijotti itseään peilistä koko matkan), pysähtyi penkille ja tuijotteli itseään vähän lisää peilistä. Kaveri teki siinä sitten lämmittelyt ja rupesi nostelemaan rautaa. Jokaisen sarjan aikana lätsä pääsi putoamaan päästä, ja aina kun näin kävi niin sarjakin keskeytyi. Siinä sitten suki hiuksiaan ja asetteli lätsän huolellisesti takaisin päähän. Tämä toistui jokaisessa (keskenjääneessä) sarjassa.

Miulla on nyt projektina kasvatella vähän pidempää popparitukkaa, niin ajattelin ihan vittuillakseni hommata jonkun neonvärisen hikipannan, ettei oo letti silmillä. Voi sitten seurata muitten treenajien ilmeitä :D

Voi saatana että vituttaa noi kaverit vaihteeks. Mikä vittu siinä on saatana. KAIKILLA on joku helvetin asenneongelma tätä mun uutta elämää vastaan. Eli terveellisempää elämää (salia, terveellisempää ravintoa jne) vastaan. Vittu kun porukka sanoo tyyliin päin naamaa että "ei vois vähempää kiinnostaa.." jos yrittää puhua jostain esimerkiksi saliin liittyvästä. Mä tiedän että mä en TODELLAKAAN puhu edes paljon asiasta kun huomasin jo heti alussa ettei ketään hirveemmin kiinnosta, mutta mitä vittua voi vastata kaverille jos kysyy että "Mitä jätkä?" jos olen tullut just lenkiltä tai salilta? Ei kummiskaan aina viiti vaan sanoakkaan että "Ihan ok." Ymmärtäisin hyvin jos selittäisin suuvaahdossa jostain penkkisarjoista ja blabla mutten tosiaan. Heti jos tulee jossain keskustelussa vaikka mieleen että "Pakkiksel oli kans hyvä juttu kun yks tyyppi oli kuulemma blablabla...." niin katotaan jo kieroon kattoa kohti tai ruvetaan puhumaan muusta eli ignoorataan täysin. Ite on saanu jatkuvasti kuunnella niitä ainaisia "vittu mä olin perjantaina sekasin ku oltii blalblala.." tai vaihtoehtoisesti jotain rekkajuttua tulee jatkuvalla syötöllä. No ne sentään on välillä ihan hauskoja. Mä olen vasta joulukuusta lähtien parantanu selkeesti tapani kun tuli kaikkea paskaa ex-ämmän kanssa ja sitä oli sitten ihan pohjalla. Sieltä kun sitä sitten nous ja lähti tosissaan mukaan tähän salitouhuun ja kattoo vähän syömistäkin niin elämä kirkastu helvetisti enkä oo koskaan voinu näin hyvin fyysisesti. Sitten kaverit on tollassia kyrpiä. Hiukan meni kuppi nurin taas äsken yhen kaverin kanssa. Kai se on yksin sitten oltava kun olemus kerta vituttaa kavereita niin kovasti.

Vittukun vituttaa jos ei vieläkään saa töitä. Siis vituttaa ihan valmiiksi kun on opiskellut vähän kaikkea ja ne on vähän vaiheessa eli opiskeluista vielä vähän jäljellä. Neljä saatanan vuotta teknillisessä yliopistossa ja vittu ei meinaa oman alan kesätöitä löytyä. Helvetti.
:curs:

Et oo ainoa tekniikanalalla, joka ei saa töitä..;) Itse tosin olen jo valmistunut viime kesänä..

Voi saatana että vituttaa noi kaverit vaihteeks. Mikä vittu siinä on saatana. KAIKILLA on joku helvetin asenneongelma tätä mun uutta elämää vastaan. Eli terveellisempää elämää (salia, terveellisempää ravintoa jne) vastaan. Vittu kun porukka sanoo tyyliin päin naamaa että "ei vois vähempää kiinnostaa.." jos yrittää puhua jostain esimerkiksi saliin liittyvästä. Mä tiedän että mä en TODELLAKAAN puhu edes paljon asiasta kun huomasin jo heti alussa ettei ketään hirveemmin kiinnosta, mutta mitä vittua voi vastata kaverille jos kysyy että "Mitä jätkä?" jos olen tullut just lenkiltä tai salilta? Ei kummiskaan aina viiti vaan sanoakkaan että "Ihan ok." Ymmärtäisin hyvin jos selittäisin suuvaahdossa jostain penkkisarjoista ja blabla mutten tosiaan. Heti jos tulee jossain keskustelussa vaikka mieleen että "Pakkiksel oli kans hyvä juttu kun yks tyyppi oli kuulemma blablabla...." niin katotaan jo kieroon kattoa kohti tai ruvetaan puhumaan muusta eli ignoorataan täysin. Ite on saanu jatkuvasti kuunnella niitä ainaisia "vittu mä olin perjantaina sekasin ku oltii blalblala.." tai vaihtoehtoisesti jotain rekkajuttua tulee jatkuvalla syötöllä. No ne sentään on välillä ihan hauskoja. Mä olen vasta joulukuusta lähtien parantanu selkeesti tapani kun tuli kaikkea paskaa ex-ämmän kanssa ja sitä oli sitten ihan pohjalla. Sieltä kun sitä sitten nous ja lähti tosissaan mukaan tähän salitouhuun ja kattoo vähän syömistäkin niin elämä kirkastu helvetisti enkä oo koskaan voinu näin hyvin fyysisesti. Sitten kaverit on tollassia kyrpiä. Hiukan meni kuppi nurin taas äsken yhen kaverin kanssa. Kai se on yksin sitten oltava kun olemus kerta vituttaa kavereita niin kovasti.

