Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun koira!! Kävin ruokkiksella kotona syömäs niin eikö toi rakki ollut vetänyt naulakosta mun parin sadan euron softshell takin ja rikkonut vetoketjun. Nyt kun tulin duunista, niin se saatana oli pistänyt suuhunsa yöpöydältä valaisimen. Voi perkeleen perkele jos saisin sen kiinni itse teossa niin antaisin ympäri korvien niin et ei söis edes ruokaansa viikkoon. :curs:

Vitun koira!! Kävin ruokkiksella kotona syömäs niin eikö toi rakki ollut vetänyt naulakosta mun parin sadan euron softshell takin ja rikkonut vetoketjun. Nyt kun tulin duunista, niin se saatana oli pistänyt suuhunsa yöpöydältä valaisimen. Voi perkeleen perkele jos saisin sen kiinni itse teossa niin antaisin ympäri korvien niin et ei söis edes ruokaansa viikkoon. :curs:

Silla on ollu tylsaa :)

Duunissa yks tyyppi on mokailluit aika rankalla kädellä ja saanut varoitusta niistä, nyt täällä käy kauhee surkuttelu sen puolesta kun se on raskaana. Se, että sattuu paksuna olemaan ei käsittääkseni hyvitä yhtään mitään.
Käyttää vielä sitä raskauttaan tekosyynä ettei voi tehdä mitään, ihankun se olis joku vaiva sille. Laskettu aikakaan ole vielä kuukausiin.

Silla on ollu tylsaa :)

Juu sille tulee näitä tylsyys-kohtauksia noin kerran kolmessa kuukaudessa. Viimeks se oli kaivannut yöpöydän laatikosta vaimon dildon jonka oli järsinyt pieniin paloihin eteisen lattialle. :) Mut kyl sen uuden takin tuhoaminen nyt vituttaa ja ankarasti.:curs:

vituttaa huolella olla koko ajan ylitöissä,kun alalla ei tunneta sanaa ylityökorvaukset..ja kauheeta perseilyä taas noitten tuntien kanssa,saatana. kyllä tässä täytyy jotain järjellistä työtä ruveta miettimään:curs:

Juu sille tulee näitä tylsyys-kohtauksia noin kerran kolmessa kuukaudessa. Viimeks se oli kaivannut yöpöydän laatikosta vaimon dildon jonka oli järsinyt pieniin paloihin eteisen lattialle. :) Mut kyl sen uuden takin tuhoaminen nyt vituttaa ja ankarasti.:curs:

:offtopic:

Mitä rotua on tämä " Tasmaniantuholainen / Dildonnoutaja / Takinpopsija / Valomies" ? Ei voi ihan pikkukaveri olla, että kaikkea tuollaista pikkukivaa saa aikaan. :)

Olin viime keskiviikosta lauantaihin ihan järkyttävässä viruksen aiheuttamassa vatsataudissa. Tavaraa lensi molemmista päistä tasaseen tahtiin ja hyvä, että vesi pysyi just ja just sisällä. Napsin sitten Imodiumia pari levyllistä ja nyt on sellanen tulppa muodostunut; olo kuin ilmapallolla. :curs:

Ilmeisesti Kumpulassa kun on vähän sitä nurtsia niin jengi olettaa heti että koiraa voi pitää ihan miten sattuu irrallaan.
Oli jollain böönalla pikkuterrieri siinä irti kun ohitettiin, isompi koirani oli mun oikealla puolella kun sitä ei muut koirat kiinnosta ja pienempi mun vasemmalla kun sitä taas kiinnostaa ja ei oltu pysähtymässä.

Isompi käveli siinä ihan nätisti, ei osoittanut mitään mielenkiintoa sitä hyperaktiivista terrieriä kohtaan kun se sieltä jo salamana loikkas mun koiran takajalkaan kiinni. Mun koira ei arvostanut, ja ärähti ihan saatanasti sille niin että se säikähti ja juoksi karkuun.

