Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kävin hammaslääkärissä...taas. Kuinka vaikeaa voi olla puuduttaa yksi pieni leuka? Näköjään hyvinkin vaikeaa. Viisi puudutuspiikkiä (yritettiin johtopuudutusta leukaan) ja oliko kolme piikkiä hampaan juuren (yritettiin puuduttaa juuri suoraan) myöhemmin todettiin että että leuka tuntuu edelleen ihan samalta kuin tavallisestikin. Joo en antanut tehdä juurihoitoa ilman puudutusta. Vielä piti alkaa poraamaan ja ihan vaan kokeilemaan jos sittenkin olis ollut puutunut...joo ei ollut. auts. Ei ollutkaan kuin neljäs kerta kun yritti puuduttaa mun alaleukaani. Tällä kertaa sain oikein esilääkkeenkin etten kiipeilisi seinille kun pelkään piikkejä, mutta näköjään ainakaan minimiannos ei vaikuttanut muhun yhtään mitenkään. Vituttaa ihan oikeasti. Alkaa hammaslääkärikin myöntymään sille kannalle että mulle on kai sitten tehtävä isommat operaatiot nukutuksessa, kun mitkään puudutteet ei vaikuta mitään. Ihanan kallista...elämä on...

Pokeri taas menee niin päin seiniä, vittu että vituttaa. Kolmeen päivään yhtäkään voittoa vaikka käsiä on ollu mut aina joku homppi vetäny tsäkällä riverillä ohi. Fak juu.

Sain kiinnostavan duunitarjouksen. Pääsisin vihdoin tiskin taakse hommiin ja saisin arvokasta kokemusta. Asiassa on vaan pari isoa miinuspuolta:
1. Duunia varmasti vaan joulukuun alkuun
2. Viikonlopputyö, tosi hankala sovittaa yhteen nykyisen duunini kanssa
3. En tiedä yhtään kannattaako mun vaihtaa työpaikkaa ja että jos vaihdan, putoanko tyhjän päälle sit joulukuussa...

ARGH. Olisipa viikossa useampi viikonloppu niin saisin otettua vastaan kaikki tarjotut hommat... Alkuviikosta nimittäin mun kalenteri näyttää tyhjää, kun taas viikonloppuisin joudun kieltäytymään tarjotuista duuneista kun menevät päällekkäin alkuperäisten (eli vakkarityöpaikan) vuorojen kanssa.

Tee niin kuin minä ja heitä helkkariin koko töllö. Mä olen ollut nyt kaksi vuotta ilman telkkaria ja voin käsi sydämellä sanoa, etten ole katunut tv:n hylkäämistä minuuttiakaan. :piis:

Täälläkin ollaan ilman tv:tä jo kolmatta(vai neljättä?) vuotta, enkä mitään ole menettänyt. Tai no ehkä vähän, mutta hieman nopeammalla nettiyhteydellä sekin olisi hoitunut. On se hienoa, että kun vihdoin säästää jostain turhasta, niin lykätään joku vitun pakollinen maksu maksettavaksi. Mutta ei anneta sen häiritä, onhan Suomi sentään maailman paras paikka.

V*tun pokeri

Pokeri taas menee niin päin seiniä, vittu että vituttaa. Kolmeen päivään yhtäkään voittoa vaikka käsiä on ollu mut aina joku homppi vetäny tsäkällä riverillä ohi. Fak juu.

Aattelin tulla vähän pokerista tänne avautuun, mutta mietin, että onko se liian "pientä" tänne. Mut jawhead ehti ensin, joten korteni kekoon:

Viimeset about kymmenen sessioo miinukselle. Muutamat binit suckouteilla, mutta pahintahan tässä on, että omatkin virheet on maksanut aivan liikaa. Biittaankohan mä enää ees näitä mikroja? :eek:

Pitäs lopettaa tää paskin harrastus ever, mutta "helpon rahan" toivossa edelleen pelataan. Ei oo helppoo. EN SUOSITTELE POKERIA KENELLEKÄÄN. [/avautuminen]

UPS yrittää toimittaa paketteja ihan random aikoihin ja notice lapussakaan ei lue muuta kuin että yrittävät huomenna uudestaan....mihin aikaan? Pitääkö tässä koko päivä istua odottamassa.

Joo sellasian ne on. Kerran telkkarin tilasin, niin kaveri oli kuulemma käyny 2 päivänä jo, muttei viittiny/tajunnu soittaa, vaikka numero oli isolla paketin kyljessä :wall:

Ei ne sieltä välttämättä edes soittele. Siis UPS:stä. Joskus venasin niiden toimittamaa lähetystä taatusti sen ajan kuin oli ilmoitettu. Siis tyyliin klo 15-18 mutta ei mitään kuulunut. Kun menin netistä yytsimään niin oli status muutettu että ei voitu toimittaa kun vastaanottaja ei paikalla.
No seuraavana päivänä sitte uusiksi. Mielenkiintoisia nämä kuriirifirmat...

