Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vihaan Saksaa ylitse kaiken. Vihaan jokaista saksalaista. Vihaan koko saatanan maa-aluettakin ja se tulisi sahata irti Euroopasta ja polttaa kuten tekivät Lapille. Saksa on paska maa. Seppokin sen jo ties.

4kk ajan olen koittanut saada katkaistua internetsopparia saksalaisen operaattorin kanssa. Ei onnistu, ei vaan onnistu. Se on täysin mahdotonta.

Olin tulos kouluun ja laittamas autoa parkkiin. No vittu parkki paikka oli tietenki aiva saatanan jäässä. Rupesin kääntämään autoa parkkiin, auto rupes puskemaan ja suoraan isoimpaan tolppaan mitä on. VITTU VITTU JA VITTU. Nolo kuski+liukas keli = :dance:

Viisuri poistettiin ja tikit laitettiin. Nyt muutaman päivän jälkeen nuo tikit ovat kuin aukinaiset kengännauhat suussa. Ja sitten niitä koko ajan pureskelee tai hiplailee kielellä.

Pitäisi sulaa itsekseen noiden tikkien, katsotaan vaan niin ovat vielä juhannuksenakin roikkumassa suupielestä kuin kuola Pavlovin koiralla.

On sitä suurempiakin murheita mutta kyllä nuo viisaudenhampaat vaan ovat turhia. Kauankohan menee ennen kuin ihmisen geeniperimä muuttuu sen verran ettei niitä enää tule.. ja voisinko reinkarnoitua seuraavan kerran vasta sitten, kiitos.

Pitäisi sulaa itsekseen noiden tikkien, katsotaan vaan niin ovat vielä juhannuksenakin roikkumassa suupielestä kuin kuola Pavlovin koiralla.
Älä helvetissä odottele, että sulavat, menee kauan. Poistatin alle viikon jälkeen ja monttu oli ihan riittävän parantunut. Kylvivät muuten ihan järkyttävää makua ja hajua suuhun eli oli melkoinen helpotus saada ne pois.

Joo, ei kyl kannata odotella vaan otata ne pois max viikon jälkeen.. Mul kesti pari viikkoa operaation jälkeen sellast pahan hajust hengitystä, joka tuli sielt kolosta..

Heräsin klo 17.00. Eilen "päikkäri" klo 21-23, kunnolla nukkumaan viiden maissa aamuyöllä.

Vituttaa, että vuorokausirytmi on taas näin päin persettä. 12+h työpäivät ja unettomuus eivät todellakaan tee hyvää kropalle tai mielelle. Mutta ehkä tämä tästä, 2 vapaapäivää aikaa korjata rytmi ennen kuin pitää taas mennä duuniin.

en ny tiä oliko niin komediaa kaikille mutta salilla oli tossa tyttö ja sen poikaystävä ilmeisesti
jantteri oli semmonen perus säbäpelaajan näköinen ja tyttö vähän pulleempi, ei mikää norsu kuitenka..
jotai ne eka kiehnäs yhes nurkas ja kauhee kikatus välil, sit päästii treenaileenki ja vähä väliä "hihi kikakika" jalka osu vahingossa lattialla olevaan tankoon ja se kolahti "kikakika" ja näin jatkui koko tunti mitä olin salilla...

toinen tapaus teki kulmasoutua penkkipunnerrus penkillä seisoen..ei komediaa mutta ehkä vähän outoa

Tätähän tehdään lähinnä siksi, että saapi pitemmän liikeradan. Toki muukin koroke kinttujen alla toimii, mutta meneehän tuo penkilläkin, jossei kukaan siihen tuloillaankaan ole.

"toinen tapaus teki kulmasoutua penkkipunnerrus penkillä seisoen"

Eräs moderaattori, joka jaksaa itkeä myynti-ilmoituksissa hinnasta yms. asioista. Ilmeisesti "Älä spoilaa muiden myynti-ilmoituksia linkittämällä samaan tuotteeseen muualla."-sääntö ei koske modeja. Mut mikäs siinä.

Erään nettikaupan (vastaus)sähköpostia venailen. Poikkeuksellisen pitkään saa odottaa, jos ylipäänsä tulee mitään takaisin päin...? Kärsimättömyys painaa päälle. Kaikki mulle ja heti...

en ny tiä oliko niin komediaa kaikille mutta salilla oli tossa tyttö ja sen poikaystävä ilmeisesti
jantteri oli semmonen perus säbäpelaajan näköinen ja tyttö vähän pulleempi, ei mikää norsu kuitenka..
jotai ne eka kiehnäs yhes nurkas ja kauhee kikatus välil, sit päästii treenaileenki ja vähä väliä "hihi kikakika" jalka osu vahingossa lattialla olevaan tankoon ja se kolahti "kikakika" ja näin jatkui koko tunti mitä olin salilla...

kun luin tän, ajattelin et sun on pakko olla hämeenlinnasta ja treenata piukoissa paikoissa. No ainakin paikkakunta osu kohilleen ja jos salikin osui, niin olen samaa todistanut itsekki:puntti:

Ihmisenä joka harvoin pyytää palveluksia keneltäkään ärsyttää jatkuva palvelusten pyytäminen multa. Ei siinä, voin mä kyydin tarjota jos on sama suunta jne. mutta en mä vittu mikään taksi oo :curs:

Olipas mukava ajella duuniin ku starttasin auton ni kävi vitun huonosti.. sitten ku parani ja lähdin ni koko matkan 30km auto nyki tasakaasulla aika rajusti ja kokoajan sai pelätä että tähänkö tää matkanteko loppuu!

Syyllisiä nykimiselle on niin monta että en jaksa alkaa ees yrittämään korjaamista, pitää vaa toivoa että se oli jotain tän kovan pakkasen aiheuttamaa.. auto on audi a4 1.8t quattro.

Back
Ylös Bottom