Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yks kaveri ei vastaa viesteihin ja toinen haluaa koko ajan lainata jotain. Ei vittu oikeestaan, eikö niitä kesätienestejä kannattais koittaa säästää edes vähän niin ei tarvis pummata kyytiä koko ajan ja olla niin surkeena ku on vaa kakskymppii rahaa.

Vitun kirjastot! Saatana, onko se nyt niin witun vaikeaa nykytekniikalla toteuttaa järjestelmää, jossa tulisi sähköpostiin esim. paria-kolmea päivää aikaisemmin muitutus "lainasi ovat vanhenemassa!" Vittu! Taas perkeleelliset sakkomaksut ja lainauskiellot, kun on viikon kirjat myöhässä. Ja just mennä viikolla kävin torstaina samassa puljussa maksaa 5 egee sakkoja yhdestä niteestä. Eipä voinu ystävällinen kirjastotäti tuolloin mainita maksua vastaanottaessaan, että "sulla on muuten nuo muutkin lainat jo kaks päivää myöhässä. haluatko uusia vai mitä?" Wittuuuuu!
missäs kirjastossa tuollaista sposti-palvelua ei ole?!?!

mua vituttaa vieläkin että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella. yleensä ottaisi huumorilla mutta nyt taas hajottaa..

mua vituttaa vieläkin että ruoho on aina vihreämpää aidan toisella puolella. yleensä ottaisi huumorilla mutta nyt taas hajottaa..

Onko se oikeasti vihreämpää, vai näyttääkö vain siltä koska katsot kauempaa? Jos se on sen arvoista, pitää tehdä lopullinen loikka, jos ei niin silmä kiinni.

edit. ps. Joskus se oikeasti on vihreämpää lähempääkin katsottuna. Mulla oli, vaikka kiipesinkin aidan yli vasta ensimmäisen ruohon kuihduttua.

Erehdyin käymään citymarketissa. Voi saatana että hajoaa pää aina kun käy kaupungilla ja kaupoissa. Vanhukset ja ihmiset jotka kulkevat alle 500m/h ja tukkivat aina KAIKKI ovet, käytävät ja kadut pitäisi kieltää lailla.

Onko se oikeasti vihreämpää, vai näyttääkö vain siltä koska katsot kauempaa? Jos se on sen arvoista, pitää tehdä lopullinen loikka, jos ei niin silmä kiinni.

edit. ps. Joskus se oikeasti on vihreämpää lähempääkin katsottuna. Mulla oli, vaikka kiipesinkin aidan yli vasta ensimmäisen ruohon kuihduttua.
kiitos!

enää ei vituta niin paljoa kun sai ulkopuolista näkökulmaa. ja samalla vahvisti käsitystä että taitaapi olla että se vaan näyttää vihreämmältä kun katson sen verran kauempaa.

Vitun kirjastot! Saatana, onko se nyt niin witun vaikeaa nykytekniikalla toteuttaa järjestelmää, jossa tulisi sähköpostiin esim. paria-kolmea päivää aikaisemmin muitutus "lainasi ovat vanhenemassa!" Vittu! Taas perkeleelliset sakkomaksut ja lainauskiellot, kun on viikon kirjat myöhässä. Ja just mennä viikolla kävin torstaina samassa puljussa maksaa 5 egee sakkoja yhdestä niteestä. Eipä voinu ystävällinen kirjastotäti tuolloin mainita maksua vastaanottaessaan, että "sulla on muuten nuo muutkin lainat jo kaks päivää myöhässä. haluatko uusia vai mitä?" Wittuuuuu!

Kekeke, Kymenlaakson kirjastojärjestelmä muistaa tekstiviestillä paria päivää ennen erääntymistä. On sakkomaksut tippunu mulla suht roimasti ku otin ton käyttöön :D Ja paljon kätevämpi ku joku rupunen sähköposti, minkä huomaa lukea sitte viikko eräpäivän jälkeen.

