Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

:kuvia:

Tohon täytyy kyllä yhtyä, on ärsyttävän tuntuista ja varsinkin näköistä. Itellä useasti ihan sama homma ollut. Ois hyvä olla terä messissä töissä ja vaikka jossain man-pursessa mitä kantaa aina mukana.
Ajeltu pois joten ei ole kuvia antaa :D

itse asiaan: tää vitun kuiva yskä, helvetti ku ärsyttää, vähä välii köhii.

Ei ollu sitten prässi pultattu lattiaan kiinni..aijai..

Sama tuli mieleen. Ainut joka tosta olisi voinut laskun saada, olisi ollut salin omistaja. Mikäli siis joku olisi itseään telonut.

Ja minkälainen prässi kaatuu jos toisella puolella on painot? :kuvia:

Ainakin tuo mun käyttämä on a) pultattu lattiaan ja b) sellainen ettei ne tapit sojota niin ulkona että sen saa kaadettua vaikka pistäs toisen puolen tapin täyteen painoja.

Törkeesti stressia kaikesta, ihan sairaasti tekemistä jo koulu menee pin persettä. Poissaolot täynnä jo ennen ekan jakson loppumista.

Iteaiheutettua vitutusta kaikki ja sekäs vasta ärsyttää.

Miten ratkaisen kaiken?
Tosi tärkeenä päivänä jään vaan sänkyyn ihanasti nukkumaan kun pitäs tehä sairaasti asioita ja nyt sit kasaantuu vaa lisää painoa niskaan :)

Aika vitun helmee!

Sama tuli mieleen. Ainut joka tosta olisi voinut laskun saada, olisi ollut salin omistaja. Mikäli siis joku olisi itseään telonut.

Ja minkälainen prässi kaatuu jos toisella puolella on painot? :kuvia:

Ainakin tuo mun käyttämä on a) pultattu lattiaan ja b) sellainen ettei ne tapit sojota niin ulkona että sen saa kaadettua vaikka pistäs toisen puolen tapin täyteen painoja.

Joo samaa itekki mietin sillon, et eikös prässien pitäs olla lattiaan pultatut.

Muute prässi näyttää aika vankalta, mitä muihin kyseisiin oon verrannu.

Ja sinällänsä aika jännä että prässi lähti kallistuu, kun mun mielest prässin "jalat" on aika kaukana toisistaan ni luulis et sen ei pitäs lähtee keikkaa niin herkästi.

Mut tosiaan, ois siin voinu käydä tosi huonostikin, jos oisin kattonu vaik toisaalle, tai joku ois ollu just prässin vieres laittamas painoja sen viereiseen telineeseen.

Tai sit ois vaa pitäny antaa prässin kaatua (kuitenkaan ettei muut telo itteesä) ja jälkikäteen väittää et sai kauheet traumat ja mukamas jäi jalka "väliin" ja repii hirveet miljoonakorvaukset.;)

Vituttaa ku joka puolelta yritetään pakottaa tanssimaan vanhojen tansseihin.. Mun luokalla muitaki poikia jotka eivät tanssi mut silti vaan mua kaikki painostaa :S Eikä todellakaan tee mieli ruveta tanssimaan, siinä nolaisin itseni lisäksi parinikin..

Vituttaa ku joka puolelta yritetään pakottaa tanssimaan vanhojen tansseihin.. Mun luokalla muitaki poikia jotka eivät tanssi mut silti vaan mua kaikki painostaa :S Eikä todellakaan tee mieli ruveta tanssimaan, siinä nolaisin itseni lisäksi parinikin..
Se voi tuntua aluksi nololta, mutta suosittelen vanhojen tansseja. Siitä jää hyviä muistoja eikä kukaan ole parkettien partaveitsi ilman harjoittelua. Lukion parasta aikaa, en jättäisi väliin:thumbs:

Stressiä koittaa puskea kovasti. Ja jotta se varmasti pääsisi iskemään läpi, niin tie on kullattu omilla masseilla. Rahaakaan ei siis enää pian ole ollenkaan.

Tai sit ois vaa pitäny antaa prässin kaatua (kuitenkaan ettei muut telo itteesä) ja jälkikäteen väittää et sai kauheet traumat ja mukamas jäi jalka "väliin" ja repii hirveet miljoonakorvaukset.;)
...Tai sitten vaan ilmotat salinpitäjälle että nyt vittu se prässi pulteilla kiinni ennenkun joku muu oikeasti teloo itsensä.

Mä en ollu vanhojen tansseis....tai kävin kurssin, mutten ollu itse the tansseis. Enkä tunne jääneeni mistään paitsi!! Tee kuten ite parhaaks näet, äläkä välitä muitten puheista!! Jotkut tykkää siit touhusta, kaikille se ei oo tärkeetä :rolleyes:

Ei kyllä ollenkaan tanssihomma kiinnostais, ei kai se muuten mutta ku on sellanen fiilis että en millään oppis niitä ja sit oon sellanen että jännitän kovasti just tuollasia "tärkeitä" juttuja.. Vois käydä niin että viime hetkellä jänistäisin.. Lähtisin maanpakoon, katkaisisin jalkani tai jotain :D Muistan vielä ku kaveri tanssi viime vuonna, sitä jännitti niin paljon että oikeen säälitti, siitä varmaan jääny traumoja itellenki.. Toki jatkoille haluaisin mennä :kippis1::pano: Pitää nyt kattoa.. Muutama tyttö olis ilman paria.. Sanoin kyllä jo viime keväänä ku mua kysyttiin että en rupea, sama homma viime vuoden syksynä ku yks vanhempi tyttö kysy, sillon en suostunut..

