Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Alyssassa on selvää asiakaspalveluhenkeä :hyvä:

Itsekkin tulee sorruttua sanomaan tarjoilijalle että "tultaisiin syömään" ja "voisin ottaa lasin punaviiniä". Seuraavan kerran sanon hei ja kävelen sanomattakaan vapaaseen pöytään, istun alas ja pyydän "16 cl Canaletto Rosso Del Salentoa" :D

Itseä vituttaa kun sitä menua ei osata tuoda pyytämättä nokan eteen. Aivan niinku mä voisin osata ulkoa vieraan ravintolan ruokalistan :D

Mulla oli vaan huono päivä :D Kyllä mä oikeasti tykkään useimmista asiakkaista ja asiakaspalvelustakin. Nytkin oon ihan hyvillä mielin lähdössä duuniin!

Toi "tultais syömään" on vaan sellanen suht turha kommentti, mihin tarjoilijan on vaikea vastata mitään. Tietysti mä olen välillä niinkin kultainen että vastaan "tervetuloa, millaiseen pöytään haluaisitte? Tossa olisi kiva ikkunapöytä vapaana" tms.

Menusta sen verran, että meillä ne on pöydissä asiakkaiden silmien alla, mutta välillä vaikuttaa että niitä on tosi vaikea nähdä :rolleyes: Jos näin ei olisi, mä ainakin toisin automaattisesti heti menuut.

No ei nyt voi keneltäkään asiakaspalvelijalta odottaa aina moitteetonta käytöstä.
Itsekkin asiakaspalvelija olen ja joka vitun vuoroon noita spedejä sattuu jotka ei vaan tajua.

Palaa kuuppa ihan lahjakkaast pleikka 2:seen ja uutee tv:seen...kuvaa ei saa näkymää tekemälläkää..kohta lentää parvekkeelta vitun pitkälle.

Vittu kun on oltu jo viis viikkoa reenaamatta la lihottua. Menin vasta kahen viikon jälkeen lekuriin. Lääkärit luuli eka et on leukemia, mut se oliki vaa bakteerin aiheuttama kurkkukipu. No kurkkukipu katos kymmenen päivän pensiliinillä muta siirtyi korviin. Saakohan musta enä tervettä vai onko tää joku sydänpussi.

Vituttaa että on pakko siivota.

Komppanian päällikkö ei myöskään ottanut tutkittavaksi tapausta, jossa toimistoaliupseeri uhkasi minua väkivallalla. Kysyin toimistoaliupseerilta, miksi minulla on keskimäärin yksi päivystys viikossa, mutta joillakin, kuten toimistoaliupseerilla itsellään, ei ole kuin keskimäärin kerran kuukaudessa. Hän vastasi, että jos ei hommat kiinnosta niin laitetaan lisää. Luonnollinen kysymys tällaiseen puheeseen on, että mikä ihmeen mies hän kuvittelee olevansa. Hän vastasi täysin aiheelliseen kysymykseen sanomalla, että minä saan kohta selkääni. Tämä on selvää väkivallalla uhkailua. Tapauksella oli silminnäkijöitä. Aiheellista esitutkintapyyntöäni ei otettu tutkittavaksi.

En kyllä usko, että olisin saanut ainakaan toimistoaliupseerilta selkääni, mikäli olisi oteltu nyrkkeilysäännöillä. Olin nuorena hyvässä kunnossa enkä läheskään niin lihava kuin toimistoaliupseeri. Uskonpa, että olisi juoksuttanut häntä pitkin kehää ja hakannut hänen nenäsä uuteen uskoon.

En kyllä usko, että olisin saanut ainakaan toimistoaliupseerilta selkääni, mikäli olisi oteltu nyrkkeilysäännöillä. Olin nuorena hyvässä kunnossa enkä läheskään niin lihava kuin toimistoaliupseeri. Uskonpa, että olisi juoksuttanut häntä pitkin kehää ja hakannut hänen nenäsä uuteen uskoon.

Vittu kyllä sä muuten olet kova jätkä :eek:

.... Kysyin toimistoaliupseerilta, miksi minulla on keskimäärin yksi päivystys viikossa, mutta joillakin, kuten toimistoaliupseerilla itsellään, ei ole kuin keskimäärin kerran kuukaudessa...
En tohon muuhun osaan ota kantaa, sitä saa yleensä mitä tilaa.
Päivystykseseen ainakin omana aikanani laitettiin P-kauden jälkeen (perusyksiköissä) muita kuin alikessuja ihan sen takia että heillä yleensä oli parempaakin tekemistä kuin istua pöydäntakana tekemässä ristikoita. Vempat saivat näinollen usein siis päivystysnakkeja.

Intissä toimistohuuhaaseen ja kirjuriin kannattaa pitää hyvät välit, selviää helpomalla ja saa parempia nakkeja.

En tohon muuhun osaan ota kantaa, sitä saa yleensä mitä tilaa.
Päivystykseseen ainakin omana aikanani laitettiin P-kauden jälkeen (perusyksiköissä) muita kuin alikessuja ihan sen takia että heillä yleensä oli parempaakin tekemistä kuin istua pöydäntakana tekemässä ristikoita. Vempat saivat näinollen usein siis päivystysnakkeja.

Intissä toimistohuuhaaseen ja kirjuriin kannattaa pitää hyvät välit, selviää helpomalla ja saa parempia nakkeja.

Siellä oli runsaasti sellaisia tykkimiehiä, jotka olivat samassa asemassa kuin minä ja joilla oli päivystyksiä kerran tai kaksi neljän kuukauden aikana.

