Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nettiauton paska palvelu. Olivat poistaneet ilmoitukseni ja tunnukseni tuosta vaan ilman mitään syytä. Ilmeisesti juorut maksavien kauppiaiden tekemistä "poistakaa toi ilmoitus, se myy liian halvalla" pitää paikkansa. Toinen syy kuulemma on, että epäilevät yksityisiä käyttäjiä yrittäjiksi ja luulevat saavansa ilmaiseksi ilmoittavan yrittäjän kiinni. Saatanan pellet.

Nettiauton paska palvelu. Olivat poistaneet ilmoitukseni ja tunnukseni tuosta vaan ilman mitään syytä. Ilmeisesti juorut maksavien kauppiaiden tekemistä "poistakaa toi ilmoitus, se myy liian halvalla" pitää paikkansa. Toinen syy kuulemma on, että epäilevät yksityisiä käyttäjiä yrittäjiksi ja luulevat saavansa ilmaiseksi ilmoittavan yrittäjän kiinni. Saatanan pellet.

Tee uudet tunnukset?

Tee uudet tunnukset?

Syy oli se, että en ollut laittanut oikeaa nimeäni profiiliin kokonaan, vaan pelkästään etunimen ja sukunimen ekan kirjaimen. Ne kuulemma pitää olla luotettavuussyistä ja nimen pitää näkyä ilmoituksessa.

Todella perseestä moinen juttu. Nyt nimeni jää myös kaikenmaailman googlebottien muistiin sekä naapureiden kollatavaksi Googlen välimuistista ikuisiksi ajoiksi.
Tätä minä en ainakaan halua, ja minusta on erittäin huono juttu että nimelläni Google-hakuja tekevät entiset ja nykyiset tuttavani saavat tietoonsa minun myymäni auton, sitä kautta sijainnin, puhelinnumeron yms. Nuo kun ovat minun mielestäni varsin privaatteja juttuja ja joita en halua missään nimessä netissä jaella.

ARGH mitä paskaa.

Vituttaa tuo jääkiekko! Ihme vouhotusta moisesta paskalajista joka puolella. En varmasti aio katsoa illan ottelua, eikä kiinnosta pätkääkään miten se päättyy!

Vituttaa tuo jääkiekko! Ihme vouhotusta moisesta paskalajista joka puolella. En varmasti aio katsoa illan ottelua, eikä kiinnosta pätkääkään miten se päättyy!
Se on muuten melkosen rasittavaa välillä töissä, kun joku asiakas alkaa kovalla innolla puhumaan lätkästä tai formuloista. Tekee mieli niin kuitata takaisin tyyliin: "Katsoitko World Fashion TV:n Milanon muotiviikkokoosteen eilen?". Kaikilla suomijunteilla esioletuksena, että muita kiinnostaa ihan vitusti keskustella SM-liigasta tai olympiajäkiksestä. Muksuna kiinnosti jossain määrin, nyt tekee lähinnä mieli pidättää hengitystä ja toivoa pikaista kuolemaa jonkun kääntäessä keskustelun edellä mainittuihin lajeihin ja pysyttäytyessä niissä.

Urheilu kiinnostaa, penkkiurheilu ei niinkään.

Joo täsmälleen sama juttu mulla. Kisoista olen katsonut ainostaan avajaisia 5 minuuttia...sama koko tv. Mua kiinnostaa enempi oma elämä, terveesti itsekeskeinen juntti :)

"Onko bakteeri g:llä?"
Mä en nyt tänään kestä eräitä työkavereita, en voi ymmärtää mistä noin tyhmiä ihmisiä tulee ja toi ylin ei suinkaan ollut se, mikä tänään noissa vitutti eniten.
Vituttaa se, ettei tehdä omia hommiaan koska ei osata. Kuitenkaan apua tai tukea ei pyydetä, saati että kiinnostais opetella ne itelle kuuluvat hommat. Asiakkaathan siinä sitten eniten kärsii.

Edit. Lätkä... Mä en edes alota sanomaan siitä yhtään vitun mitään... :D

Samaa mieltä. Siis joku olympialaisten loppumatsi vielä menee mutta tämä vitun SM -liiga. Mä en voi ymmärtää miten ihmiset voi vuodesta toiseen olla kiinnostuneita miten joukkueet siellä pärjää. Samat liigat pelanneet jo vuodesta miekka ja kirves SM -mitallista. Kuka muistaa ja mitä väliä millon sen kukakin voittaa...

Mutta oikeesti nyt vituttaa pääkipu ja töissä olo (miljoonasti hommaa ja kaikki menee vielä päin persettä omasta syystä...)

Työnhaku kansainvälisten firmojen Suomen konttoreihin.

Miksi ei voi vain olla omat työnhakusivustot jotka toimisivat? Sen sijaan kaikki pitää hakea helvetin surkeasti toteutetun ja vaikeaselkoisen kansainvälisen sivuston kautta, josta ei löydy mitään tietoa varsinkaan näin opiskelijan kannalta.

Voisi esim olla suoraan kesätyöhaku-linkki etusivulla, kuten monissa suomalaisissa yrityksissä on. Mutta eihän se käy.

Ei vituta yhtään että mun tän päivän Ulverin lippu on Itellalla jossain ja ne ei voi asialle yhtään mitään.

Meinasin saada potkut. Oli enemmän kuin lähellä.

Juu... ei kannata uhata työkaveria vasaralla lyömisellä

Kovin moni asia vituttaa, niin kovin moni asia ilostuttaa. Hyvin ovat ristiriitaiset tunnelmat. Hyvin. Eli ei muuta kun vähän olutta ja lätkää niin ei vituta mikään enää!! :)

Back
Ylös Bottom