Ääliä teinipojat, voi helvetti kun katselee sitä menoa niin todellakin toivoo että luonnonvalinta toimii ja ne ajaa ittensä mopolla tai viimeistään autolla jonkun puun ympärille., Helvetillistä ääliö leikkimistä liikenteessä, ja ihan sekin jo vituttaa kun katselee niitä paikallisella ABC.lla kun pitää kerätä sellainen räkäkasa siihen maahan jalkojenväliin. Ei itselläni ainakaan ollut teininä älytöntä lisäystä syljenerityksessä että pitäisi räkiä kokoajan. kivan näköistä on kun laatat syljessä ja pitäisi mennä istumaan siihen läjän viereen. Onkohan näillä kavereilla kotonaankin keittön pöydän alusta syljestä töhrittynä, ihmettelen vaan.

Vituttaa nuo saakelin skapparit armeijassa. Oikeastaan vituttaa yhtä paljon se koko jäykkä laitoskin. Jos kysyt jotain, niin puhuttelet ja esittelet, ja jos sen satut unohtamaan, niin johan tulee huutoa. Lisäks vituttaa se ainainen kiire tuolla. Tänään oli aikaa syödä mukessa 7min ja siinä ajassa siis piti jonottaa safka linjastolta ja upottaa se naamasta läpi.

Tänäänkin hieman sekavassa tilanteessa pamahti yhtäkkiä luutnantti nenän eteen, ja morotin vain jannua, kun menin hieman lukkoon asiasta, ja hirveä molotus siitäkin. Maailmahan nyt vissiin kaatui siihen, että en muistanut herroitella herra isoherraa.

Eikä edes satu vituttamaan yhtään se, että pääsen lomille ens kerran kolmen viikon päästä.:curs:

Vituttaa nuo saakelin skapparit armeijassa. Oikeastaan vituttaa yhtä paljon se koko jäykkä laitoskin. Jos kysyt jotain, niin puhuttelet ja esittelet, ja jos sen satut unohtamaan, niin johan tulee huutoa. Lisäks vituttaa se ainainen kiire tuolla. Tänään oli aikaa syödä mukessa 7min ja siinä ajassa siis piti jonottaa safka linjastolta ja upottaa se naamasta läpi.

Tänäänkin hieman sekavassa tilanteessa pamahti yhtäkkiä luutnantti nenän eteen, ja morotin vain jannua, kun menin hieman lukkoon asiasta, ja hirveä molotus siitäkin. Maailmahan nyt vissiin kaatui siihen, että en muistanut herroitella herra isoherraa.

Eikä edes satu vituttamaan yhtään se, että pääsen lomille ens kerran kolmen viikon päästä.:curs:

Muistan hyvin tunteen. Omana aikana nuoren punttipojan ego oli liian iso kun olisi pitänyt kutsua saman ikäisiä, puolta pienempiä poikia herraksi. Eihän siitä mitään meinannut tulla ja lopulta homma oli siinä pisteessä että yhen alikessun nenä vuoti punasta... Tuli sanomista mutta eipähän enää yritetty simputtaa.

Kannattaa kattoa oman osastosi "sääntökirja" läpi, etteivät vaan missään nimessä laita tekemään mitään mitä ei tarvitsisi, näin meidän tupa ainakin teki :D
Myöskin jos joku 3-4 -kymppinen ukko jaksaa suu vaahdossa huutaa alokkaalle kun ei muista joka kerta herrotella niin itte tuli lähinnä naurettua kyseisille tapauksille...
Huumoria peliin! et tuu muuten täyspäisenä sielt poies.

nimim. Heinäkuussa kotiutunut :)

Kannattaa kattoa oman osastosi "sääntökirja" läpi, etteivät vaan missään nimessä laita tekemään mitään mitä ei tarvitsisi, näin meidän tupa ainakin teki :D
Myöskin jos joku 3-4 -kymppinen ukko jaksaa suu vaahdossa huutaa alokkaalle kun ei muista joka kerta herrotella niin itte tuli lähinnä naurettua kyseisille tapauksille...
Huumoria peliin! et tuu muuten täyspäisenä sielt poies.

nimim. Heinäkuussa kotiutunut :)
Näinpä juuri. Onneks suurin osa näistä alikersanttien kirjoittamattomista säännöistä on jo paljastunut, niin alkaa edes vähän helpottamaan se nipotus. Aluks me ei mm. saatu keittää kahvia palvelusaikana, mutta nykyään onneks saa.

Nuo kolmekymppiset skapparit tuntuu kyllä olevan pahimpia tapauksia ainakin meillä. Esim. eilen kun kävin kysymässä erästä asiaa joukkueenjohtajalta kahvihuoneesta ja koputin oveen kaksi (2) kopausta, niin yliluti tulee sieltä pihalle ja toteaa äkäisesti: "oveen koputetaan kaksi kertaa - te koputitte sarjan". Siis wtf tuonkin äijän kanssa. Olisi tehnyt mieli jäädä inttämään, että koputin tasan kaksi kertaa, mutta koska asian kanssa oli kiire, niin en jaksanut jäädä kinaamaan. Toisaalta ei ole kyllä todellakaan ensimmäinen kerta, kun skapparit valittavat asioista, joita ei ole edes tehnyt.

Jotenkin alkaa tuntumaan, että ei tuonne firmaan täysipäisiä jannuja voi jäädä töihin. Yhden kersantin komppaniasta tiedän, joka on mukava jätkä ja tulee välillä juttelemaan ihan random-juttuja, mutta muilla kyllä on enemmän tai vähemmän kusta päässä.

Back
Ylös Bottom