Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

:dance: Taas tulee tota valkosta paskaa taivaalta ja kaikkia vituttaa.
Tulisi edes sitä valkosta mutta ku sataa vettä saatana. Se vasta vituttaa ku sitä saatanan loskaa ja räntää on tiedossa taas helmikuuhun, kunnes helsingissäkin on ensimmäinen pakkaspäivä jolloin aurinko edes hetken paistaa. :jahas:

Sanoo vaan että "ohjelmia ei voitu asentaa" ja "Seuraavien ohjelmien asennus epäonnistui: Live Messenger jne jne".
Aika moni näyttää ehdottavan Live installerin uudelleenasennusta, vaikuttaako tämä yhtään tutulta?
Se ratkaisu siinä 2. viestissä vaikuttaa ehkä aika pitkältä, mutta jotain tollasta mä kokeilisin. Kuulostaisi just siltä että asennuksessa tai softassa on jotain sen verran jumissa, että se pitäs jyrätä mahdollisimman puhtaalta pöydältä uusiksi.

edit. nyt kun mä oikein luin mitä tuli linkitettyä, niin eihän tossa oo mitään järkeä. :D sori. ainoastaan se kohta 1. ja se linkki on ainoat, mistä voi jotain apua olla. Ei varmaan tartte mitään SQL Serverin kompakteja versiota ruveta asentelemaan.

selkä paskana
ranne paskana
auto paskana
sääasema..paskana
naapuri vinkuu karaokea
viikonloppusuunnitelmat kusee

Leffasta ei kuulu äänet...

:jahas:

Vituttaa nenäpäivä, sikainfluenssa ja kaikki vitun vouhotus. Mitään lehteä ei voi avata, tvtä ei voi kattoa sekuntiakaan eikä edes netissä surffata ettei törmää siihen saatanan vouhotukseen

Lisäksi vituttaa seuraavat asiat:

......

Voin vaan kuvitella miten noi hajottaa :D

Alyssan ongelma kuulostaa samalta kuin porukoitten koneessa. XP ja todella vanhat service packit niin ei enää uuden Mesen asennus onnistunut.

Vituttaa kun ei ole ollut autoa pian kolmeen viikkoon kun se on nyt toista kertaa huollossa. Olis tehny mieli mennä selvänä kaverin luokse, mutta eipä kyllä jaksa kävelläkään sinne asti.

Ja Suomen "talvi" on myös mielessä. Vois kyllä lähtee jonnekki muualle täältä :D

Aika moni näyttää ehdottavan Live installerin uudelleenasennusta, vaikuttaako tämä yhtään tutulta?
Se ratkaisu siinä 2. viestissä vaikuttaa ehkä aika pitkältä, mutta jotain tollasta mä kokeilisin. Kuulostaisi just siltä että asennuksessa tai softassa on jotain sen verran jumissa, että se pitäs jyrätä mahdollisimman puhtaalta pöydältä uusiksi.

edit. nyt kun mä oikein luin mitä tuli linkitettyä, niin eihän tossa oo mitään järkeä. :D sori. ainoastaan se kohta 1. ja se linkki on ainoat, mistä voi jotain apua olla. Ei varmaan tartte mitään SQL Serverin kompakteja versiota ruveta asentelemaan.

Joo, mulle tulee sama virheilmoitus kuin ensimmäisessä linkissä. Mulla on tosin Windows Vista.

Poistin ohjauspaneelista koko mesen, mutta ei näytä auttavan. Lisäksi tuolla oikeassa alakulmassa on vielä se meseukko. Ton linkin ohjeiden seuraaminen loppui siihen kun mun kone ei löytänyt mitään windows exploreria täältä...

ARRRRRRRRGH, vitun päivitykset.

Joo, mulle tulee sama virheilmoitus kuin ensimmäisessä linkissä. Mulla on tosin Windows Vista.

Poistin ohjauspaneelista koko mesen, mutta ei näytä auttavan. Lisäksi tuolla oikeassa alakulmassa on vielä se meseukko. Ton linkin ohjeiden seuraaminen loppui siihen kun mun kone ei löytänyt mitään windows exploreria täältä...

ARRRRRRRRGH, vitun päivitykset.

:lol2: Saanks sun meseossan palkinnoks jos laitan toimimaan sen sulle?

Uskomatonta paskaa kyllä tuo uusin messenger. Mulle riittäs ihan hyvin se vuodelta miekka ja kirves oleva ikkuna mihin saa tekstiä ja perushymiöt. En tarvi olioita, herätteitä ym. täydellistä turhaa paskaa ollenkaan. Mutta ei, se oli suora pakkoasennus kun yritti messengeriä käynnistellä ilman päivitystä.

