Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meni vissii kaverin kaa välit poikki, vituttaa.
Älä huoli. Vaikka kaverisi poistaa sinut facebookista, niin se ei tarkoita ettetekö voisi sopia koskaan.
Ja aiheeseen: En ymmärrä miksi minun pitää olla näin saatanan tyhmä, etten osaa olla treenaamatta vaikka paikat olis paskana. Olkapää ollut jo jonkin aikaa huonossa kunnossa, mutta oon kuitenkin pystynyt treenaamaan. No tänään sitten penaa tehdessä napsu vähän pahemmin. No varmaan pariin viikkoon oo mitään asiaa salille.

Art: Joo koettu on tommonenkin. Tuo on paskinta mitä toinen voi toiselle tehä. Perkeleen mykkäkoulut... Menkää hullut teinit sinne ammuskelee.
Menee päivät niin vitun hitaasti :curs: pahinta se että on niin helvetin tylsää ettei oikeesti jaksa...
11. päivä ois intti mut ei meinaa sitten millään tulla se päivä...:curs::curs:
Kyllä, on niin tylsää että inttikin maistuu varmaan helvetin hyvälle.
Menee päivät niin vitun hitaasti :curs: pahinta se että on niin helvetin tylsää ettei oikeesti jaksa...
11. päivä ois intti mut ei meinaa sitten millään tulla se päivä...:curs::curs:
Kyllä, on niin tylsää että inttikin maistuu varmaan helvetin hyvälle.
Vituttaa kun pitäisi jo aloittaa lukeminen tentteihin, mutta ei millään jaksa kun lomaa vielä jäljellä.
Vituttaa kun pari hlöä leikkii mykkäkoulua(naiset), tuo on ehkä lapsellisin teko imo.
Vituttaa kun ostin liian kalliin takin ja nyt joutuu kiristelemään loppukuukautta kohden vaikka menoja olisi.
Vituttaa kun tuntemani hlöt kitisee koko ajan kuinka huonosti asiat on, kun kuitenkin ovat vauraista perheistä ja asiat pirun hyvin. Kaikki tulee eteen ja mistään ei tarvitse itse huolehtia.
Vituttaa kun luen mitä kirjoitan.
Ei. Päinvastainen suunta.
e:850€ tuli kokonaisuudessaan huolto maksamaan. Olis noikin rahat kai voinut paremmin käyttää kuten laskureissuihin
Mitkä on bensalenkkarit?Multa puuttuu bensalenkkarit ja karhulippis
Mitkä on bensalenkkarit?