Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niin on.

Siksi mua vituttkin. Ei se syöpä sinänsä, kyllä mä sen voitan, mut kun sen takia voi vittu joutua kolmeks vuodeks jonnekki osastelle, en vitussa lähde.

No onneks lääkäri sit uusintamittauksen jälkeen sano että ei tarvi pelätä veritautia.

Mikä virtuaalipippeli? Mulla on 26 sentin rinnanympärys.

Nyt se on 36,80. Normaali on 36,5. Johtuisko runkkaamisesta. Saiskohan sairaana ees runkata kun tulee sydänpussi. Korvissa kutisee.

Vinkkinä niin poliisille ei kannata sitten avata ovea, ne natsit saapastelee väkisin sisään kukkoilee ja lyö vielä sakkolapun tekaistuilla perusteilla kun jotain uskaltaa sanoa niille.

Mahdatko nyt tietää mitä natsilla tarkoitetaan? Tuskin Suomessa kovinkaan moni poliisi on todella kansallissosialisti. Ja tuo tapaushan oli sinulle aivan oikein.

On lukoissa sekin hyvä puoli että jos käytössä on metallisia levypainoja ne alkavat pitämään vittumaista kilinää pidemmissä sarjoissa jos ei lukot pidä niitä kiinni toisissaan. Ja kyllä ne levyt eteenkin paljon käytetyssä ja kuluneessa tangossa liikkuu yllättävänkin paljon. Ja kun tekee viimeisiä,väkinäisiä toistoja usein tanko tahtoo nousta vinossa. Sillon saattaa levy lähteä nopeastikin liikkeelle ja tangon painopiste siirtyy joka taas tuo uutta ohjelmaa nostoon :) Ja kun jättää ne lukot pois voi tankoon laittaa viimeiseksi ehkä sen 15-kiloisen levyn kympin sijasta,koska tanko on 5 kiloa kevyempi siis ilman lukkoja,jolloin tangon rautamäärä näyttää "miesmäisemmältä" ;)

Sain 550e sakon. Riideltiin muijan kanssa kotona (sanallisesti kovalla äänellä) ja naapurit soitti poliisit. Avasin kun ovikello soi. kaks poliisia otti heti ovesta kiinni kun raotin ovea ja alko tunkee sisään. Kehotin poliisia poistumaan ja sanoin ettei mitään asiaa sisään kun en niitä kotiini halua ja tivasin perustetta millä oikeudella tunkevat sisään. Sitä ei saanut. Kun edelleen kehotin heitä poistumaan laittoivat rautoihin ja sisällä ottivat mm. lompakon. Siitä sitten maijaan. Missään vaiheessa en tehnyt minkäänlaista fyysistä vastarintaa (niin tyhmä en toki ole) ainoastaan sanallisesti kehotin heitä poistumaan. Kirjoittavat sakkoon perusteeksi haitanteko virkamiehelle. Suomi ja poliisi on täysin perseestä...

Vinkkinä niin poliisille ei kannata sitten avata ovea, ne natsit saapastelee väkisin sisään kukkoilee ja lyö vielä sakkolapun tekaistuilla perusteilla kun jotain uskaltaa sanoa niille.

Ketään kuitenkaan kiinnostamatta avaudun omasta vastaavanlaisesta casesta :D

Olin 15 vuotias ku tappelin isäni kanssa kotona (tai noh hakkasin sen) ja sen silloinen naisystävä soitti poliisit meille. No ne tuli sisään ja tilanne oli jo ohi, oltiin molemmat eri huoneissa ihan rauhallisesti jne. Istuin keittiön pöydän ääressä kun poliisit tuli sisälle ja toinen tuli keittiöön, yhtään mitään kyselemättä otti musta kiinni ja käski maahan. Olin että ok, mitäs vittua. Ku pääsin makuuasentoon se otti mun kädet ja paino ne yhteen seläntakana, luulin että se raudottaa mut, mutta ei. Se vaan paino mun käsiä ja alko huuteleen "onko alkoholilla osuutta asiaan" vastasin että ei oo. Sitte se korotti ääntään ja toisti kysymyksen. Samaan kysymykseen sama vastaus. Päätti toistaa saman kysymyksen pari kertaa uudelleen, lopuksi jo huutaen. :lol2: Sen jälkeen tää alkaa suht kovalla äänellä käskien kertomaan mulle että "rauhotutaas nyt, rauhotus poika" Olin paskat housussa siinä ja luulin että tuli putkareissu ja raudat käteen. Poliisisetä jatkoi vaan painamista eikä puhunu enää ees mitään, siinä vaiheessa tuli lievä itkupaniikki ku pelkäsin. Toinen poliiseista tulee olohuoneesta juteltuaan isännän kans ja sanoo että eiköhän tää nyt ollu tässä, lähetään pois. Mua maassa pitävä poliisi nousi ku salaman iskusta ylös ja alko olemaan mun mielestä asiallinen. Kysyin mahdollista kyytiä äitin tykö ni tää toteaa ihan rennosti että joo tottakai :D

Oli kyllä erittäin esimerkillistä toimintaa poliisilta mun mielestä. Miksi tuommosia sikoja saa olla kyttänä?

