Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Noh, Karttunen, ehkä se johtuu siitä että me muut talouspuolella ollaan oikeassa ;)

Noh eniveis, asiat riitelee ei ihmiset. Jos esim vaikka mulla on tapana joskus sanoa asiat niin netissä kuin irl hiukan kärjekkäästi, niin en mä hyökkää toista henkilöä / nimimerkkiä vastaa vaan sitä asiaa.

Vituttaa että ei oo ihan 100% terve olo vieläkään viimeviikkoisen flunssan jäljiltä, toisaalta oon muuten onnellinen kuin lotossavoittanut kameli. :thumbs: Ny on hieno fiilis, toivottavast aiheesta..

Pentu pisteli mun 120e:n Nikejä poskeensa kun tulin kotii :(

Piti mennä tänään tekee koulutöitä ajoissa koululle. Noh, aamuhan alkoi ihanasti kun yön aikana oli alkanut jokin nuha.
Siinä sitä sai niistellä itsensä tyhjäksi kahvinjuonnin lomassa.

Mutta varsinainen vitutus alkoi siinä vaiheessa, kun ulos pääsi ja huomasi autojen lasien olevan umpijäässä. Luulin jo joutuvani skrapaamaan lasit, mutta paskanvitut. Ne vedet jota tässä nyt on parin viikon aikana satanut olivat päättäneet jäätyä oikein kunnolla ovien tiivisteiden väliin. Eli eipä tarttenut mennä edes autoon sisälle, kun ei kiinnostanut hajottaa tiivisteitä tai ovenkahvoja :)

Luontoäiti, vedä käteen!

tulikin tuosta mieleen että täytyy ostaa lukkosulaa ja mitäsenyttaasoli mitä laitetaan tiivisteisiin ettei ne jäädy kiinni.

Vitun patterit ei toimi ja täällä on saatanan kylmä vittu :curs:

Koita ilmata pattereita, voi auttaa vähän tai sitten ei. Valita isännöitsijälle. Jos ei muu auta niin irrallinen sähköpatteri ei montaa kymppiä maksa.

Niihin lukkoihin vaan siis ilmeisesti? Vois koittaa kun ei niitä montaa kertaa muista öljytä kuitenkaan...

Kyllä, just näin. Aseöljy pitää ne sitten kokoajan sulina, ei tarvi kikkailla lukkosulien kanssa. Muutenkin toimii lukot paremmin :)

Back
Ylös Bottom