Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Lähiliikenne

Nyt palo taas hermot. Siis mikä vittu siinä on ettei voi ikinä tulla ajoissa tai edes lähelle sitä aikaa? Tänään odotin pysäkillä 40min, bussilla kestää päätepysäkiltä mun pysäkille 6min ja toiseen suuntaan meni vittu 6 bussia. Eli tolle 6min+6min pätkälle meni vittu 6, mahdollisesti 7 bussia eikä ykskään niistä voi tulla takaspäin. Menee hermo. Nää saatanan joukopetteri ja jokerikuningaslinjat nyt on ihan oma juttunsa, ne tulee tunnin välein ja sillonki siellä on kolmen seuraavan tunnin bussit samassa jonossa.

Kun sitte tänään lopulta pääsin bussiin niin eikös se koko bussi oo täynnä jotain vitun maahanmuuttajia ja terroristejä. "REhetahthdbjJJBGKJhbhkhbGAAAAAAAAH". Uskomatonta. Teki kyllä mieli kertoo taas kuljettajalle omat näkemykset mutten sitte kuitenkaan saanu suutani auki.

Sitte ne bussilippujen hinnat. Menin yks päivä seutulipullla, 4!??!?!?!!??!!! euroa? Kuka vittu tän on keksiny. Ja sitte ihmetellään miks kaikki menee omilla autoilla ja tulee omilla autoilla ja omilla autoilla sitä ja omilla autoilla tätä vittu. Ei kai kukaan täyspäinen, jolla ei oo rajattomasti rahaa maksa jotain vitun 4 euroa et pääsee kehä3 toiselle puolelle. Tässä välissä terveiset Thorsin Astridille, tee vaikka nää bussit halvemmiks ja ota ne rahat pois niiltä mamuilta, ne saa jo ihan liikaa.

Sitte toinen asia, junat. Tää on kyllä taas yks kaaos koko vitun paska vr. Junat myöhässä, junat ei pysähdy kun niitten pitäs, junat pysähtyy väärillä asemilla, junat jyrää seinistä läpi, junat on jonossa, junat on jäässä. Saatana. Olinpa eräänä päivänä kauniina tulossa pois kaupungista niin jokos se juna ajaa ohi käpylästä --> jarrut kiinni ja vittu pakitetaan sinne käpylään. Kyllä nyt pitäs tietää, että Suomessa saattaa talvella olla myöskin pakkasta ja lunta ja jopa sitä vitun jäätä. Katotaan millon seuraavan kerran uskaltaudun pihalle mun kodista, kun ulkomaailma vaikuttaa suhteellisen paskalle.

Jos mahdollista, niin kokeile salin vaihtamista. itsellä oli loppukesästä pientä motivaatiopulaa ja vaihdoin silloin salia (oli kyllä muukin syy vaihtaa). Motivaatio nousi kyllä nollasta sataan, kun tuli vähän uudet kuviot.

Toi o hyvä idea, mut täl hetkel se on just toisinpäin :) Yliopiston sali on täällä kiinni monta viikkoa näin lomien aikaan. Uskon, että motivaatio nousee raketin lailla kun pääsen takasin tutun räkin kimppuun! :thumbs:

Pikkasen ahistaa ku ei oo töitä, ja sit tää et tuun pakkikselle ni HAKU EI TOIMI KUNNOLLA VITTU LÖIN PÖYDÄN HALKI!!!

Jos toi boldattu on se suurin ongelma, niin siihen auttaa esim. semmonen juttu, kuin google. Kun laitat hakukenttään ensin "site:pakkotoisto.com" ja perään hakusanat, niin Google etsii vain pakkotoisto-sivustolta niitä hakusanoja. Ei kannata hyvää pöytää hajottaa tommosen takia...

Ihmisten välinpitämättömyys kierrätysasioissa.Mua ainaskin jotenkin ottaa aivoon kun selkeesti paperikeräyslootaan tungetaan pahvia/päinvastoin,sekajätteeseen pahvia vaikka niille oma loota vieressä.Ja se ettei niitä ...tanan pahvilootia paineta jalalla kasaan,kaks isompaa laatikkoa niin purkki täynä.Sit toi rappukäytävien sotkeminen,talo valmistunut huhtikuussa -09,pääasiassa omistusasuntoja niin jo on alakerrassakin hissin kutsunapin vieressä joku älypää raaputellut merkkejään.Sit joku kusettaa koiraansa just sisäpihan uloskäynnin syöksytorven juureen,ei siinä mitään mut se torvi on just siinä rapputasolla!Pikkuasioita toki nälänhätään,Australian metsäpaloihin ja erityisesti kotimaan "huonompiosaisten" kärsimyksiin verrattuna mukaanlukien pienemmät kuten ilma-alusten,junien ja muitten kulkuvälineiden myöhästymisistä aiheutuneet ongelmat.Ja sit vielä matkalaukkusuma h:ki-vantaalla joka aiheuttanut mielipahaa monelle matkustajalle.Täällä pakkiksella vähän harmittaa noi uudet jäsenet,useimmilla tapana pistää uus ketju pystyyn lukematta vanhoja malliin;pykäsin ...jakosen ohjelman,hyvin toimii,mitä mieltä porukat?Sellasta harmituksenaiheita tänään ja noin yleisesti.