Yleistä (toi ignooraaminen) juurikin niiden ihmisten keskuudessa, jotka ei itse harrasta liikuntaa lainkaan..:rolleyes: Tai sitten ovat niitä, jotka käyvät siellä salilla väkisin lukee niitä aikakausilehtiä.. Oon huomannu ton ihan saman osassa omista kavereistani.. Tai sit kysytään, että "miks sä siellä salilla käyt?".. Enpä oo paljon jaksanu noista välittää.. Itse oon pitänyt hyvin pitkälle sellaisen asenteen, että "mieluummin yksi hyvä ystävä, kuin 100 paskanpuhujaa..":) Ja näin se taitaa oikeastaan tällä hetkellä lähestulkoon olla kohdallani.. Ei muuta ku kovaa treeniä vaan, niin jää ne negatiiviset asiat loitommalle!!:rock: Jaksamisia ja tsemppiä aloittamallesi tielle!!:thumbs:

Pitkä avautuminen...
Tuota noinniin... sä et missään nimessä ole asiasi kanssa yksin. On munkin paras kaverini vähän samaa maata. Hänellä on myös hivenen ennakkoluuloinen asenne salitreeniä kohtaan, varsinkin sellaiseen tosissaan treenaamiseen kehonrakennustyyppisesti. Varsinkin sen takia, kun kerroin napanneeni treeniohjelmani täältä Pakkotoistolta enkä meidän saliohjaajalta. Minä oon vaan päättänyt, että en puhu hänelle treenaamisestani mitään ellei hän kysy. Ei muuta kuin sinullekin vaan jumalattomasti tsemppiä treeneihin. Itse uskon, että kova työ palkitaan aina!

Hiuksista tulikin mieleen samalla salilla käyvä hevimies, joka asettelee piiskansa huolellisesti laitteiden selkänojien taakse ennen suoritteita. Sarjojen välissä mörkö-ilmeitä peilille.

Asettelenpa muuten minäkin piiskani helvetin huolellisesti. Sattuu ihan kivasti päähän mikäli letti on kyykätessä esimerkiksi tangon ja niskan välissä, suosittelen kokeilemaan :thumbs:

Eilen oltiin kaverin kanssa salilla ja samaan aikaan paikalle sattui muutama nuorempi aloittelia. No kaverit teki hauiskääntöjä kyykkytangolla. Kyseinen tankohan pitää nostaa sarjan jälkeen sinne niskan korkeudelle telineeseen. No toinen näistä tyypeistä teki sarjaa ja loppua kohden ei enää jaksanut tehdä mitään, eli tanko ei olisi millään noussu telineeseen asti. Katoin että nyt toi jätkä laskee ton tangon tohon maahan kun ei jaksa. Kuitenkin kun tanko osui maahan vetää tämä tyyppi kauhean riuhtaisun saa tangon justiin ja justiin sinne telineeseen, toisen puolen painot lentää about parin metrin päähän. Jätkä lähtee siitä käveleen niinkuin ei olisi mitää vaaratilannetta tai mitää ollu. Menee vaan selittään kaverilleen että "saatana ku oli kova sarja". Painoja tangossa oli 2.5 kg molemmin puolin.
Ei meinannu kaverilla ja mulla pokka pysyä alun järkytyksen jälkeen.

Jep. Tarkoitinkin vain tätä kyseistä herraa joka tekee tämän esim jalkaprässi-laitteessa. Ja ehkä ne mörköilyilmeet huvittivat enemmän... Tottakai kannattaa asetella huolella ettei mitään jää väliin :)

Huomaa kyllä miten epävarmaa porukka salilla on, kun kaikki kaikkien toiminnat häiritsee tai huvittaa.

Itsellä ollut aina kova hientuotto, riittää, ku otan lämppä sarjan rivee, niin jo hiki lentää. Kerrankin meidän kylän yksi palomies, tuli kertomaan minulle, kuinka kova hientuotto on suoraan verrannollinen huonoon kuntoon, joten jättäisin puntit ja rupeaisin lenkkeilemään:hyvä:, notta semmosta, sori:offtopic:

Siis... se idea tos lippis hommas oli et se jätti joka sarjansa kesken sen lippiksen takia, ei se pelkkä lippis, älkää ottako itteenne o.o

Niin ja mäki asettelen piiskani kohtuu huolellisesti, tulee tippa silmään jos jää hiukset johki väliin kesken sarjan, siis oikeesti helvetin kamalaa <.<

Ottaa päähän jatkuva sairastelu. Kuukauden päivät putkeen olen ollut kipeä, kuume- ja flunssatautia koko ajan. Pari lääkekuuria jo takana, mutta ei vieläkään olo helpota. Alkaa jo hymy hyytyyn ja voimat olla poissa.

Tein hienon lumisahan ,että saa pudotella lumet alas katolta. Ostin jääsahan, pitkän paksun puukepukan. Hioin, vuolin, sahasin, porasin ja ruuvasin sen kasaan, tuli hieno viimesen päälle. Sitten sahaamaan, kerenny ku laittaa sahan siihen lumeen katonrajassa ni RYTYTYTYTYTYYYYY!!!! kaikki lumet 20metrin matkalta tuli alas. Pah :D

Tuleekohan missään muualla Suomessa samalla tavalla lunta kuin Pohjanmaalla? Hitto kun piti tulla lomailemaan porukoiden tyä, kun eihän täällä saa tehdä mitään muuta kuin aurata lunta :( Polvet ja sääretkin on ihan paskana, kun joutuu niillä tukemaan lumikolaa, että saa lumet korkeiden kasojen päälle. Nyt olisi kivaa olla taas alle 10-vuotias, mutta näin vanhana vituttaa tämä tällainen - mistään kotoisin aurata lumia 3krt/pv....

Back
Ylös Bottom