Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:dance: Taas tulee tota valkosta paskaa taivaalta ja kaikkia vituttaa. Että mä sitten rakastan talvea. Ai että kun joskus saisi itseään niskasta kiinni ja ottaisi ja lähtisi johonkin helvetin kauas täältä persereiästä. Johonkin missä ollaan aina vähintään kahdenkymmenen asteen päässä lumisateesta.
Lisäksi vituttaa seuraavat asiat:
- Kaikki maasturit ja katumaasturit ja ylipäätään autot joiden rengaskoko on yli 225/55 16
- Lukkopultit melkein kaikissa VAG-konsernin autoissa vakiona. Vitun hyödyllistä.
- Lukkopultit ylipäätään. Ainoa tarkoitus rengasasentajan vitutuskäyrän nostaminen. Hyöty tasan nolla.
- Moi, tulin renkaanvaihtoon ja mun lukkopultin avain on takaluukun pohjan alla, joka on ihan vitun täynnä kaikkea romua.
- Moi, tulin renkaanvaihtoon ja mulla on vanteet jotka ei sovikaan autoon... Vaihdetaan sitten renkaat toisille vanteille. Ei kiire muuten olekaan.
- Moi, tulin renkaanvaihtoon ja seison keskellä hallia kaikkien tiellä, kun en tajua painua kahvihuoneeseen.
- Moi, toin tohon pyörät joihin pitäisi laittaa uudet renkaat. Vanteissa ei ole kuin kymmenen sentin paskakerros.
Ja viimeiseimpänä muttei vähäisimpänä kaikki BMW E60 ja E61 mallit, joissa on vanteet ihan vitusti kiinni. Yleensä tarvitaan lekaa ja jos käy säkä, selviää kunnon kenkäisyllä. Kunnon tyyppivika.
Kuka ei arvaa missä olen töissä?
Ja soitin sitten huoltoon. Noiden paskakoneesta hajoaa kiintolevy ja mahdollinen tiedostojen pelastusoperaatio on maksullista. Vittu ei se mun vikani ole jos toi paska hajoaa. Miksi mun pitää siitä maksaa? No, lähettävät sentään edes uuden levyn. Mutta sinne meni nyt sitten paljon turhia, mutta myös joitakin tärkeitä tiedostoja. Hiukan vituttaa.Eiiiiii vittu!!! Alle vuoden vanha Fujitsu Siemens tietokoneen paska hajos jo toista kertaa. Ensin sieltä pamahti emolevystä jotain komponentteja, eikä käynnistynyt. Pistin huoltoon. Nyt se on ollut muutaman kuukauden kunnossa ja äsken pamahti toinen kovo lennosta. Vittu mikä paska. Oli ensimmäinen ja viimeinen valmiskone minkä ostan. Ikinä.
:lol2::lol2:Perkeleen angiina ja helvetin antibiotit.On maha ihan sekasin.Eilen kun menin nukkumaan otin pillerin ja maha oli pikkusen sekasin.Sitten aamulla heräsin lakanat ja ite paskassa!:curs:
Ai vittu, noi unohtu. Siinä on kyllä yksi vitutuksen aihe lisää. Noi muovisuojat on totaalisen haitarista ja täysin turhia."Moi olen skoda (lausu skeida) kuski, minulla on jokaisen pultin päällä muovinen suoja jonka hyöty on TOTAALINEN NOLLA, myös lukkopultit minulta löytyy" ;)
MTV3 katsomosta menee aina videon kuva pimeeks jos vähänkin hipasee mitään. Jos kelaa taaske tai eteenpäin, kuva pimeeks. Jopa äänenvoimakkuuden muuttaminen vetää kuvan pimeeks. Miks vitussa?
), renkaat ovat 185 leveät, ja ne pitäisi laittaa noille minun 8 tuumaa leveille vanteille.Moro, vaihdoin ite renkaat niinku aina ei ongelmia, olisko siinä menny tuntiakaan...
Ja tästä sitten pari tarinaa kun itse vaihtaa renkaat...
Saanko turpaan, jos soitan liikkeeseen ja kerron, että tarttis saada halvimmat 14" nastat ja ois 175/65/14 vanteilla vanhat paskat, joista jätän kumit teidän pihaan?Powerhousulle
Counterfeithille

Sama, tosin opinnot jo noin 4 vuotta jäljessä.selkä täysin paskana. ja opiskelut kolmeviikkoa jälessä aikataulusta (ja samaa rataa jatkuu tod.).