Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Systerin poikaystävä hajoitti mun puhelimen, meni kotivakuutukseen ja nyt kun puhelin vihdoin on täällä, aloin pohtia, joko omavastuun osuus on tililläni, kuten tämä herra lupasi maksella.
30.10. oli deadline, sanoi että siihen mennessä laittaa ja perjantaina oli palkkapäiväkin. Vielä torstaina sanoi laittavansa rahat. Kas kummaa viikkoa myöhemmin ei tietoakaan masseista, saati että kukaan olis selittänyt mulle mistä moinen.

Nyt mä olen sitten se paha jätkä kun vaadin rahaa kun noilla ei kuulemma ole. Mä en ole rikkonut mitään, mä en myöskään suostu maksamaan mitään. Kuitenkin, kovasti facebookissa kehuivat että shoppailemaan lähtevät oikein kaupunkiin asti. Eniten mua sylettää, ettei voi suoraan sanoa että sitä rahaa ei ole nyt laittaa, vaan uskotella loppuun asti että tällä viikolla ne näkyy mun tilillä.

Saatiin siis systerin kanssa massiivinen riita aikaiseksi, lopputuloksena saan rahat ja haukut niskaani. Kysyn vaan, mitä mä olen tässäkin asiassa taas tehnyt väärin.. :jahas:

Perushuolto, palat, alatukivarret, jarruletkut, kannatinkumeja, r-tangon kumeja, todettiin kuskin ajovalonpesurin epäkunto(!), suuntaus, oven ohjausyksikön epäkunto "todettiin" ja tilattiin uusi ja muuta mitä en nyt muista mutta perus kulutusosaa paitsi toi ohjausyksikkö.

Ei taida toteutua nämä pykälät tässä keississä?

Kuluttajansuojalain 8 luvun 24 §:n mukaan jos toimeksisaaja on antanut palveluksesta hinta-arvion, lopullinen hinta saa ylittää arvion enintään 15 prosentilla. Tilaaja ja toimeksisaaja voivat kuitenkin erikseen sopia siitä, kuinka paljon annettu hinta-arvio saadaan ylittää. Hinta-arvion katsotaan tarkoittavan palveluksesta perittävää kokonaishintaa, jollei toisin ole sovittu. jos syntyy erimielisyys siitä, onko esitettyä rahamäärää pidettävä kiinteänä hintana, enimmäishintana, hinta-arviona vai suuntaa-antavana hintatietona, toimeksisaajan on näytettävä väitteensä toteen.

Ja vielä illalla töiden jälkeen oli 15min myöhässä. Ei varmaan tartte ihmetellä kun se auton osto alkaa kiinnostaa?

Nyt olis niin viimesen päälle merkihuollettu Volvo...hinta voi tietty olla vähän vääristynyt kun huolto täytyy leipoa siihen pyyntihintaan:D

Perushuolto, palat, alatukivarret, jarruletkut, kannatinkumeja, r-tangon kumeja, todettiin kuskin ajovalonpesurin epäkunto(!), suuntaus, oven ohjausyksikön epäkunto "todettiin" ja tilattiin uusi ja muuta mitä en nyt muista mutta perus kulutusosaa paitsi toi ohjausyksikkö.

Nyt on 94 astra toiminnassa?:D:dance:

No hö. Mikäs siinä on? Yleensähän noista ei hajoa ku "koiranluut" niitä sitten meneekin kymmeniä vuodessa.

Se oven ohjausyksikkö on yks perkele; kuskin oveen ei tule sähköjä, keskuslukko toimi miten sattuu ja hanttarin oven sähköt toimii vain sykäyksin eli ikkunaa ei kannata avata.

Vituttaa aivan saatanasti. Kaikki kusee,paikat hajoo ja ylipäätänsä kaikki menee päin persettä. Huomenna riipaisen kunnon kännit ensimmäisen kerran 5kk ja hukkaan itseni stadin yöhön.....

No voi nyt vitun pokeri taas! Täytyy vaan lohdutella, että pitkällä juoksulla KK voittaa 77 lähes aina.. paitti tänään!!

:dance: Taas tulee tota valkosta paskaa taivaalta ja kaikkia vituttaa. Että mä sitten rakastan talvea. Ai että kun joskus saisi itseään niskasta kiinni ja ottaisi ja lähtisi johonkin helvetin kauas täältä persereiästä. Johonkin missä ollaan aina vähintään kahdenkymmenen asteen päässä lumisateesta.

Lisäksi vituttaa seuraavat asiat:

- Kaikki maasturit ja katumaasturit ja ylipäätään autot joiden rengaskoko on yli 225/55 16

- Lukkopultit melkein kaikissa VAG-konsernin autoissa vakiona. Vitun hyödyllistä.

- Lukkopultit ylipäätään. Ainoa tarkoitus rengasasentajan vitutuskäyrän nostaminen. Hyöty tasan nolla.

- Moi, tulin renkaanvaihtoon ja mun lukkopultin avain on takaluukun pohjan alla, joka on ihan vitun täynnä kaikkea romua.

- Moi, tulin renkaanvaihtoon ja mulla on vanteet jotka ei sovikaan autoon... Vaihdetaan sitten renkaat toisille vanteille. Ei kiire muuten olekaan.

- Moi, tulin renkaanvaihtoon ja seison keskellä hallia kaikkien tiellä, kun en tajua painua kahvihuoneeseen.

- Moi, toin tohon pyörät joihin pitäisi laittaa uudet renkaat. Vanteissa ei ole kuin kymmenen sentin paskakerros.

Ja viimeiseimpänä muttei vähäisimpänä kaikki BMW E60 ja E61 mallit, joissa on vanteet ihan vitusti kiinni. Yleensä tarvitaan lekaa ja jos käy säkä, selviää kunnon kenkäisyllä. Kunnon tyyppivika.

Kuka ei arvaa missä olen töissä?

Tänään on vituttanu ihan kaikki eikä mikään oo onnistunu. Mm. tein aamulla unenpöpperössä evääksi tonnikalasalaattia ja lounasaikaan ilokseni huomasin unohtaneeni siitä sen tonnikalan.

Saatana :(

Annan femman sille, joka tulee asentamaan mulle uuden mesen. En osaa :jahas:

Tossahan on automaattinen asennus, senkun painaa seuraavaa. :D

Ei se toimi. Lataa puoleenväliin ja ilmoittaa sitten ettei onnistu. Koitin kaikenlaisia kikkoja, menin sivuille ja yritin sieltä ladata, mutta kun ei niin ei :(

Sanoo vaan että "ohjelmia ei voitu asentaa" ja "Seuraavien ohjelmien asennus epäonnistui: Live Messenger jne jne".

Back
Ylös Bottom