HYI HELVETTI
siinä taas parille viattomalle raivattu helvetin vaikee elämä nieltäväksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Juurikin sellainen sohva luulisin. Mitään ruoka-aineen muutoksia yms. ei ole tapahtunut. Eikä ihottumaa ole niin paljoa kun peitto on sohvan päällä.
Kaatopaikalle lähtee. Onneksi vanhemmilla taitaa olla muutama nojatuoli ylimääräisenä kun he ostivat uuden sohvan.
http://www.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Lääkäri+löysi+selityksen+myrkkytuoli-ihottumaan/1135235849503Voisitko laittaa kuvan kyseisesta sohvasta. vähän samantyyppisiä oireita ollut.
oottekin varmaan huomannu jo tän mun uuden numeron tossa profiilissa.. :jahas:
VITTU elämä! ei perkele ku vituttaa vanhentua! ei jaksa! mä en halua! elämä ajaa musta ohi.. vittu! nyt alkaa jo olla todella kiire,
Vittu että elämä.. vituttaa;) alkaa olee tosi tosi tosi vitunmoiset paineet hommata nopeeta joku mikävaa muija, ettei jää ihan yksi.. onneks sentää tul viimesen vuoden aikaan ajettuu 240km/h autolla, käytyä festareilla, tapailtua 4:ää eri naista ja seikkailtua 5 eri ulkomaassa.
Naiset, siis mitä helvettiä?
Kannattaa tehdä itsemurha tai jatkaa eteenpäin. Turha tuollaisia turhia juttuja on murehtia. Et kuitenkaan ole vanha jantteri, joten mitään lopullista ei todellakaan ole sattunut.Pitää lainata itteä tänä synkkänä ja murheellisena päivänä kahden vuoden takaa..
Vituttaa aivan saatanasti vanheta, elämä menee ohi, ja mä en oo saavuttanu mitää. En yksityiselämässä. Noh muuten oon iha tyytyväinen, saisin vaa olla 4-5v nuorenpi.
Muutki pätee, tänävuonnaki naisen tapailu check (= vituttaa vaa etten tykkää siitä lähellekkään tarpeeksi, vaikka oiskin mahdollisuus vakiintua niin ei sitä nyt sellaisen kanssa jota kohtaan ei oo tunteita), autolla lujaa check (191gps:ään) Ulkomaaseikkailut suurkaupungissa check, festarit check;)
Mitään maailman historian päivää en vihaa niin paljoa kuin omaa syntymäpäivää:(
Eikse vähän niin mee, että ollaan muijan kanssa siihen asti, että kakarat lähtee himasta (18-vuotiaana) ja sit potkitaan muija vittuun ja lähetään kavereiden kanssa thaikkuihin pitämään suomi-baaria ja nussimaan 2-kymppisiä?Kannattaa tehdä itsemurha tai jatkaa eteenpäin. Turha tuollaisia turhia juttuja on murehtia. Et kuitenkaan ole vanha jantteri, joten mitään lopullista ei todellakaan ole sattunut.
Itse olen ei-niin-vakavasti miettinyt omia aikajanoja näin, että <25v opiskelua, 25-30v jännää sinkkuelämää työssäkäyvänä, 30-40v parisuhteen löytäminen, 40-55v massin hankkiminen, 55-kuolema rennosti ottaminen. :D
+1Tänää kevyt setti, 6h labroja + fyssat.. Lähtee kouluun on pimee, tulee koulusta on pimee. Ens viikolla 9h ja kirjota niistä vielä sitten raportit/selkkarit morjes :jahas:
Naiset, siis mitä helvettiä?
niinpä!!!