123jippo, tuliko tuo 550€:n lasku siitä, kun "vastustit" polliisia? Mä en ainakaan maksais :whip:

Mua erehtyivät luulemaan toiseksi henkilöksi erään kerran ja paskaa kohtelua sain osakseni. Änkivät kutsumatta ja kyselemättä sisälle, jonka perään vanhempi konstaapeli (harvinaisen typerä mulkku) alkaa paasata maksamattomasta sakosta...väärälle tyypille. Ei ilmeisesti sanonut herroille mitään se, ettei parikymppinen näytä viiskymppiseltä. Kun sitten kiistin osallisuuteni, käski näyttää henkkareita. Oli siinä paskalakilla ihmettelemistä, kun mun ajokorttia katteli. Vitun daiju.

Kävin myöhemmin asemalla vittuilemassa takaisin kyseiselle tyypille. Siellä se änkytti "no mutku, no mutku...".

Muuten kytät jees, mm. hommissa joutuu asioimaan niiden kanssa jne. Onhan niitä suvussakin ollut.

No enpä tiedä miten sun tapauksessa olisin itse toiminut. Kuka ylipäänsä lyö vanhempiaan?

Ihan oikein imo jos poliisit tulee ja pistää vähän järkeä päähän.

Oli ollut pari viikkoa riitaa ja se sitte purkautu noin, ei ollut kovin järkevää, myönnän. Nykyään välit on mitä parhaimmat, ja ollut myös siitä lähtien hyvät. Eikä sitä sillon jaksanu aatella mikä kannattaa mikä ei :D

Tässä ei oo mun mielestä mitään hauskaa. Vittu kymmenen päivää vedin penisiliiniä, se vei kurkkukivun, mutta tilalle tuli korvien kutina. Vittu mä tietenkään minkään pienelle kutinalle mitään tekis mutta kun siihen liittyy tollasta snadia lämpöilyä niin ei viitti treenata. Pakko kai se on taas soitaa lääkäriaika itelleen. Vittu mitenhän kauan siinä menee ennen kuin tuolta yyteehooässältä saa mitään aikaa. Viimeksi sain samana päivänä. Pystyyköhän sairaanhoitaja kattomaan ne korvat, että mikä niissä kutiaa. Kaiken lisäksi olen tulossa hulluksi, kuormitan ihmisiä soittelemalla ja valittamalla niille sairaukisstani.

Vettä sataa ja koko ajan on niin saatanan kylmä. Pää niin täynnä räkää taas hyvä että henkeä saa. Taidan mennä huudattamaan böördiä tuohon parkkikselle ihan vain ilmastonmuutosta edistääkseni.

Vittuttaa kun kandityösuunnitelma pitää laittaa nettiin. Mulla on hyvin huono kandityösuunnitelma, mille nauretaan. Ei vaan nappaa kun on lämpöäkin. Mä en myöskään halua, että kukaan vääräuskoinen kommentoi sitä enkä mä jaksa lukea ja kommentoida kenenkään kandeja.

Olen lihonut viiden viikon sairauden aikana.

pikkuvinkki sulle 26cm: lopeta se kuumeen mittailu ja mee nukkuu nii parannut

Totta. Yheksän ja kymmenen välillä pitää olla pirteenä soittamassa sairaanhoitajan neuvontapuhelimeen että mitä pitäs tehä kun kurkkukipu on kuurin aikana siirtynyt korvakutinaksi ja on lämpöä.

En vaan saa unta, kun hermostuttaa tentti jossa on runsaasti englanninkielistä materiaalia. Vituttaa, että en tenttinyt viime vuonna vaikka olisi ollut samoja kysymyksiä. Lisäksi näen unta siitä, että tumma isokaluinen pano-ori panee ihkubeibiä joka on neekerimaassa, että minua ei oteta pariksi englannin ryhmässä, että tummat miehet hakkaavat minua yläasteella, että häviän nyrkkeilyssä, että olen tehtaassa ja saan tehdä raskaimmat hommat enkä saa vaihtoa koska en osaa muka tehdä muuta, että olen Tiedostusopin valintakokeessa eikä suju (en edes löydä kysymyksiä), että häviän (taas) tentissä feministeille. Tämä kaikki vituttaa.

Vituttaa, että ryhmissä tekevät mölisivät opettajan kanssa pakollisella tietokoneenkäyttökurssilla. Jätin sen(kin) taas kesken.

Vituttaa, että on perusopintoja käymättä.

Back
Ylös Bottom