Ja paljon kätevämpi ku joku rupunen sähköposti, minkä huomaa lukea sitte viikko eräpäivän jälkeen.

Tämä on varmasti joku sukupolvien välinen kuilu. Puhelin saattaa olla ties missä monta päivää, mutta sähköpostista ei pääse eroon kuin tuurilla viikonlopuksi. Kirottu työelämä.

Tuli kelasta tukianomuspäätös takaisin. En kuulemma ole työtön vaikka kaikki lappuset lähettänyt sinne ja ilmoittautunut työnhakijaksi. Mutta kai se tästä selviää, ei sinänsä yllä yhtään että toikin asia meni päin vittua :D Eli saa varmaan taas kuukauden venata rahaa. Huomenna kyl täytyy työkkäri ja kela käydä pyörimässä läpi, jos vaikka sais jotain aikaseksi.

kiitos!

enää ei vituta niin paljoa kun sai ulkopuolista näkökulmaa. ja samalla vahvisti käsitystä että taitaapi olla että se vaan näyttää vihreämmältä kun katson sen verran kauempaa.

Joo, kannattaa olla varuillaan. Telkkarissa näytti että ameriikassakin maalaavat pakkolunastettujen talojen ruohot vihreäks ennen myyntiä. Moni nurmikko päältä vihreä vai miten se oli....

Joo, kannattaa olla varuillaan. Telkkarissa näytti että ameriikassakin maalaavat pakkolunastettujen talojen ruohot vihreäks ennen myyntiä. Moni nurmikko päältä vihreä vai miten se oli....

Ne maalattiin siksi koska niissä taloissa ei asu kukaan joten silloin ei kukaan myös hoida nurmikkoa ja istutuksia ja kun näitä taloja on aika paljon niin alueesta tulee aika ruman näköinen. Ihan yleisen viihtyvyyden takia ne maalattiin.

Joo jos noin kävis niin vituttais kuin 200k sijoittanutta wincapitalaista joka vähät välitti "too good to be true" -ohjeesta ja piti kaikki virtuaalipennit ponzissa loppuun asti :D

Miks et ite laita muistutusta kännykkään? Ajaa ihan saman asian.

vittu eipä toi dilemma ota ratketakseen. Pitänee vielä hetki miettiä ja rueta selvittämään tilannetta & avautumaan parisuhdepuolelle.

Ja miks vitussa mulla ei oo enää kaljaa jääkaapissa?!? Mestarien liiga ja kaikkee telkussa ja ei ölppää...

Eilen leffassa vitutti, kun joku muija ja sen jätkä ei osannu käyttäytyä leffassa. Alkuleffasta sai kuunnella ku ne liimaili takavasemmalla ja kuulu kauhee mäisk mäisk, sitte viimeset ~45min ne jutteli hiljaseen ääneen siellä.. Ois kait pitäny vaa sanoo niille, et voisivatko mennä ulos juttelemaan ja jatkos olla tulematta leffaan, jos on ylivoimasen vaikeeta olla pari timmaa hiljaa. Kiva katella jotai draamaa, ku takaa kuuluu kokoaja supisupisupi -.-

Ei tuo vielä mitään. Minä olin kerran kattomassa leffaa kun takapenkissä joku saatanan heliumi nilitti koko leffan ajan jotain mukahaustaa ja sen kaverit vastaili tyyliin "mm joo nii jaa juu".

Ei tuo vielä mitään. Minä olin kerran kattomassa leffaa kun takapenkissä joku saatanan heliumi nilitti koko leffan ajan jotain mukahaustaa ja sen kaverit vastaili tyyliin "mm joo nii jaa juu".

Njoo, no jos itellä ois eukko ja se toimis leffassa noin, ku tua tapaus eilen, ni opettasin kyl tavoille. Toisaalta ei mul taitas olla sellasta eukkoo.. :D

Back
Ylös Bottom