Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

:dance: Taas tulee tota valkosta paskaa taivaalta ja kaikkia vituttaa. Että mä sitten rakastan talvea. Ai että kun joskus saisi itseään niskasta kiinni ja ottaisi ja lähtisi johonkin helvetin kauas täältä persereiästä. Johonkin missä ollaan aina vähintään kahdenkymmenen asteen päässä lumisateesta.

Lisäksi vituttaa seuraavat asiat:

- Kaikki maasturit ja katumaasturit ja ylipäätään autot joiden rengaskoko on yli 225/55 16

- Lukkopultit melkein kaikissa VAG-konsernin autoissa vakiona. Vitun hyödyllistä.

- Lukkopultit ylipäätään. Ainoa tarkoitus rengasasentajan vitutuskäyrän nostaminen. Hyöty tasan nolla.

- Moi, tulin renkaanvaihtoon ja mun lukkopultin avain on takaluukun pohjan alla, joka on ihan vitun täynnä kaikkea romua.

- Moi, tulin renkaanvaihtoon ja mulla on vanteet jotka ei sovikaan autoon... Vaihdetaan sitten renkaat toisille vanteille. Ei kiire muuten olekaan.

- Moi, tulin renkaanvaihtoon ja seison keskellä hallia kaikkien tiellä, kun en tajua painua kahvihuoneeseen.

- Moi, toin tohon pyörät joihin pitäisi laittaa uudet renkaat. Vanteissa ei ole kuin kymmenen sentin paskakerros.

Ja viimeiseimpänä muttei vähäisimpänä kaikki BMW E60 ja E61 mallit, joissa on vanteet ihan vitusti kiinni. Yleensä tarvitaan lekaa ja jos käy säkä, selviää kunnon kenkäisyllä. Kunnon tyyppivika.

Kuka ei arvaa missä olen töissä?

Ai niin. Pari unohtui, kun alkoi just äsken vituttaa nämäkin asiat:

- Moi, tulin renkaanvaihtoon ja olen niin vitun köyhä ettei mulla ole toisia vanteita. Olen 90 % todennäköisyydellä mersu- tai bemarikuski.

- Moi, tulin renkaanvaihtoon, eikä mulla tosiaan ole niitä toisia vanteita, ja renkaat olen säilyttänyt pihan perällä koivun alla. Niissä kasvaa hämähäkinseittiä, lehtiä, ötököitä ja etanayhdyskunta.

- Moi, tulin renkaanvaihtoon ja olen niin idiootti, että olen liottanut kaikki pulttini / mutterini vaseliinissa tai alumiinitahnassa ihan vaan sen takia, että niitä on rengasmiehen hassunhauskaa käsitellä.

Eiiiiii vittu!!! Alle vuoden vanha Fujitsu Siemens tietokoneen paska hajos jo toista kertaa. Ensin sieltä pamahti emolevystä jotain komponentteja, eikä käynnistynyt. Pistin huoltoon. Nyt se on ollut muutaman kuukauden kunnossa ja äsken pamahti toinen kovo lennosta. Vittu mikä paska. Oli ensimmäinen ja viimeinen valmiskone minkä ostan. Ikinä.
Ja soitin sitten huoltoon. Noiden paskakoneesta hajoaa kiintolevy ja mahdollinen tiedostojen pelastusoperaatio on maksullista. Vittu ei se mun vikani ole jos toi paska hajoaa. Miksi mun pitää siitä maksaa? No, lähettävät sentään edes uuden levyn. Mutta sinne meni nyt sitten paljon turhia, mutta myös joitakin tärkeitä tiedostoja. Hiukan vituttaa.

Kysymys: Onko joitakin kikkakolmosia millä niitä tietoja vois koittaa pelastaa? Levyssä on todennäköisesti ihan fyysinen vika, koska käynnistettäessä levy kyllä raksuttaa kauan, mutta sitä ei löydy. Levynhallinta ja bios ei löydä koko levyä. Windows on sentään toisella levyllä, että ei kaikki mene uusiksi.

Powerhousu@

"Moi olen skoda (lausu skeida) kuski, minulla on jokaisen pultin päällä muovinen suoja jonka hyöty on TOTAALINEN NOLLA, myös lukkopultit minulta löytyy" ;)

MTV3 katsomosta menee aina videon kuva pimeeks jos vähänkin hipasee mitään. Jos kelaa taaske tai eteenpäin, kuva pimeeks. Jopa äänenvoimakkuuden muuttaminen vetää kuvan pimeeks. Miks vitussa?

