Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mä ainakin laitan lukot ihan sen takia kun toinen (aina sama) puoli lähtee aina pikkasen liukumaan, jolloin toiselle puolelle kohdistuu enemmän painoa, ja toinen käsi jo valmiiksi aivan liian paljon heikompi kun toinen.

Et kai sä laita normi lukkojen lisäks MYÖS jousilukkoja?;)

Pistän aina lukot jos tangossa on rautaa.

Mie en koskaan laita lukkoja penkkitankoon, sillä jos sattuu jäämään rinnalle niin saa sit pudotettua painot tangosta ja luikertelemaan alta pois. Täällä Saksassa kun ei voi luottaa siihen että kukaan älyää tulla avittamaan..Todistettu tapaus jossa porukka jäi tyynenä katsomaan kun kaverille jäi rinnalle. Piti sitten itse juosta toiselta puolelta salia hätiin.Kohteliasta väkeä..

Sama juttu, ei koskaan lukkoja penoissa. Näkee sitten suorituksen päätyttyä heti menikö vinoon. Toinen on justiinsa toi dumppaaminen. Samasta syystä smithissä en tee, kun siinä ei tosiaan pääse omin avuin alta pois jos tanko tulee syvälle rintaan ja jää sinne.

Mie en koskaan laita lukkoja penkkitankoon, sillä jos sattuu jäämään rinnalle niin saa sit pudotettua painot tangosta ja luikertelemaan alta pois. Täällä Saksassa kun ei voi luottaa siihen että kukaan älyää tulla avittamaan..Todistettu tapaus jossa porukka jäi tyynenä katsomaan kun kaverille jäi rinnalle. Piti sitten itse juosta toiselta puolelta salia hätiin.Kohteliasta väkeä..

Tuol on semmone tuplavarmistussysteemi penkissä jonka saa pistettyy rinnan korkeudelle ja se sitten pysäyttää tangon jos ei jaksakaan nostaa. Tosin voi myös olla nostamatta niitä maksimeita ellei ole varmistajaa.

Päätimpä sitten katkaista yhden luun isovarpaasta, että rusahti! Siellä se möllöttää nyt siis kahdessa osassa.

3 viikkoa saikkua. :(

Suunnittelin kyllä lyhyttä treenitaukoa / kevyttä viikkoa... Mutta ei jumalauta, 3 päivää olis ollu lähempänä totuutta ku 3 viikkoa. Noh, tällä mennään ja turha se on enää itkeä. Sitä sattuu ja tapahtuu kaikenlaista. Penkkaaminen, leuat, jne. onnistuu kuitenkin lähes normaaliin tapaan, kunhan vaan tästä ilkeestä särystä päästään eroon.

Itse en käytä missään liikkeissä lukkoja, tekniikka pysyy väkisinkin päällimmäisenä mielessä kun miettii että jos cheattaa ja veivaa liikkeen väärin niin sitten rymisee ;)

Itse en käytä missään liikkeissä lukkoja, tekniikka pysyy väkisinkin päällimmäisenä mielessä kun miettii että jos cheattaa ja veivaa liikkeen väärin niin sitten rymisee ;)

mulle päällimmäisin syy on turvallisuus.

Kyllä sitä aika reilusti saa kyllä heilua että alkaa painot liikkumaan jotain senttiä enemmän yhden sarjan aikana. Vai miten te niitä painoja veivaatte?

Kyllä sitä aika reilusti saa kyllä heilua että alkaa painot liikkumaan jotain senttiä enemmän yhden sarjan aikana. Vai miten te niitä painoja veivaatte?

Niimpä.

Ei ne painot siinä tangossa esim penkissä kyllä mihinkään valu ellei toinen käsi satu olemaan 4cm lyhyempi tai sitten tekniikka niin pahasti perseellään että tangossa on 20kg liikaa rautaa.

Otitteko huomioon myös lihaskrampin tai jonkun käden nivelen pettämisen?

Jos penkatessa yhtäkkiä joku jäätävä kramppi iskee niin toivottavasti sitten painot heilahtaa puoli kerrallaan lattialle että pääsee tangon alta hengissä pois.

Mjoo noinhan se menee, olen vaan ittelleni perustellu jotenkin et turvallisempaa ton varalta olla lukot. Vittu käytä enää ikinä lukkoja.

Mua ärsyttää helvetisti ku ihmiset vie z-tangoilta jne lukot veke ja tunkee ne johki penkkiin 20 kilon levyjen seuraks.. tyylinsä kullakin, mutta ainaki omalla salilla niitä lukkoja ei niin miljoonaa oo ja pitäs tosiaan aika spedesti penkata et meinais tippua levyt..

Sain 550e sakon. Riideltiin muijan kanssa kotona (sanallisesti kovalla äänellä) ja naapurit soitti poliisit. Avasin kun ovikello soi. kaks poliisia otti heti ovesta kiinni kun raotin ovea ja alko tunkee sisään. Kehotin poliisia poistumaan ja sanoin ettei mitään asiaa sisään kun en niitä kotiini halua ja tivasin perustetta millä oikeudella tunkevat sisään. Sitä ei saanut. Kun edelleen kehotin heitä poistumaan laittoivat rautoihin ja sisällä ottivat mm. lompakon. Siitä sitten maijaan. Missään vaiheessa en tehnyt minkäänlaista fyysistä vastarintaa (niin tyhmä en toki ole) ainoastaan sanallisesti kehotin heitä poistumaan. Kirjoittavat sakkoon perusteeksi haitanteko virkamiehelle. Suomi ja poliisi on täysin perseestä...

Vinkkinä niin poliisille ei kannata sitten avata ovea, ne natsit saapastelee väkisin sisään kukkoilee ja lyö vielä sakkolapun tekaistuilla perusteilla kun jotain uskaltaa sanoa niille.

No vittu mä nuolasin jostakin itelleni bakteerin ja viis viikkoa treenitaukoa. Läöäkärit ei edes meinannut tajuta että mikä mua vaivaa. Siinähän istut kotona ja epilet leukemiaa. Ihkubeibi on vaihdossa. Ja vieläkin korvat kutisee ja kuumetta on 36,63 vaikka kymmenen päivää on imetty penisiliiniä!

No vittu mä nuolasin jostakin itelleni bakteerin ja viis viikkoa treenitaukoa. Läöäkärit ei edes meinannut tajuta että mikä mua vaivaa. Siinähän istut kotona ja epilet leukemiaa. Ihkubeibi on vaihdossa. Ja vieläkin korvat kutisee ja kuumetta on 36,63 vaikka kymmenen päivää on imetty penisiliiniä!

Leukemia on syöpä.
36.63 ei ole kuumetta vaan iha helvetin vähä lämpöä jos sitäkään.

Back
Ylös Bottom