Perkeleen citymarketin tyhmä huoramyyjä antoi vaihdossa tyhjän sodastream hiilihappopatruunan, ja nyt vittu pitäis kävellä kilometri jotta sais soodavettä. Oli kyllä niin vitun vajaapää bimbo ettei mitään rajaa, kun annoin sille sen hiilihappopatruunan ja sanoin "että tää pitäs vaihtaa uuteen" niin se vitun lutka seisoi varmaan puoli minuuttia siinä paikallaan kun ei tiennyt mitä tehdä.

Hitto sentää, piilareiden tilaamisesta avauduin jo, mutta tänään menin hakemaan pitkäaikaista ajokorttia poliisin palvelutoimistolta. Ajoin kakkosvaiheen arvioivan ajon 7.12 ja liukasradalla olin 8.12. Eipä ollu korttia tullu. Pari päivää sitten se oli vasta naputeltu koneelle ja oli valmistumassa. Miten vitussa voi kestää ja kun faijalla oli C1E:n inssi pari päivää mun liukasradan jälkeen ja sai kortin siinä luvatussa kahdessa viikossa. Nyt pitää tehdä joku valtakirja ja jättää kortti himaan, kun ekan kerran pääsee lomille intistä et voi joku muu hakee sen ja olla ilman henkkareita sitte taas seuraaviin lomiin asti. Ei tässä muuten mitään, mutta turhaa säätämistä tähän intin alkuun :(

Samalla salilla käy eräs ulkomaalaistaustainen nuori herra. Aina sarjojen jälkeen menee ihan peileihin kiinni ihastelemaan itseänsä jos on vaan mahdollista. Ikinä en oo myös nähnyt kyseisen sankarin treenaavan jalkoja, mutta sehän johtuu siitä että ollaan osuttu vaan eri aikaan aina salille ;)

Tuli kiva puhelu terveyskeskuksesta ja nyt ei oikein tiedä onko tässä joku sukupuolitauti päällä vai ei.

Puhelu meni suurin piirtein näin

TK:n täti: Hei, voisitteko kertoa sosiaaliturvatunnuksenne jotta voin tietää kenen kanssa puhun
Minä: 123456-789
TK: Ok, hyvä. Muistatteko kävittekö täällä antamassa sukupuolitautinäytteen 31.12.2009 vai 13.12.2009? Meillä kun on mennyt nämä vähän sekaisin ja on kaksi näytettä ja soitin sinulle sitten ensin.
M: 31.12
TK: Ok, no hyvä, täytyy tässä selvitellä
M: No, oliko se näyte positiivinen?
TK: Joo, on tämä toinen
M: Onko se minun?
TK: No, mun täytyy tätä selvitellä että mikä häslinki näissä näytteissä on kun ei täällä ole enään ketään töissä
M:?
TK: Mutta älä hätäile, voi olla että tämä ei ole sinun, me soitellaan maanantaina, hyvää viikonloppua
M:?

Eli siis mitä vittua? Miten vittu toi voi olla edes mahdollista että ei tiedetä kenen näyte on kyseessä.

Lisäksi vähän ihmetyttää että mistä vitusta olen sen saanut. Viimeksi testattu syksyllä ja sen jälkeen olen harrastanut seksiä vain yhden naisen kanssa ja hän on omien sanojensa mukaan täysin puhdas. Lisää mutkia matkaan tässä tuo se, että kun tapasin tämän naisen, niin olin käynyt juuri testeissä, mutta noin viikkoa aikaisemmin oli käynyt vahinko yhden naisen kanssa ja kondomi meni rikki. Nyt jos paljastuukin että mulla on joku tauti, niin onko mahdollista että se tauti ei vain ole vielä ehtinyt näkyä noissa testeissä?

Joo ei nyt mitään mahdottoman hauskaa, mutta on se nyt vähän villi näköstä menoa kun noin ~ 40kg kaveri vetää ylätaljaa siihen malliin, että meinaa tanko kiskasta miehen kattoon saakka, oli semmosta kunnon vuoristorataa se tangossa roikkuminen sillä siinä ja sitte sali varusteetki oli shortsit ( ei sukkia, eikä mitään kenkiä) ja hihaton t-paita, tuossa hihattomassa t-paidassa ei sen kummemin ole mitään hauskaa vaan, että ei ole sukkia ja shortsit talvella salilla vain ovat hieman outo näky, vaikka onkin sisällä lämmin. Asiassa eniten ihmetystä herätti ku vieressä seurasi tämän henkilön kaveri, joka on kokeneen näköinen sali jyrmy ja vähän siinä nolosti vain katselee kaverinsa vääntämistä, eikä näemmä uskalla huomauttaa tästä lievästä tekniikan puutteesta. Sitten hieman pienemmällä salilla missä pitää koko aika kattoa tyyliin, että mikä laite nyt on vapaana, niin tää yks jannu vetää 5 liikesarjaa hauista :david:

Itse vedän joskus 9 sarjaa hauista, tuossa ei ole mitään ihmeellistä (vai onko).

Tuossa postauksessani puhuin 5 liikesarjasta ;) eli kaveri
varmaanki teki jotain 15 sarjaa tai jopa enemmän en nyt sillain kinnitäny huomiota hänen reenaukseensa, mutta kun melkein samoissa välineissä tein niin huomasin väkisinki tämän asian pienellä salilla ja omasta mielestä 5 liikesarjaa on jo aivan liikaa haukkareille...

Back
Ylös Bottom