MTV3 nettisivut on jumittaneet yleensäkin jo viikkoja. Jokainen sivu latautuu tosi hitaasti vs muu netti.

Powerhousu ja counterfeith: yksi viellä unohtu.
Moi tulin renkaan vaihtoon.... ja kun auto on ylhäällä ja kenties jo kesät otettu alta niin sitten ei löydykään talvi vanteisiin pultteja. Ja keväällä sitten toisinpäin.
Ja ihan yleisin se että kumit on niin saatanan huonot että niitä ei millään voi laittaa alle, mutta aika on varattuna vain siihen kausivaihtoon. Sitten alkaa arpominen että ostetaanko vai ei renkaat. Ja aikataulut kusee sitten siinä. Miksi pirussa ei voida etukäteen katsoa niitä renkaita että tekeekö niillä mitään. On näet vissi ero ajallisesti että tehdäänkö vaan kausivaihto vai kaikki rengastyöt.

Ja sit viellä yks. Ne kaikki saatanan tiukat pölykapselit joita saa repiä irti ja hakata takaisin. Joka toinen saatanan kapseli halkeaa tai joku klipsi murtuu niitä taistellessa.

Ei, en enää tee rengashommia vaan seuraan joskus sivusta ja tässä vaan muistelin ja elin myötä tunnosta.

Kerhonkin pikkujoulut peruttu, eli mulla on tälle vuodelle 0 pikkujoulua.

Niin. Ihmiset tuijottaa vaan omaa naapansa vain noissakin asioissa. Eihän niillä vitun eläkeläisillä ehkä oo kiire mihinkään mutta ENTÄPÄ JOS SILLÄ LIIKKEELLÄ ON.
Joka vitun varattu aika menee sen verran pieleen mitä pitempään se pelle lottoaa siinä että mitäs nyt tehdään. Onneks en ole kuitenkaan samassa asemassa powerhousun kanssa duunissa, sillä erotuksella että mulla on vara avautua asiasta sille asiakkaalle ilman potkujen pelkoa:D

Lisää:

Moi omistan ooppelin ja vanhat peltivanteet on ruostuneet ylipitkään olakkeeseen kiinni.
(ratkaisu, jos ei parilla nykäisyllä irtoa niin haen suosiolla 8kg lekan ja lyön sisäpuolelta sen vanteen nätisti 1-2 lyönnillä irti.)

Moi, mulla ei ole näihin aluvanteisiin keskitysholkkeja, voidaanko tehdä niin että laitatte ne paikalleen, kokeilen täristääkö, ja jos täristää niin tulen uudelleen niin tehdään taas irroitus/kiinnitys operaatio.
(vastaus: NO VITTU EI VOIDA)

Moro, ostin rengasonlinestä kiinalaiset renkaat (jotka ovat yllättäen niin lytyssä että sisäpuolella jalkaosat on vastakkain:rolleyes:), renkaat ovat 185 leveät, ja ne pitäisi laittaa noille minun 8 tuumaa leveille vanteille.
(vastaus: sensuroitu)

Moro, tulin rengasvaihtoon ja vaihdoin renkaat viime keväänä itse alle. Käytin pulttien kiristämiseen 3metrin jatkovartta, hyppäsin talon katolta varren päälle että pultit pysyvät taatusti kunnolla kiinni.
(ratkaisu: pultit auki rekan pulttien aukomiseen/kiinnittämiseen tarkoitetulla koneella, jos menee poikki niin voi voi, tyhmyydestä sakotetaan)

Moi, olen blondi, tarvitsen autooni renkaat, autoni on punainen tojota, se on ainoa asia jonka autostani tiedän, auto ei ole täällä vaan miesystävän luona rovaniemen erämajalla.
(vastaus: sensuroitu)

Moi, olen mummo, en tajua mistään mitään, liikkeeni ovat kuin hidastetusta elokuvasta, kyylään 30 sentin päässä rengaskoneesta miten renkaanvaihto tapahtuu vaikken ymmärrä siitä hevon vittua.
(vastaus: kirosanojen pidätys ja mummon kahvihuoneeseen opastaminen)

Moi, olen teinibemaristi, ajan auton nosturille ja jätän popit huutamaan niin kovaa että niistä ku niistä lähtee, tokihan koko halli haluaa kuunnella QU MuN 18" subi niinQ jytkyttää Beishuntterii.