Tottakai Alyssa antaa... lisäks sun ois hyvä testata webbikameran toiminta että se kans toimii Alyssalla ;)

Vituttaa kun syömiset meni päivällä kiitos töiden päin vittua, illalla kotipitsan kautta kotiin kun vaimolla rokotuksen jälkeistä vetämättömyyttä ja illalla salille mutta eihän siellä mitään meinannut jaksaa noin paskoilla ruuilla...

Onko muuten muut huomannu että ainakin kotipitsan Americana on mennyt ihan ala-arvoiseksi (jos se nyt on sitä itteään ollut aiemminkin). Miten voi sanoa että pitsassa on sinihomejuustoa jos sitä on pieni nokare jossain kulmassa...

Uskomatonta paskaa kyllä tuo uusin messenger. Mulle riittäs ihan hyvin se vuodelta miekka ja kirves oleva ikkuna mihin saa tekstiä ja perushymiöt. En tarvi olioita, herätteitä ym. täydellistä turhaa paskaa ollenkaan. Mutta ei, se oli suora pakkoasennus kun yritti messengeriä käynnistellä ilman päivitystä.

Käytä Pidginiä tai aMsn:ää. Pidginillä voi myös irkata, joten kätevämpi monin tavoin. :thumbs:

Käytä Pidginiä tai aMsn:ää. Pidginillä voi myös irkata, joten kätevämpi monin tavoin. :thumbs:
Pidgin on kyllä hyvä, minä en oo MSN Messengeriin koskenutkaan melkein vuoteen :)

Mua vituttaa se ku en saanut limsapullon korkkia auki. Muka käyn salilla ja muka oon jopa kehittynytki mutta ei se auennut! :itku:

Vituttaa se, että nykyisin on vaikea välttyä näkemästä sanoja "seksitanssi" ja "salarakas" jossain roskalehden lööpissä. :jahas:

Jostain syystä erityisesti tuo "seksitanssi" saa välittömästi näkemään punaista. Kukahan dickhole senkin on keksinyt. Saatana!

Tuohon pidginiin vois kyllä jossain vaiheessa tutustua, mikäli toimii ilman ongelmia. Mulla oli joku vastaava jossain vaiheessa, poistin sitten kun satunnaiset tiedostonsiirrot takkuili, viestit jäi matkalle ja puolet ajasta oltiin yhtäkkiä offline..

En kyllä tajua mikä tuossa MSN Messengerissä on niin vaikeaa tajuta? Itsellä se ainakin pelittää aina täysin moitteettomasti eikä koskaan ole ollut mitään ongelmia sen kanssa.

Mitä tulee Alyssaan, et ole sitä ohjelmaa poistanut jos se kuvake siellä näkyy vielä. Tai sitten olet poistanut sen toisen niistä etkä sitä oikeaa. En muista miten Vistassa on kun en sitä enää itse käytä, mutta XP:ssä ainakin oli valmiiksi asennettuna tuo "englannin" versio mesestä. Ehkä poistit sen, mutta et live- versiota? Ja se uudelleenkäynnistys yleensä myös korjaa pikkuvirheitä jos jotain poistoja on tehnyt.

edit. Itsellä win7 64-bit ja nyt kun tarkistin niin ei näy omassa ohjauspaneelin poistolistassa tätä messengeriä ollenkaan.

No tottakai :D

Tottakai Alyssa antaa... lisäks sun ois hyvä testata webbikameran toiminta että se kans toimii Alyssalla ;)

Niin niin. Harmi etten omista web kameraa :D

Mitä tulee Alyssaan, et ole sitä ohjelmaa poistanut jos se kuvake siellä näkyy vielä. Tai sitten olet poistanut sen toisen niistä etkä sitä oikeaa. En muista miten Vistassa on kun en sitä enää itse käytä, mutta XP:ssä ainakin oli valmiiksi asennettuna tuo "englannin" versio mesestä. Ehkä poistit sen, mutta et live- versiota? Ja se uudelleenkäynnistys yleensä myös korjaa pikkuvirheitä jos jotain poistoja on tehnyt.

Joo, noin taisi käydä. Nyt poistin ihan kaikki missä luki mitään windows liveen liittyvää (taisin poistaa vähän liikaakin ohjelmia) ja kuvakkeet sun muut hävisivät. Äsken sain sitten vihdoin ladattua mesen takaisin, eli nyt toimii! :)

Nyt voi taas mesettää :D

Joo, noin taisi käydä. Nyt poistin ihan kaikki missä luki mitään windows liveen liittyvää (taisin poistaa vähän liikaakin ohjelmia) ja kuvakkeet sun muut hävisivät. Äsken sain sitten vihdoin ladattua mesen takaisin, eli nyt toimii! :)

Nyt voi taas mesettää :D

Mitä mä saan palkinnoksi?

Back
Ylös Bottom