Mä sain sitten haukut siitä että mulla on kamala koira ja sitä ei sais ihmisten ilmoilla ulkoiluttaa kun se on niin arvaamaton.
Parasta tilanteessa oli se, että siitäkin tienpätkältä missä oltiin, olis ollut parinsadan metrin päässä kaksikin koirapuistoa, toisen yhteydessä jopa ihan oma pikkukoirille.. :jahas:

Mä sain sitten haukut siitä että mulla on kamala koira ja sitä ei sais ihmisten ilmoilla ulkoiluttaa kun se on niin arvaamaton.
Parasta tilanteessa oli se, että siitäkin tienpätkältä missä oltiin, olis ollut parinsadan metrin päässä kaksikin koirapuistoa, toisen yhteydessä jopa ihan oma pikkukoirille.. :jahas:
Yhdelle naispuoliselle kaverille on käyny samoin, sillä on semmonen ponin kokonen koira mikä on tosi kiltti. Se oli ollu sitä jossain metsässä harjaamassa ihan rauhassa, ja koira oli kytketttynä. Paikalle oli jostain sännänny joku pikkunen villakoira rähisemään ja perässä omistaja mikä huusi suoraa kurkkua "älä päästä sitä koiraa tänne älä päästä!".
Kaveri oli jääny ihan sanattomana kuuntelemaan hirveetä tilitystä siitä miten isot koirat on mahdottomia ja niitä ei saisi ulkoiluttaa missään jne. :lol2:

Se on jännä miten pienillä koirilla ei toisinaan tunnu olevan mitään itsesuojeluvaistoa. Muutaman kerran olen aikoinaan taluttanut lenkillä pientä villakasaa, joka halusi aina ärhennellä niille hoodsin isoimmille hurtille. Samankokoisia piskejä se ei yleensä vaivautunut edes haistelemaan. :D

meillä aikanaan tanskandoggime ympärillä pyöri ja hyöri naapurin labbis haukkuen ja säätäen. Rauhallinen doggi aikansa sitä katsottuaan vain nappasi sen maahan ja kurkusta kiinni. Siitä lähtien ei enää mitään häslinkiä, labbiksen omistaja ymmarsi koiria ja tajusi myöskin tilanteen eikä siinä tullut mitään ongelmia mihinkään suuntaan. Koirat olivat aina tonttien välisen raja-aidan luona yhdessä säätämässä kavereina.

Jotenkin vituttaa myös tuo kun ihmiset joilla ei ole kokemusta koirista hankkivat niitä, ja sitten pelkäävät muita koiria. Koira haluaa tutustua muihin koiriin ja totta kai sen suhde niihin muihin muuttuu jos aina toisen koiran tullessa omistaja alkaa paniikissa kiristämään hihnaa ja vaihtamaan puolta...

Jotenkin vituttaa myös tuo kun ihmiset joilla ei ole kokemusta koirista hankkivat niitä, ja sitten pelkäävät muita koiria. Koira haluaa tutustua muihin koiriin ja totta kai sen suhde niihin muihin muuttuu jos aina toisen koiran tullessa omistaja alkaa paniikissa kiristämään hihnaa ja vaihtamaan puolta...
Jep, ihan totta.

Mua vituttaaa myös se ihan toinen ääripää. Jos ollaan lenkillä ja 500m päässä näkyy joku koira, ei sitä oo pakko jäädä odottamaan niin, että koirat saa haistella. Parhaat mummelit vaihtavat jopa vakiolenkkinsä kulkua niin, että saavat koirat kohtaamaan. Ei aina jaksais jäädä heittää läpyskää.

Se on jännä miten pienillä koirilla ei toisinaan tunnu olevan mitään itsesuojeluvaistoa. Muutaman kerran olen aikoinaan taluttanut lenkillä pientä villakasaa, joka halusi aina ärhennellä niille hoodsin isoimmille hurtille. Samankokoisia piskejä se ei yleensä vaivautunut edes haistelemaan. :D

Tää meidän 10vk staffi veteli kans T-doggejen kaa ravia. Pakko oli koittaa, roikkua korvassa ja kalvaa tassuja. Välillä oli pää kokonaan T-dogin suussa jne.

Tää meidän 10vk staffi veteli kans T-doggejen kaa ravia. Pakko oli koittaa, roikkua korvassa ja kalvaa tassuja. Välillä oli pää kokonaan T-dogin suussa jne.

:hyvä::hyvä::hyvä: :kuvia:

Ei tullut opiskelupaikkaa. Mitähän sitä seuraavaksi keksisi, kun töitä on enää joulukuun ja sitten alkaa työttömyys - taas. Paluu arkeen ja peruspäivärahalle.

Back
Ylös Bottom