Moro, olisko käytettyjä renkaita joilla ei sais sakkoja / pääsis katsastuksesta läpi, voitteko laittaa ne alle silläaikaa kun haen lapset tarhasta?
(Hankitaanko renkaat vain poliisia ja katsastusmiestä varten? On jotenkin huvittavaa kun porukka laittaa autoonsa alle hengenvaarallisia rengassysteemejä vaikka kyydissä kulkee lapset päivittäin. Vetäkää itsenne jojoon apinat ja antakaa lastenne mennä vaikka taksilla)

Moi, olen 94 vuotias patu, ihmettelen tässä ääneen miten kaikki kitkarenkaat on täysiä paskoja (tietenkin yksiäkään kokeilematta), miten ennen otettiin renkaat vanteilta pois rengasraudoilla (vitun kovia jätkiä olittekin, olisitte kokeilleet tubeless renkaiden päästä poisottoa niin olisi jäänyt vaihtamatta) , miten nykyiset nastat on lyhyitä ja miten nykyiset renkaat ei kestä enää mitään.

Voisin jatkaa tätä vaikka kuinka kauan.

Moro, vaihdoin ite renkaat niinku aina ei ongelmia, olisko siinä menny tuntiakaan...

Moro, vaihdoin ite renkaat niinku aina ei ongelmia, olisko siinä menny tuntiakaan...

Ja ammattiliikkeessä 15-20min.

Ja tästä sitten pari tarinaa kun itse vaihtaa renkaat:
- eräs nainen ihmetteli että ne renkaat sitten jurisevat oudosti. No tarkastuksen jälkeen huomattiin että kaikissa kumeissa pyörimissuunta väärin:D
- toinen pappa oli sitten unohtanut kiristää toiselta puolelta pultit. Oli karannu rengas sitten parkkikselta liikkeelle lähtiessä.
- eräs setä sitten oli aikansa ihmetellyt niitä keskitysholkkeja ja heitti ne hemmettiin että ei niitä tarvita. Ja sitten vetäs ihan voimalla vanteet kiinni. Hiema meni auto kun käärme:D

Moi, mäkin vaihdoin hallitunkkia ja iskevää hyväksikäyttäen, eikä menny ku 15-20min. Ja vitutti koko ajan.

Ja tästä sitten pari tarinaa kun itse vaihtaa renkaat...

Joo ihan totta on kyllä monille ihan tarpeellinen palvelu tuo renkaanvaihto...kävipä kerran yhelle kaverille kanssa hauska moka. Vaihteli siin renkaita vihellellen ja yks pyörä oli jotenki jämähtäny tiukkaan, pultit oli oudon tiukas niitä avatessa eikä sitten lopulta suosiolla halunnut tulla pois akselilta. Otti sit tukevasti kiinni molemmilla käsillä ja riuhtas voimalla niin tulihan se sieltä lopulta. Samalla auton perä tipahti alas, oli jääny tunkki laittamatta :D

Lauantaina (tai sunnuntaina) matkakortti hävis, vitunmoinen morkkis viikonlopusta ja tänään sitten avain katkes kotioven lukkopesään ku tulin salilta, jesjesjoo!

Jotkut saatanan narkkarit/hampparit olivat varastaneet Ilmajoelta vanhempieni luota vanhan papalta perimäni Jupiter Sport 67 -mallin moponi. Hamppien mukaan lähti muutakin sälää mutta tuo mopon menetys harmittaa niin paljon, että luvassa on rikottuja polvilumpiota ja ja kalloja jos hampparit kiinni jää.

Jos joku törmää EP:n alueella tämän näköiseen mopoon jota kaupittellaan tulevina päivinä ja viikkoina, niin vinkkiä osoitteeseen putukiffeli@gmail.com

Tavaran takaisin saamiseen johtavista vihjeistä palkkiota luvassa.

http://i567.photobucket.com/albums/ss111/putukiffeli/jupitersport-67.jpg?t=1257854267

(kuvan mopo ei sama yksilö, mutta samanlainen)

selkä täysin paskana. ja opiskelut kolmeviikkoa jälessä aikataulusta (ja samaa rataa jatkuu tod.).
Sama, tosin opinnot jo noin 4 vuotta jäljessä.

ranne paskana

Back
Ylös Bottom