Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Miks helvetissä ihmisten pitää harrastaa jotain niin typerää ku basson soittamista kerrostaloissa.. Vittu ja miks sitä täytyy soittaa niin kovaa, että muutkin kuulee ja opettelis vittu edes soittamaan, samaa plim-plom-plum riffiä on veivattu viimesen tunnin verran, vittu mitä paskaa.. hommaan itelle kasan 10kg leokoja ja tangon ja alan harrastaa maastavetoa ilman lukkoja.. tai vaikka puunveistoa moottorisahan kanssa, nehän olis kans kivoja kerrostalo harrastuksia, eiks ni? fcuk

Miks helvetissä ihmisten pitää harrastaa jotain niin typerää ku basson soittamista kerrostaloissa.. Vittu ja miks sitä täytyy soittaa niin kovaa, että muutkin kuulee ja opettelis vittu edes soittamaan, samaa plim-plom-plum riffiä on veivattu viimesen tunnin verran, vittu mitä paskaa.. hommaan itelle kasan 10kg leokoja ja tangon ja alan harrastaa maastavetoa ilman lukkoja.. tai vaikka puunveistoa moottorisahan kanssa, nehän olis kans kivoja kerrostalo harrastuksia, eiks ni? fcuk

Ihan sama ongelma täällä. Illat pitkät sitä saatanan samaa.:curs: Muutaman kerran ollut suht lähellä, että lyön nyrkin seinän läpi. Ja tämä sankari jatkaa soitteluaan aina "hiljasuuteen" asti.

Tietokone näyttäisi hajoamisen merkkejä.

oli tänään lepopäivä salilta ja sain kerrankin nukkua pitempään.
ainoa liikunta mitä tälle päivälle oli luvassa oli pyöräily kouluun. No pyörän ketjut katkes tietenkin heti alkumatkasta :curs: ja loppumatka piti sitten painella juoksujalkaa keuhkopussit kurkussa, jotta ehti ajoissa kouluun.

ei mulla tässä muuta, tämmönen oli mun "lepopäivä" :curs:

Nyt vituttaa monikin asia. Mun käsi, joka on ollut nyt 5 viikkoa kipsissä, ei ole vieläkään luutunut!!! Tänään piti alunperin saada kipsi pois, mutta 2-3 viikkoa lisää käsivammasena elämistä tiedossa. Leikkaushaavakaan ei oo parantunu normaalisti, joten siihen joudun alottamaan nyt 4kk silikonihoidon.

Meni muutenkin ilta pilalle, kun kuulin että mun entisen kotipaikkakunnan päättäjät on nyt saaneet päähänsä purkaa 80 omakotitalon alueen, ja muuttaa sen kerrostaloalueeksi! Mun vanhemmat siis edelleen asuvat siellä, ja itsekin kuitenkin melkein 20 vuotta tuli siellä asuttua :( Tosi kurjaa, jos toteutuu. Alueella on myös uusia omakotitaloja, joten saattaa niidenkin omistajia hiukan ottaa päähän...

Plus mulla on ruotsin esitys aamulla :jahas:

Meni muutenkin ilta pilalle, kun kuulin että mun entisen kotipaikkakunnan päättäjät on nyt saaneet päähänsä purkaa 80 omakotitalon alueen, ja muuttaa sen kerrostaloalueeksi! Mun vanhemmat siis edelleen asuvat siellä, ja itsekin kuitenkin melkein 20 vuotta tuli siellä asuttua :( Tosi kurjaa, jos toteutuu. Alueella on myös uusia omakotitaloja, joten saattaa niidenkin omistajia hiukan ottaa päähän...

mitä vittua? ennen kuullutkaan moisesta, kuinka mahdollista purkaa toisten talot? mitenhän korvaukset tämmösessä tilanteessa. saako tuommosta tehdä vaikka vuokratontti olisikin. en usko et tommonen voi mennä läpi.

mitä vittua? ennen kuullutkaan moisesta, kuinka mahdollista purkaa toisten talot? mitenhän korvaukset tämmösessä tilanteessa. saako tuommosta tehdä vaikka vuokratontti olisikin. en usko et tommonen voi mennä läpi.

No en mäkään usko, ja kyllä siitä varmasti valituksia tulee. Onneksi on kummiskin vasta ehdotuksen asteella, sisältyy johonkin keskustaajaman osayleiskaavaluonnokseen. Kai ne vaan sitten pakkolunastaisi tontit, en tiiä kun en itsekään asiasta paljoa tiedä. Mutta kuulostaa tosi epäreilulta tollanen. :(

Oon ollut kohta kaksi viikkoa semmoisessa pienessä kurkkukivussa ja nuhassa. Vituttaa niin saatanasti kun en pääse treenaaman tollasen pikkupöpön takia. Kaveritkin on niin vittumaisia ettei ne jaksa tulla näillä pakkasilla minnekkään. Olen siis tämän kaksi viikkoa vain käynyt silloin tällöin koulussa ja istunut kotona katsomassa samoja kypriintyneitä naamoja ja kaiken lisäksi olen syönyt kaikkea paskaa, juonut liikaa olutta ja sorruin 7 kuukauden tauon jälkeen tupakkaankin. Läskiä on tullut saatanasti ja nenäänkin ilmestyi pari punaista ja isoa finniä. Kaikenlisäksi olen aivan kusessa yhteen tyttöön, mutta koska olen tälläinen vässykkä niin en uskalla kertoa että kiinnostaisi muukin kuin ystävyys.
Olen siis läski, ruma, epäsosiaalinen, kalpea kynäniska ja runkkari ja vineän kuin pikkutyttö!! :curs:

Ps: helpotti kyllä kummasti

Psps: Olen myös laiskapaskianen. Huomenna pitäisi olla neljä esseetä kirjoituttena kun olen aina vain siirtänyt niitä. :jahas:

Isäukolla ollut 3 viikkoa nuha ja nyt se pukkaa mulle.
Mut periksi en anna huomenna salille ja vaikka paperitupot sieraimiin jos kolvi vuotaa hullun lailla.

Viimeinen päivä duunissa. Ensi viikolla taas työttömänä :(

Back
Ylös Bottom