Kun mulle tuli kanadasta paketti, niin soittivat 30 min. ennen toimitusta ja sanoin sitten että oon töissä. Toivat sitten suoraan työpaikalle sen :)

Vittu etta alkaa vituttaa nama jalkitautien jalkitautien jalkitaudit. Niihin on koitettu kaikkea penisiliinista Jari Sarasvuon oppeihin. Alan epailla etta ne on ns. hulluntauteja. Taman lisaksi vituttaa aikuiset miehet, jotka kayvat palvelemassa hyvaa ja kaikivoipaa olentoa. Kaikilla on tietysti oikeutensa usko halutessaan Jumalaan, Lentavaan Spagettihirvioon, Allahiin, Keijukaisiin, nakymattomaan vaalenpunaiseen elefanttiin tai mita vittua jonkun mieli voi keksia, mutta kun nama samat tyypit kertovat tekevansa muista miehia. Mita tulisi ajatella ihmisesta, joka uhoaa tekevansa muista miehia ja joka samaan aikaan uskoo nakymattomiin olentoihin joita kay kirkossa palvelemassa. Ja joka maaraa palvelemattomat siivoamaan komppaniaa. En yleensakaan ymmarra miten voidaan samaan aikaan huutaa tasa arvosta ja maarata ihmisia pakkotyohon sukupuolen perusteella. Tasa arvo joko on tai ei ole. Ei ole sellaista tasa arvoa, joka ei koske kaikkia ihmisia. Ei sellaista sananvapauttakaan voi olla, joka koskee vain tiettyja ihmisia, mutta ei toisia. Sananvapaus joko on tai ei ole. Samoin tasa arvo joko on ja se koskee kaikkia tai sita ei ole.

Se viela, että mita hyotya meille yleensa on koko vaihtarisysteemista. Kaikki ihkudaablondit katoavat Suomesta kuin rekallinen anaa Tony Halmeen tatuoituun perseeseen. En ole havainnut, etta olisimme saaneet vastineeksi yhtakaan ihkudaablondia.

Hiiri on rikki.

Voi vittulan väki että vituttaa ja huolella.

piti lähtä huomenna kaverin synttäreitä juhlimaan mökille, mennä yhen kaverin kyytillä sille. No oon täälle perseeessä asti ja kestää 10 h ajaa kotia täältä. Sovittiin sitte että lähetään alku illasta sinne. eli ok, 18-20 aikaan eiks je? eilen ku soitin ni oli ok et lähetään kuuden aikaan ajamaan sinne, ajoaika n. 1h. Tänään sitte ku piti sopia tarkemmin bensa rahoista niin ilmoitus kuuluu että "me ajateltiin olla siellä jo kolmen aikaan päivällä" siis vittu mitä? pitää olla kun kaikki muutkin menee siihen aikaan, ihan sama mitä ollaan sovittu. Oon huomenna viiden aikaan kotona ja puoli kuus lähtee bussi sinne, enkä tiiä ees tarkkaa osotetta. Jos ei huomenna selviä niin vittu.

Vituttaa niin paljon nyt että en jaksanu ees miettiä miten teksti asettuu vittu.

vituttaa käydä fillarilla sateessa kaupassa kun nukkunut oikeasti yhtään tuntia viimeisen 48h aikana. Kieltämättä hieman "outoa" oli ajaa saati kävellä kaupassa kirkkaiden valojen ja ihmisten keskellä.... :D

Aiheutin ainakin itselleni hihityksiä eilen salilla :)

Etukyykkyä tehdessä kuului ensin pieni rasahdus, seuraavalla toistolla vähän isompi rasahdus ja kolmannella vielä varmasti muillekin kuuluva rasahdus, kun bokserit repes haaroista...

Mukava oli reenailla, kun kivet sai lisätuuletusta

no joo toi eksymispointti on ihan ymmärrettävä jos esim puolisosi on täysin jälkeen jäänyt esim. todistettavasti kehitysvammainen tai lapsi(laitonta:jahas:) mutta muuten aikuiset ihmiset oikeesti, jos siellä kaupungilla ei muuten selviä ni jääkää vittu kotiin:hyvä:

Mikä kovis!

Treenailen tällä hetkellä Saksassa paikallisella kuntosalilla. Täällä sitä vasta meininkiä näkee..mulla on niin monta hyvää tapausta etten tiedä mistä alottaa. Ensikseen äijät täällä on lähes järjestään pukeutuneena salilla hihattomaan paitaan JA tiukkiin (pahimmassa tapauksissa mikro-) shortseihin. Jas! Ei siinä etteikö mulla oli mitään hihattomia paitoja vastaan, mutta jos niistä pistää ulos pari valkeaa riisitikkua niin onhan se vähän huvittavaa.

Tapasin eräs päivä sattumalta toisen suomalaisen ja juteltiin siinä sitten pakolliset mistä olet/mitä teet kuviot. Kohta meidät keskeyttää edellä mainittuihin kuteisiin pukeutunut tyyppi, joka pyytää meitä lopettamaan puhumisen, koska "hän ei kestä kuunnella vierasta kieltä ja hän haluaa olla salilla rauhassa ja hiljaisuudessa". Samalla kuitenkin pystyi kuuntelemaan musiikkia MP3 soittimesta...

Salilla on myös tarjolla sanomalehtiä, mitä porukka sit siirtyy lukemaan istuen jollekin laitteelle, usein reiden loitontajat/lähentäjät.Useimmiten nämä ovat vielä miehiä, naiset ei täällä treenaa varsinaisesti muuten kuin aerobisilla. Siinä voidaan sit olla rauhassa puolikin tuntia ja ehkä siinä lomassa jopa treenataan pari toistoa. Sit lähdetään hyvillä mielin kotiin kun on "käyty" salilla.:D

Se viela, että mita hyotya meille yleensa on koko vaihtarisysteemista. Kaikki ihkudaablondit katoavat Suomesta kuin rekallinen anaa Tony Halmeen tatuoituun perseeseen. En ole havainnut, etta olisimme saaneet vastineeksi yhtakaan ihkudaablondia.

Hiiri on rikki.

:thumbs:

Se että maksetuista laskuista tulee perintäilmoitus, eikä mitään muistutusta ennen tätä. Saakeli.
Kun hommaa yrittää selvittää niin maileihin ei vastata. Pitää ilmeisesti mennä paikanpäälle rähisemään maanantaina. ompa turhauttavaa. :curs:

Back
Ylös Bottom