En ymmärrä, mitä tarkoitat sillä, että sitä saa mitä tilaa. En ollut tilannut toimistoaliupseerilta mitään. En puhunut toimistoaliupseerille koskaan mitään eikä hän minulle. En tuntenut ko. miestä. En ollut ko. miehen kanssa missään tekemisissä muutoin kuin tämän asian tiimoilta.

Vemppasin P-kaudella kolme päivää, koska minulla oli tullut jalkaani joku saatanan tulehdus. Siinä oli haava, jota en ollut desinfioinut kunnolla, mikä vituttaa vieläkin. Tupakaverit pakottivat minut lääkäriin. Haava taisi haista. Tämän jälkeen en ollut vempassa koskaan. Tupakaverini mielestä tämä oli tyhmää. Hänen mielestään minun olisi kannattanut joko vempata viikkotolkulla tai sitten ei yhtään. Jos ei olisi vempannut yhtäkään päivää, olisi saanut yhden kuntoisuusloman. Tämä vituttaa vieläkin.

Toimistoaliupseeri vemppasi paljon enemmän kuin minä vemppasin.

Ei minun tarvitse pitää tai olla pitämättä välejä keneenkään. Minulle kuuluu sama kohtelu kuin muille riippumatta siitä, millaiset välit minulla on toimistoaliupseeriin tai kirjuriin.

Joukkuelaiset pystyivät vaikuttamaan toimistoaliupseeriin sanelemalla hänelle, kenet hän laittaa päivystysvuoroon. Tämä ei ole asiallista toimintaa. Päivystysvuorojen jakaminen kuuluu vain sile, jolle tehtävä on määrätty. Ei tykkimiehille.

Jos ei tämä sairaus kohta lopu, niin minä teen itsestäni lopun. Maaseudulla on aika vähän hauskaa tekemistä kun ei pääse treenamaan. 110 opintopistettä napsahti juuri mittariin. Tähän on hyvä lopettaa.

Vituttaa myös näkövika.

Komppanian päällikkö ei myöskään ottanut tutkittavaksi tapausta, jossa toimistoaliupseeri uhkasi minua väkivallalla. Kysyin toimistoaliupseerilta, miksi minulla on keskimäärin yksi päivystys viikossa, mutta joillakin, kuten toimistoaliupseerilla itsellään, ei ole kuin keskimäärin kerran kuukaudessa. Hän vastasi, että jos ei hommat kiinnosta niin laitetaan lisää. Luonnollinen kysymys tällaiseen puheeseen on, että mikä ihmeen mies hän kuvittelee olevansa. Hän vastasi täysin aiheelliseen kysymykseen sanomalla, että minä saan kohta selkääni. Tämä on selvää väkivallalla uhkailua. Tapauksella oli silminnäkijöitä. Aiheellista esitutkintapyyntöäni ei otettu tutkittavaksi.

Olist vaan lyöny heti tollasta apinaa! Ite löin ali kessua paskaa tuli mut loppuhan vittuilukin;)

Sehän olis laitonta. Hakata ihmisiä. Se on sitten kiva hakea töitä kun on joku merkintä pahoinpitelystä. Koska sellasta parkuahan siitä tulisi. Ei pääsis pakkaamaan broilereita. Nyrkkeilykehässähän saa hakata.

Mulla on pakkomielle nuolla erilaisia paikkoja. Sen seurauksena olen saanut bakteeritulehduksen. Viis viikkoa treenamatta. Vituttaa.

Vieraita on tulossa enkä oo jaksanu siivota kun oli tentti ja esseitä. Sanon, että ei vaan huvittanut.

Vituttaa kun Indica kirjoittelee nykyään niin harvoin pakkotoistolle, ja silloinkin jotain jonninjoutavaa talousmaailman asiaa.

Pakkotoiston viihdearvo alkaa olemaan niin vähäinen, etten tiedä jaksaako enää lukea. :(

Voi saatana että vituttaa. Ei muuta.

ps. eikä edes niitä namuja, nyyh.:D

pps. kuvia siitä mahtimelasta ja sassiin, ei täällä muuten uskota!

Vituttaa että naiset ei halua kanssani seksiä kun penikseni on liian kookas. No eipä täällä maalla naisia ookkaan.

Ja sitten se että pitää tehdä kandityösuunnitelma.

Vituttaa nuo saatanan madonsyömät polvet. Mikä vitun paikallinen lepra niihin on iskenyt, kun 90% koko treenihistorian ajan ne on paskoneet alleen. Pitääkö tosiaan jättää koko kyykkääminen vapailla painoilla kun enää ei edes paskalle taivu vaan pitää heittää selälleen vessanpyttyä päin ja toivoa että osuu? Perkele että tekis mieli kaivaa nuo mädät lumpiot helvettiin ja polttaa noitaroviolla. Tosi jännää jättää isot liikkeet johonkin penkkiin jossa tulokset ei ole nousseet kahteen vuoteen ja maastavetokin on sellaista homoilua persesilmä putkella.

Toivottavasti tulee kämppään murto tänä yönä niin saan hyökätä jonkun kimppuun ja purra pään irti.

Käveltiin kaverin kanssa kohti kuntosalia ja naurettiin mun tyhmälle jutulle siinä.. Samassa tuli vastaa joku 30v läski manne päissää ja veti mua avokämmenellä poskeen, ilman mitää syytä. Pitihä se Kyösti laittaa ruotuu maahan, mut siinä samassa repes uudet housut polvista ja tietenki polvet auki, kun pistää asfaltilla painiks.. Nyt ymmärrän, miks noita vihataan noi paljo. :curs:

Back
Ylös Bottom